بلاگ

شاپینگ بگ و کاربردهای آن

شاپینگ بگ

امروزه شاپینگ بگ ها یکی از پرکاربردترین ابزارهای تبلیغاتی برای کسب و کارهای مختلف هستند. این ساک دستی های کاغذی یا مقوایی هم یک کیسه خرید خوب برای افراد هم یک ابزار تبلیغاتی آسان و راحت برای کارفرمایان است. این نوع ساک های خرید دستی از لحاظ ظاهری، زیبایی و جلوه بیشتری دارند. این ویژگی باعث ایجاد حس مثبت و رضایت مندی در مشتریان و خریداران می شود. چاپ لوگوی برند خود از متداول ترین روش های تبلیغ است. استفاده از نام و لوگوی فروشگاه، آدرس وبسایت اینترنتی یا پیچ اینستاگرامی شما بر روی این بگ ها بسیار کاربردی است. زیرا در صورت نیاز مشتری شما با سریعترین زمان ممکن به اطلاعات برند شما دسترسی دارد.

شاپینگ بگ چیست و چه کاربردی دارد؟

ساک دستی کاغذی

به کیسه های خرید معمولاً از جنس مقوا و کاغذ شاپینگ بگ (shopping bag) می گویند. این ساک ها معمولا از قسمت بالا باز و از سایر جهات پوشسده هستند. به طور کلی با توجه به کاربرد ساک دستی های کاغذی دو نوع افقی و عمودی دارند. علاوه بر این، این کیسه های خرید از طریق دو بند که در قسمت بالایی آن ها قرار دارد، به راحتی فابل حمل هستند. عموما ساک هایی که از جنس کاغذ هستند، برای محصولاتی که وزن کمتری دارند، مثل لباس، شال و روسری، فست فود و غیره مورد استفاده قرار می گیرند.

در مقابل ساک های خریدی که از جنس مقوا هستند. این نوع نسبت به نوع کاغذی استحکام بیشتری دارند و در تولید آن ها از انواع مقوای باکیفیت استفاده می شود. این نوع شاپینگ بگ ها برای حمل و جابه جایی محصولاتی که وزن بیشتری دارند، مناسب تر هستند. در این میان برخی شاپینگ بگ ها با مقوای گرماژ بالا (ضخیم تر) تولید می شوند. این ساک ها مقاومت بالایی داشته و محدودیتی برای چاپ روی آن ها وجود ندارد. در کل این محصولات به دلیل کیفیت و زیبایی، می توانند مدت زمان طولانی تری در کنار مشتریان قرار بگیرند. طبق اصول بازاریابی هر چقدر ماندگاری آنها بالاتر باشد و با خلاقیت بیشتری طراحی و تولید شده باشند، مشتری آن را بیشتر می پسندد. به همین دلیل یک ابزار تبلیغاتی قدرتمند هستند.

کاربرد های ساک دستی کاغذی

ابزار تبلیغاتی

استفاده از ساک دستی ها باعث افزایش درآمد شما خواهد شد.

با استفاده از ساک دستی ها، فروش محصولات و در نتیجه درآمد شما افزایش می یابد. با توجه به اینکه هدف تمام کسب و کارها افزایش سود و کسب درآمد است، شاپینگ بگ های تبلیغاتی آسان ترین مسیر به این هدف هستند. بهره گیری از ساک های دستی کاغذی تبلیغانی باعث تمایل بیشتر مشتربان به کسب و کار کوچک شما و در نتیجه افزایش فروش و درآمد برای شما می ش

 استفاده از این محصول نسبت به روش های دیگر تبلیغات مقرون به صرفه است.

روش های مختلفی برای تبلیغ کسب و کار و آشنایی افراد با نام تجاری شما وجود دارد. برخی از این روش ها هزینه ی زیادی برای بیزینس جوان شما به همراه دارند، در صورتی که استفاده از ساک های خرید تبلیغاتی کم هزینه و مقرون به صرفه است. طراحی و چاپ شاپینگ بگ نسبت به سایر روش های تبلیغانی کم هزینه تر است. شما می توانید برای تبلیغ بهتر محصولات و خدمات خود از شاپینگ بگ ها در ابعاد و سایزهای مختلف با طرح های متنوع استفاده کنید.

استفاده از این محصول باعث به اشتراک گذاری نام تجاری شما می شود.

یکی از اصلی ترین اهداف طراحی و چاپ شاپینگ بگ، تبلیغ نام تجاری کسب و کارشماست. شما می با چاپ ساک دستی مناسب باعث شناخت نام تجاری خود در ذهن افراد می شوید. به تازگی فروشگاه های معتبر برای بسته‌بندی محصولات خود از ساک های دستی تبلیغاتی استفاده می کنند که این کار باعث بالارفتن کلاس کاری برندتان و اعتماد بیشتر مشتریان به شما می شود.

در این نوشته تعدادی از کاربردهای ساک دستی را چه به عنوان وسیله بسته‌بندی چه به عنوان ابزار تبلیغاتی بررسی کردیم. در نوشته های درباره انواع ساک های موجود در بازار و مزایای آن ها صحبت می کنیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *