بلاگ

جعبه طلقی از کجا بخرم؟

جعبه طلقی از کجا بخرم

اگر به دنبال خرید جعبه پنجره‌‌دار هستید باید زمانی را برای پیدا کردن یک فروشگته خوب و قابل اعتماد صرف کنید. همه شما زمان زیادی را برای راه‌اندازی کسب‌وکار و تولید محصولاتتان هزینه می‌کنید. بعد از پایان روند تولید باید به فکر تهیه بسته‌بندی بود. اگر محصول شما یک انتخاب خاص و زیباست، شما می‌توانید به خرید جعبه طلق دار فکر کنید. به این ترتیب محصول از بیرون بسته‌‌بندی هم دیده می‌شود و روی کیفیت آن تاثیر می‌گذارد. اما این سوال برای صاحبان کسب‌وکار پیش می‌آید که: جعبه طلقی از کجا بخرم؟ در دنیای شلوغ آنلاین شاپ‌ها وارد شوم؟ پیدا کردن جعبه طلقی مربعی در بازار کار سختی است. اما فروشگاه‌های اینترنتی مثل پیواژ می‌توانند بستر مناسبی برای خرید این محصول باشند.

بعد از پیدا کردن پاسخ «جعبه طلقی از کجا بخرم»

حالا که با پیواژ آشنا شدید و بستری برای سفارش آنلاین این محصول پیدا کرده‌اید باید به دنبال نوع مناسب جعبه طلق دار برای محصول خود باشید. برای مثال بسیاری از کسب‌وکارهای جعبه طلقی مربعی را برای بسته‌بندی استفاده می‌کنند. علاوه بر این جعبه‌های مستطیلی و با طرح‌های مختلف روی سایت پیواژ قابل سفارشند. انواع جعبه پنجره‌دار پیواژ

سایزبندی‌های جعبه‌های پنجره‌دار

سوال بعدی این است که سایز مناسب جعبه طلقی از کجا بخرم؟ این نکته یکی از مهم‌ترین مزیت‌های جعبه‌های پنجره‌ای پیواژ است. جعبه‌های طلقی را می‌توانید در سایزهای دلخواه سفارش بدهید. این جعبه‌ها نیاز به تهیه قالب ندارند و شما تنها با سفارش حداقل ۱۰ جعبه، می‌توانید آن‌ها را سایزهای دلبخواه خود داشته باشید. این موضوع برای کسب‌وکارهایی که ابعاد متفاوتی از محصولات را دارند بسیار مهم است. به این ترتیب برای هر محصول یک بسته‌بندی با سایز مناسب دارید و نیازی به پرداخت هزینه بالای قالب ندارید.

جعبه طلقی مربعی

خرید جعبه طلقی از پیواژ

برای خرید جعبه طلقی در سایزهای از پیش آماده می‌توانید وارد سایت شوید و سفارشتان را به روال سابق انجام دهید. بعد از اضافه کردن محصول به سبد خرید می‌توانید هزینه مربوطه را پرداخت کرده و سفارش شما بعد از چند روز تحویل داده می‌شود. اگر هم جعبه با سایز سفارشی مورد نیاز شماست، باید به ما در اینستاگرام یا در واتسپ پیام دهید. همین پیام را در سامانه پاسخگویی سایت هم می‌توانید ارسال کنید. بعد از بررسی سایز مورد نیاز، قیمت از سمت تیم تولید اعلام شده و شما می‌توانید این سفارش را نهایی کنید.

سفارش جعبه‌های متنوع از پیواژ

برای خرید محصولات بسته‌بندی خودتان را محدود نکنید. شما می‌توانید چند نوع جعبه را برای ارسالمحصولاتتان انتخاب کرده و بسته به نوع سفارش از آن بسته‌بندی استفاده کنید. مثلا برای سفارش‌های تعداد بالا و یا سفارش‌های اختصاصی نوع بسته‌بندی متفاوتی را استفاده کنید. این موضوع باعث تنوع و بالاتر رفتن کیفیت ارسال می‌شود. در سایت پیواژ می‌تواندی انواع متفاوتی از جعبه‌ها را برای سفارش انتخاب کنید. جعبه‌های دسته‌دار، جعبه بالشتی، جعبه کیبوردی و … از انواع این محصولاتند. برای خرید انواع این محصولات از سایت پیواژ اقدام کنید و اگر سوالی در زمیه سفارش دهی یا محصولات دارید حتما در بخش سامانه پاسخگویی سایت با ما در ارتباط باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *