مقالات

خرید جعبه کادویی با قیمت مناسب

خرید جعبه کادویی

هدیه دادن به کسانی که دوستشان داریم یکی از حس‌های خوب دنیاست. خیلی از ما زمان زیادی را برای بسته‌بندی هدیه‌ها و تزئینشان صرف می‌کنیم. خرید جعبه کادویی هم یکی از مراحل نهایی این روند است. شما می‌توانید با خرید جعبه بسته‌بندی یک هدیه زیبا و حرفه‌ای به دوستانتان تقدیم کنید. این هدیه می‌تواند با کمی نزئینات و خلاقیت شما از جعبه‌های کادویی که قیمت‌های بالایی دارند زیباتر شود. می‌توانید روی مقوای این کارتن‌ها نقاشی بکشید یا یک خاطره مشترک روی آن بنویسید. اگر هم دوستتان در شهری بجز تهران زندگی می‌کند، از کارتن پستی برای ارسال هدیه خود کمک بگیرید.

جعبه‌های کیبوردی

جعبه کیبوردی را می‌توانید در دو رنگ کرافت و سفید و در ۴۳ سایز مختلف سفارش بدهید. این جعبه‌ها تقریبا برای هر نوع هدیه مناسبند. برای خرید جعبه کادویی در مدل کیبوردی کافی است ابتدا هدیه خود را اندازه‌گیری کنید و سپس با توجه به ابعاد، خرید خود را تکمیل کنید. این جعبه را می‌توانید به جای کارتن پستی هم استفاده کنید. اکثر ادارت پستی جعبه کیبوردی پیواژ را برای ارسال پستی قبول دارند و نیاز به پرداخت هزینه اضافی برای خرید کارتن یا پاکت پستی نیست. از آنجایی که حداقل سفارش جعبه کیبوردی ۱۰ عدد است باید بتوانید سایزی را انتخاب کنید که برای هدایایی که در آینده برای افراد دیگر می‌خرید هم قابل استفاده باشد.

خرید جعبه بسته‌بندی

جعبه دسته‌دار

جعبه‌های دسته‌دار به نظر بسیار شیک و البته ساده هستند. این محصول هم در ۴ سایز مختلف و در دو رنگ سفید و کرافت قابل سفارش است. جعبه دسته دار و البته جعبه کیبوردی قابلیت چاپ نوشته و لوگو روی سطح بیرونی جعبه را دارا هستند اما با توجه به اینکه حداقل تیراژ در این شرایط ۱۰۰ عدد است و شما باید هزینه ساخت شابلون را بپردازید، این سفارش برای خرید جعبه کادویی مقرون به صرفه نیست. در صورتی که خرید جعبه کادویی برای تعداد افراد زیادی است (مثلا بچه‌های یک مدرسه) می‌توانید از این قابلیت هم استفاده کنید. به این ترتیب هر آنچه دوست دارید (مثل یک شعر یا یک جمله دوست داشتنی و یا حتی لوگوی مدرسه یا آموزشگاه) را روی جعبه چاپ می‌کنید و این جعبه کادویی را ماندگارتر می‌کنید.

کارتن پستی

جعبه طلق دار

خرید جعبه کادویی طلقی دو نکته مثبت دارد. اول اینکه این بسته‌بندی از همه محصولات بسته‌بندی هدیه جذاب‌ترو خاص‌تر است و دوم اینکه در بین این جعبه‌ها محصولات مناسبتی پیدا می‌شود. مثلا برای عید نوروز که قصد دارید به چندین نفر عیدی بدهید می‌توانید روی جعبه طلقی نوروزی حساب باز کنید. همچنین جعبه شب یلدای پیواژ هم یک گزینه خوب برای این مناسبت است. جعبه طلقی در سایزهای متفاوت قابل سفارش است. هر سایزی که مد نظرتان است را به همکاران ما اطلاع بدهید و ما این جعبه را در تیراژ حداقل ۱۰عدد برای شما تولید می‌کنیم.

خرید جعبه بسته‌بندی از پیواژ

برای خرید کارتن بسته‌بندی پیواژ می‌توانید به راحتی وارد سایت شده و دسته‌بندی مورد نظرتان را انتخاب کنید. بعد از وارد شدن به دسته‌بندی می‌توانید سایز مورد نظرتان را انتخاب کرده و سپس تعداد مورد سفارش را انتخاب کنید. مرحله بعدی وارد کردن این محصولات به سبد خرید است. آخرین مرحله هم پرداخت هزینه و نهایی کردن این سفارش است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *