بلاگ

خرید کارتن اسباب کشی با قیمت مناسب از پیواژ

خرید کارتن اسباب کشی

اگر شما هم یک بار درگیر اسباب کشی شده باشید حتما می‌دانید که پیدا کردن کارتن مقوایی کار بسیار سختی است. افراد زیادی به سوپر مارکت‌ها مراجعه می‌کنند و از آن‌ها کارتن مقوایی خریداری می‌کنند. اما کیفیت این کارتن بسته‌بندی معمولا بالا نیست. خیلی از آن‌ها پارگی دارند و یا استحکام کافی برای نگهداری محصولات را ندارند. در همین زمان است که در بین شلوغی‌های تعویض خانه، خرید کارتن اسباب کشی با کیفیت و قیمت خوب تبدیل به یک چالش برای خانواده‌ها می‌شود. اگر با پیواژ آشنا باشید، می‌دانید که فعالیت اصلی ما در راستای تامین جعبه برای کسب‌وکارهای آنلاین و فروشگاه‌های اینترنتی است. کارتن پستی بدون چاپ پیواژ با قیمت و استحکام مناسب، یک انتخاب خوب برای استفاده به عنوان کارتن اسباب کشی است.

انتخاب سایزهای متنوع

این نوع کارتن‌ها در سایزهای متنوعی قابل سفارش هستند. نکته قابل توجه انتخاب یک سایز مناسب است. اگرچه بسیاری از ما بزرگترین کارتن‌ها را برای اسباب کشی می‌پسندیم اما توجه به یک نکته بسیار مهم است. برای محصولات سنگینی مثل کتاب، استفاده از کارتن‌های بزرگ منطقی نیست. این کارتن‌ها با پرشدن، به شدت سنگین می‌شوند و بنابراین جابه‌جایی آن‌ها کار بسیار دشواری است. با توجه به این نکته سعی کنید هنگام خرید کارتن پستی چند سایز مختلف را انتخاب کنید.

کیفیت عالی و استحکام بالا

به طور کلی کیفیت جعبه‌های پیواژ در مقایسه با سایر محصولات بازار بسیار بالاست. کارتن‌های پستی سایزهای بالا هم از مقوای ۵ لایه ساخته شده‌اند و استحکام بالایی برای تحمل وزن‌های سنگین دارند. سایزهای یک تا چهار هم به دلیل اینکه سایز کمتری دارند، از مقواهای سه لایه ساخته شده‌اند. این جعبه‌های سه لای کوچک‌ترند و برای ارسال‌های پستی مناسبند.

خرید کارتن اسباب کشی

بسته‌بندی محصولات شکستنی

برای بسته‌بندی وسایل شکستنی باید دقت بیشتری داشته باشید. این نوع وسایل آسیب پذیرند و برای بسته بندی آن‌ها به پلاستیک‌های حباب دار نیاز دارید. اگر این پلاستیک‌ها را در دسترس ندارید می‌توانید از روزنامه باطله استفاده کنید. تمام محصولات شکستنی مثل ظروف را بین این کاغذها بپیچید و داخل کارتن مقوایی قرار دهید. فراموش نکنید که روی جعبه‌ها بنویسید که این جعبه شکستنی است تا در هنگام حمل آن‌ها دقت بیشتری داشته باشید.

استفاده از نخ برای محکم کردن جعبه‌

بعضی اوقات علاوه بر خرید کارتن بسته‌بندی به نخ یا طناب بسته‌بندی هم نیاز پیدا می‌کنید. در این شرایط می‌توانید سه سایز مختلف از طناب بسته‌بندی را از پیواژ سفارش بدهید. این طناب‌های در قطرهای ۵، ۸ و ۱۰ سانتی‌متری روی سایت پیواژ قرار دارند و می‌توانید بسته به نیازتان و نوع وسایل، یکی از آن‌ها را برای محکم‌تر کردن بسته‌بندی انتخاب کنید.

خرید کارتن اسباب کشی از سایت پیواژ

برای سفارش آنلاین محصولات پیواژ کافی است وارد سایت ما شوید. در بالای صفحه روی آیکون زرد رنگ «لوازم بسته‌بندی» کلیک کنید تا انواع دسته بندی‌های محصولات پیواژ را مشاهده کنید. زیر دسته «ملزومات پستی» گزینه کارتن پستی را انتخاب کنید. در صفحه بعدی می‌توانید بین کارتن‌های پستی همراه با چاپ شرکت پست و کارتن‌ پستی ساده یکی را برای سفارش انتخاب کنید.

معمولا کارتن پستی ساده برای استفاده در اسباب کشی مناسب‌تر است چون فضای زیادی برای نوشتن توضیحات درباره وسایل وجود دارد و سر درگم نمی‌شوید. با این وجود اگر سایز مورد نظرتان در بین کارتن های ساده موجود نبود، می‌توانید از کارتن پستی همراه با چاپ هم استفاده کنید. در واقع تفاوت این دو محصول در چاپ روی آن‌ها است. بعد از انتخاب کارتن بسته‌بندی و قرار دادنش در سبد خرید می‌توانید به راحتی هزینه مربوط به سفارش را پرداخت کرده و آن را نهایی کنید. کارتن‌های شما به زودی به دستتان می‌رسد و خیالتان را بابت جمع آوری وسایل راحت می‌کنند. 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *