بلاگ

نکات بسته‌بندی برای محافظت بسته‌ها در هوای بارانی

نکات بسته‌بندی

در محیط رقابتی کسب‌و‌کار امروز، بسیار مهم است که محصولاتی که برای مشتریان ارسال می‌کنید در شرایط عالی به دستشان برسند. وقتی نتوانید انتظارات یک فرد را برآورده کنید، و نه تنها او را ناامید خواهید کرد بلکه او جایگزینی پیدا خواهد کرد. این شخص احتمالاً انتقادات خود را در رسانه‌های اجتماعی هم به اشتراک می گذارد. بنابراین نه تنها یک مشتری خود را از دست می‌دهید، بلکه احتمالاً مشتریان بالقوه در حلقه اجتماعی این مشتری نیز تمایلی به خرید از شما ندارند. یکی از چالش‌های حمل‌و‌نقل که مشاغل تجارت الکترونیک با آن روبرو هستند، شرایط آب و هوایی است که بسته‌ها در هنگام حمل و نقل در معرض آن قرار می‌گیرند. بارش می‌تواند محصول و جعبه مقوایی کرافت را ویران کند. شما نمی‌توانید باران را متوقف کنید. نکات بسته‌بندی برای یک جعبه ضد آب و به حداقل رساندن خطر آسیب رطوبت به مرسوله را مرور می‌کنیم.

بسته‌بندی ضد آب

استراتژی‌هایی برای اطمینان از اینکه محصولات شما خشک و بدون آسیب می‌رسند

شاید به نظر برسد هیچ گزینه بسته‌بندی ضد آب مقرون به صرفه‌ای وجود ندارد. با این حال، نکات بسته‌بندی برای مقاوم سازی استاندارد در برابر آب و محافظت بیشتر از محصولات شما وجود دارند. اگر به دلیل شرایط هوایی فکر می‌کنید که بسته‌بندی شما در یک روز تحویل می‌شود، یک یا چند مورد از موارد زیر را امتحان کنید:

ارسال در جعبه مقوایی کرافت. در مقایسه با مقوا، ساخت سه لایه بسته‌بندی نه تنها درجه بیشتری از مقاومت در برابر آب را فراهم می‌کند، بلکه در هنگام حمل و نقل قوی‌تر است و احتمال پارگی آن کمتر است.

وسایل را در کارتن‌های حمل و نقل نو بسته‌بندی کنید. در حالی که کارتن حمل و نقلی که قبلا استفاده شده ممکن است سالم به نظر برسد و یکپارچگی ساختاری خود را حفظ کرده باشد، احتمالاً در اثر سفر ضعیف شده و در برابر شرایط آب و هوایی آسیب پذیرتر است.

چسب روی درزهای داخلی و خارجی.  یکی از نکات بسته‌بندی قبل از بستن جعبه، استفاده از چسب نواری پهن در امتداد درزهای داخلی کارتن است تا آب از آن خارج نشود. همین کار را با درزهای بیرونی انجام دهید تا محافظت بیشتری داشته باشید.

از بسته‌بندی داخلی ضد آب استفاده کنید. کارتن های حمل و نقل کاملا ضد آب نیستند، اما بسته‌بندی که در داخل آن‌ها استفاده می‌کنید می تواند باشد. به کمک استفاده از کیسه حبابدار با خیال راحت محصول را درون جعبه مقوایی بگذارید.

جعبه مقوایی کرافت

سایر نکات بسته‌بندی ضد آب

علاوه بر اقداماتی که برای مقاوم‌تر کردن کارتن حمل‌و‌نقل در برابر آب و محافظت بهتر محتویات آن در برابر رطوبت انجام می‌دهید، ملاحظات دیگری نیز وجود دارد که باید در نظر داشته باشید. برای مثال، از تجربیات ارسال دیگران استفاده کنید. کدام شرکت ارسال نارضایتی‌های کمتری به دنبال خود دارد؟ همچنین هنگام خرید به مشتریان هشدار دهید که بسته‌ها در شرایط آب‌و‌هوایی بارانی تحویل داده می‌شوند. این یادآوری ممکن است باعث شود تدابیری بیاندیشند. مثلا ممکن است محل دریافت یا روش ارسال را تغییر دهند و یا آن را شخصاً دریافت کنند.

برای خرید تمام محصولات بسته‌بندی از جعبه آماده تا چسب و کیسه حبابدار، کافیست به سایت پیواژ سر بزنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *