بلاگ

چاپ و بسته بندی مناسب، پیش‌نیازهای یک ارسال حرفه‌ای

چاپ و بسته بندی

همه محصولات معتبری که خریداری می‌کنیم بسته‌بندی مخصوص خودشان را دارند. از خوراکی گرفته تا لباس‌هایی که می‌خریم، هرکدام با بسته‌بندی مخصوص هویت پیدا می‌کنند. چاپ و بسته‌بندی برای محصولات شبیه یک مهر هویت برند است. به کمک این نوع بسته‌بندی یک جعبه اختصاصی دارید که فقط مخصوص خودتان است و به مشتری این پیام را می‌رسانید که شما با بقیه کسب‌وکارها فرق دارید!

چاپ و بسته‌بندی با جعبه کیبوردی

شما در سایت پیواژ‌ امکان سفارش جعبه کیبوردی در ۴۳ سایز مختلف را دارید. همه این جعبه‌ها در رنگ کرافت قابلیت چاپ دارند و می‌توانید به راحتی لوگو یا نوشته مورد نظرتان را روی این جعبه‌ها چاپ کنید. ترکیب چاپ و بسته‌بندی برای جعبه‌های کیبوردی بسیار پرطرفدار است و به این روش می‌توانید یک ارسال بدون نقص را انجام دهید. همچنین می‌توانید موارد مورد نیاز برای نوشتن آدرس گیرنده و فرستنده را هم بر روی جعبه چاپ کرده و هنگام ارسال برای هر مشتری، آن را تکمیل کنید.

چاپ و بسته بندی

پیواژ و سفارش چاپ روی جعبه در محیط سه بعدی

یکی از متفاوت‌ترین روشهای سفارش چاپ روی جعبه را می‌توانید در سایت پیواژ تجربه کنید. در سایت پیواژ هنگام سفارش چاپ اختصاصی، وارد یک محیط سه بعدی می‌شوید و می‌توانید چاپ روی جعبه را طراحی کنید. این طراحی به معنی وارد کردن لوگو و جای‌گذاری آن روی جعبه و همچنین وارد کردن نوشته در وجه های مختلف سایز سفارشی شماست. به این ترتیب ابتدا نمونه سه بعدی جعبه همراه با چاپ را در این محیط سه بعدی می‌بینید و بعد از بررسی آن و اصلاحش، سفارش خود را ثبت می‌کنید. چاپ و بسته بندی به این شیوه را تنها می‌توانید در سایت پیواژ پیدا کنید.

سفارش شابلون برای چاپ و بسته بندی

برای داشتن یک چاپ اختصاصی لازم است در اولین سفارش شما یک شابلون برای جعبه طراحی شود. این شابلون از طرح سفارشی شما ساخته  می‌شود و از آن در تمام سفارش‌های بعدی شما استفاده می‌شود. اگر سفارش چاپ و بسته‌بندی با سایزهای دیگری هم داشته باشید در شرایطی می‌توانید از همین شابلون استفاده کنید که سایزهای جعبه‌ها با هم متناسب باشند. در واقع اگر شابلون برای جعبه بزرگ و یا خیلی کوچک باشد، نمی‌توانید از آن برای جعبه‌های دیگر استفاده کنید.

چاپ تک رنگ

چاپ انجام شده در پیواژ، چاپ سیلک و تنها به رنگ مشکی است. اما چاپ سیلک چیست؟ در این روش چاپ از شابلون از جنس کلاف چوبی یا فلزی یا توری ابریشمی روی سطح جعبه استفاده می‌شود. تفاوت چاپ سیلک با سایر روش‌ها در این است که رنگ به صورت مستقیم روی سطح جعبه درج می‌شود. یکی از مزایای این نوع چاپ، مقرون به صرفه بودن آن است و شما می‌توانید حتی در تیراژ ۱۰۰ تایی هم این چاپ روی جعبه را سفارش دهید. به این ترتیب با هزینه کم، چاپ و بسته‌بندی اختصاصی خودتان را خواهید داشت.

پیواژ دوست و همراه کسب و کارهای کوچک

بسیاری از شرکت‌های چاپ و یا فروش جعبه، برای دریافت سفارش چاپ روی جعبه، حداقل تیراژ ۱۰۰۰ یا ۲۰۰۰تایی دارند. در این شرایط بسیاری از کسب‌ و‌کارهای خانگی و نوپا نمی‌توانند چاپ و بسته‌بندی اختصاصی خودشان را سفارش بدهند. پیواژ با ارائه خدمات چاپ اختصاصی با سفارش حداقل ۱۰۰ جعبه، قدم دیگری برای کمک به کسب‌وکارهای جوان برداشته است. برای سفارش چاپ اختصاصی تنها کافیست به سایت ما سر بزنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *