بلاگ

۱۰ باید و نباید کار با بلاگرها ، بخش دوم

10 باید و نباید کار با بلاگرها ، بخش دوم

در نوشته قبلی ۵ نکته از ۱۰ نکته مهمی که برای کار با بلاگرها باید بدانید بررسی کردیم. آشنایی به این باید و نباید ها به شما برای تبلیغات در اینستاگرام کمک خواهد کرد. در نوشته های قبلی این مجموعه، من بر روی ۶ مرحله تمرکز کردم تا به شما در شروع کار با میکرو اینفلوئنسر ها کمک کند. به طور خاص، من شما را از طریق تهیه فهرستی از احتمالات و محدود کردن آن به گزینه‌های امیدوارکننده راهنمایی کردم. در ادامه به بررسی ۵ نکته کلیدی دیگر می پردازیم.

۶. یک پیشنهاد جدی بدهید

طرح شما باید یک پیشنهاد روشن و محکم برای کار با بلاگرها داشته باشد. برای ارائه یک پیشنهاد جدی، ابتدا باید هدف خود را از کار با میکرو اینفلوئنسر ها در نظر بگیرید. آیا می خواهید دامنه دسترسی خود را گسترش دهید؟ نظرات بیشتری دریافت کنید؟ پیشنهاد باید برای اهدافی که دارید منطقی باشد. برخی از ایده‌ها شامل محتوای حمایتی، بررسی محصول، هدایا، مسابقات، همکاری‌ها، تصاحب پلتفرم‌ها و سفیران بلندمدت است.

۷. از سهم بلاگرها در کار با آن ها غافل نشوید

میکرو اینفلوئنسر

کار با بلاگرها می تواند به رونق کسب و کار کوچک شما کمک کند، اما میکرو اینفلوئنسر چه بهره ای از آن دارد؟ هنگامی که پیشنهاد خود را به میکرو اینفلوئنسرها منتقل می کنید، در مورد آنچه که از معامله به دست می آورند، واضح باشید. همانطور که قبلاً اشاره کردم، میکرو بلاگرها یا بلاگرهای کوچک معمولاً مقرون به صرفه تر از اینفلوئنسرهای بزرگتر هستند. با این حال، آنها انتظار نوعی سود را دارند، خواه این محصول رایگان باشد یا پرداخت اندکی برای کارشان.

۸. در کار با بلاگرها انعطاف پذیر باشید

در کار با بلاگرها می تواند وسوسه انگیز باشد که بخواهید به آن ها بگویید دقیقاً چه کاری می خواهید انجام دهد و چگونه می خواهید این کار را انجام دهد، اما مطمئن شوید که فضایی برای انعطاف پذیری و خلاقیت دارید. به هر حال، میکرو اینفلوئنسر برند خود را ساخته است و دانش عمیقی در مورد مخاطبان خود دارد. آنها می دانند که چه چیزی با درنبال کنندگان آنها متناسب تر و چه چیزی معتبرتر است. همانطور که در مورد کمپین مذاکره می کنید، به نظرات آنها گوش دهید و یک ترتیب نهایی ایجاد کنید که یک معامله برد – برد برای هر دو طرف باشد.

۹. ناامید نشوید

داشتن انتظارات بزرگ برای کار با بلاگرها طبیعی است. اما مطمئن شوید که این انتظارات را کنترل می کنید. نتیجه و سود کار با میکرو اینفلوئنسر ممکن است دیر به شما برگردد یا اصلاً جواب ندهد. آن را شخصی نگیرید، و با ناامیدی یا عصبانیت در ملاء عام یا آنلاین تظاهر نکنید. یک هفته صبر کنید و یک پیام دیگر (مودبانه، محترمانه) برای آنها ارسال کنید. اگر آنها به شما پاسخ ندادند، آن را رها کنید و به سراغ میکرو اینفلوئنسر بعدی بروید.

۱۰. بلند مدت فکر کنید

تبلیغات در اینستاگرام

کار با بلاگرها می تواند به عنوان یک کنسرت یک بار یا یک رابطه طولانی مدت تلقی شود و من شما را تشویق می کنم که دومی را انجام دهید. چرا این همه تحقیق، زمان و تلاش برای یک نتیجه یکباره صرف می شود؟ برنامه ای داشته باشید تا پس از پایان کمپین در تماس باشید. ببینید آنها در مرحله بعدی چه می کنند و در کانال های اجتماعی آنها با آنها همراه باشید. همانطور که رابطه را ایجاد می کنید، ممکن است در آینده به راه های بیشتری برای همکاری و تبلیغات در اینستاگرام فکر کنید.

هنگامی که به صورت استراتژیک بازاریابی و تبلیغات در اینستاگرام را مدیریت می کنید، کار با میکرو بلاگرها می تواند برای شما و اینفلوئنسرها یک معامله عادلانه باشد. آنها محتوای جدیدی برای به اشتراک گذاشتن با جامعه خود دارند و کسب و کار کوچک شما بیشتر در معرض مشتریان هدف شما قرار می گیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *