بلاگ

فروش عمده جعبه مقوایی  در سایت پیواژ

فروش عمده جعبه مقوایی

شما معمولا چطور برای خرید جعبه اقدام می‌کنید؟ برای هزینه کمتر بابت جعبه‌ها، تعداد کمتری سفارش می‌دهید؟ این روش خرید اصلا به نفع شما نیست. در این مقاله فروش عمده جعبه مقوایی پیواژ و انواع کارتن مقوایی را با هم بررسی می‌کنیم. همچنین امکان خرید سایز سفارشی جعبه و چاپ اختصاصی را هم با مرور می‌کنیم. به این ترتیب شما یاد می‌گیرید که چگونه با خرید چند جعبه اضافه، در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید.

فروش عمده جعبه مقوایی و مزایای آن

اگر تا به امروز برای خرید کارتن مقوایی به سایت پیواژ سر زده باشید، متوجه شده‌اید که قیمت این محصولات برای تعداد مختلف نوشته شده است. تخفیف پلکانی پیواژ یک راه حل خوب برای کسب‌وکارهاست تا بتوانند قیمت کمتری بابت خرید جعبه بپردازند. فروش عمده جعبه مقوایی با قیمت بسیار کمتری انجام می‌شود. با بالا رفتن تعداد سفارش‌ها هزینه پرداختی شما هم کاهش پیدا می‌کنه. مثلا هزینه هر جعبه برای سفارش‌های ۱۰تایی بیشتر از سفارش برای بسته ۵۰تاییه و این مقدار با بیشتر شدن سفارش شما به صورت متناوب کاهش پیدا می‌کنه.

کارتن مقوایی

تعداد کلیدی در تخفیف پلکانی

بسته‌های ۱۰تایی، ۵۰تایی، ۱۰۰تایی، ۵۰۰تایی و ۱۰۰۰تایی در سایت پیواژ قیمت‌های متفاوتی دارند. فروش عمده جعبه مقوایی در تیراژ ۱۰۰۰تایی کمترین قیمت جعبه رو داره که برای مشتری‌ها بسیار به صرفه‌اس. با خرید این تعداد جعبه می‌تونید میلیونی در هزینه‌هاتون صرفه‌جویی کنید. یادتون باشه که مثلا اگر قصد خرید ۱۹۰ جعبه رو دارید، به جای سفارش یک بسته ۱۰۰تایی، یک بسته‌ ۵۰تایی و ۴ بسته ۱۰تایی، ۲ تا بسته ۱۰۰تایی سفارش بدید. درسته که ۱۰تا جعبه بیشتر از نیازتون خریداری می‌کنید، اما هزینه خیلی کمتری رو پرداخت می‌کنید.

انواع فروش عمده جعبه مقوایی

جعبه‌های متنوعی از پیواژ شامل این دسته‌بندی می‌شن و می‌تونید اون‌ها رو با قیمت کمتر و به صورت عمده تهیه کنید. جعبه کیبوردی، جعبه دسته‌دار، جعبه درب دارویی و جعبه ماگ از جمله این محصولات هستند. فروش عمده جعبه مقوایی در این تنوع بالا و با قیمت مناسب، به کسب‌وکارها کمک می‌کند تا بتوانند بسته‌بندی ارزان‌تری را برای محصول خود داشته باشند.

خرید سایز سفارشی جعبه

خرید سایز سفارشی جعبه

شما می‌هوانید جعبه مورد نظرتان را در ابعاد سفارشی هم از پیواژ تهیه کنید. برای این منظور ما باید برای شما در ابعاد درخواستی، قالب تهیه کنیم. این قالب‌ها به خودتان تعلق دارد و می‌توانید هر زمان که خواستید آن‌ها را از پیواژ تحویل بگیرید. ساخت قالب هزینه‌ای نسبتا بالا دارد ولی اگر بخواهید از این قالب در تیراژ بالا استفاده کنید، کاملا به صرفه است. به این روش می‌توانید جعبه‌های کاملا متناسب با محصول خود را سفارش دهید و با خیال راحت بسته‌بندی خود را انجام دهید.

چاپ اختصاصی روی جعبه مقوایی

علاوه بر فروش عمده جعبه مقوایی، پیواژ امکان سفارش چاپ اختصاصی روی جعبه‌ها را هم برای مشتری‌ها ایجاد کرده است. برای سفارش چاپ سیلک مشکی رنگ روی جعبه‌ها باید برای شما یک شابلون مناسب با طرح درخواستی بسازیم. در اولین سفارش چاپ اختصاصی، شما تنها هزینه مربوط به ساخت شابلون را می‌پردازید و هزینه چاپ برای شما رایگان است. در سفارش‌های بعدی باید هزینه‌ای را بابت چاپ روی هر جعبه بپردازید که کاملا به صرفه است. توجه داشته باشید که حداقل سفارش جعبه همراه با چاپ اختصاصی ۱۰۰ عدد است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *