بلاگ

خرید ساک دستی برای چه کسب و کارهایی مناسب است؟

خرید ساک دستی

ساک دستی ها یکی از پرطرفدارتربن لوازم بسته‌بندی است. خرید ساک دستی چیزی است که قطعا هر صاحب کسب و کاری به خریدش فکر کرده است. در نوشته قبل درباره شاپینگ بگ کاغذی و کاربردهای آن گفتیم.در این نوشته علاوه بر معرفی انواع ساک دستی به این سوال پاسخ می دهیم. خرید ساک دستی برای چه کسب و کارهایی مناسب است؟ مثلا ساک دستی مقوایی بهتر است یا کاغذی؟

انواع ساک دستی

شاپینگ بگ کاغذی

ساک دستی ها را با توجه به جنسشان به انواع مختلفی تقسیم می شوند. اولین نکته برای خرید ساک دستی ها انتخاب جنس آن هاست. در خصوص انواع شاپینگ بگ می توان به موارد زیر اشاره کرد:

ساک دستی کاغذی

خرید ساک دستی کاغذی اولین انتخاب است. این نوع ساک های خرید بهترین و قشنگ ترین انتخاب هستند.زیرا شما می توانید در مدل کاغذی علاوه بر انتخاب گرماژ کاغذ، هر طرح و رنگی که دلخواهتان می خواهد را روی آن چاپ کنید. برای تولید ساک دستی کاغذ تحریر در گرماژ بالای ۱۲۰ گرم استفاده می شود و کمترین حالت ۱۲۰ گرم می باشد و متداول ترین گرماژ نیز ۱۷۰ گرم می باشد. همچنین می بر روی شاپینگ بگ های کاغذی از خدمات دیگر چاپ نظیر یووی یا برجسته شدن بخشی از طرح ، مس، نقره یا طلاکوب هم استفاده کنید. در نوع کاغذی ساک های خرید، شما به دنیایی از رنگ های دسترسی دارید. طرح اختصاصی شما بر روی ساک های دستی کاغذی چاپ می شود.

ساک دستی مقوایی

دومین انتخاب برای خرید ساک دستی، ساک دستی مقوایی است. از دلایل اصلی محبوبیت شاپینگ بگ های مقوایی بعد از کاغذی قیمت مناسب و توانایی تحمل وزن بالاتر است. جنس بگ کادویی یکی از مهم‌ترین معیارهای انتخاب برای مشتری‌هاست. ساک دستی مقوایی معمولا از جنس مقوای ایندربرد ۲۳۰ گرمی ساخته و با روکش سلفون مات پوشانده می شود. قیمت بگ شاپ مقوایی در مقایسه با کیفیتش کاملا به صرفه است. علاوه بر این اتنخاب بسیار خوبی برای بسته‌بندی محصولات حجیم و سنگین است.

ساک دستی پارچه ای

این نوع کیسه های خرید تنوع بسیار زیادی داشته و در ابعاد و سایزهای مختلف طراحی و تولید می شوند. در حقیقت به تعداد جنس و بافت پارچه ها ساک دستی های پارچه ای متنوع وجود دارد. البته برای خرید ساک دستی پارچه ای و انتخاب جنس پارچه ی درست باید به کاربری و نوع استفاده آن نیز توجه شود. ولی معروفترین پارچه ها برای تولید ساک دستی سوزنی و برزنتی هستند. البته نوع سوزنی آن ها به وزن کمتر و قیمت مناسب تر طرفداران بیشتری بعد از شاپینگ بگ های کاغذی و مقوایی دارند. معمولا برای چاپ روی ساک های خرید پارچه ای از چاپ سیلک استفاده می شود.

برای چه کسب و کارهایی مناسب است؟

ساک دستی مقوایی

سفارش شاپبنگ بگ از سوی بسیاری از صاحبان کسب و کار با هدف انجام تبلیغات خدمات و محصولات شان انجام می شود. به عبارت دیگر استفاده از ساک دستی برای تبلیغات یکی از شیوه های نوین در میان مدیران مشاغل برای تبلیغ است. این نوع از تبلیغات امروزه بسیار محبوب و پرطرفدار است و دلیل آن هم ویژگی ها و خصوصیات برجسته ای است که از آن ها برخوردار است. اولین ویژگی این محصول دوستداری محیط زیست و برخورداری از قابلیت بازیافت است. بنابراین این محصول پس از پایان عمر خود بازیافت و مجددا مورد استفاده قرار می گیرند.

بسیاری از شرکت ها و موسسات به منظور ارائه هدایای مناسبتی خود و یا دیگر اهداف تبلیغاتی که در سر دارند از بگ های کاغذی استفاده می نمایند. در حقیقت صاحبان کسب و کارها برای آن که هدایای خود را به صورت جذاب و شیک به کارکنان شان ارائه دهند از انواع بگ کاغذی در انواع مدل استفاده می کنند. زمانی که صحبت از پیشرفت کاری و معرفی هر چه بهتر برند می شود، دیگر بگ کاغذی تنها یک محصول برای حمل کالا نیست بلکه تبدیل به یک ابزار تبلیغاتی قوی می شود. خرید ساک دستی سریعترین و آسان ترین راه است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *