بلاگ

خرید کارتن مقوایی بزرگ از سایت پیواژ

خرید کارتن مقوایی بزرگ

برای خرید کارتن مقوایی بزرگ مشکل دارید؟ به سایت پیواژ سر بزنید تا با انواع متنوع جعبه‌ها آشنا شوید. بسیاری از کسانی که به دنبال جعبه می‌گردند، از نبود تنوع در طراحی جعبه‌ها و سایز آن‌ها گله می‌کنند. در سایت پیواژ در این زمینه مشکلی نخواهید داشت. سایت پیواژ با داشتن تنوع بالایی از ابعاد و نوع جعبه می‌تواند به شما کمک کند خرید جعبه مقوایی را در کمترین زمان ممکن انجام دهید. همچنین اگر به دنبال جعبه اسباب کشی هستید هم میتوانید روی سایت پیواژ حساب باز کنید.

جعبه‌های کیبوردی و ۴۳ سایز مختلف

اگرچه برای خرید کارتن مقوایی بزرگ نمی‌توانید روی جعبه کیبوردی پیواژ حساب زیادی باز کنید، اما تنوع سایزهای این جعبه بسیار چشم‌گیر است. شما می‌توانید ۴۳ سایز مختلف جعبه کیبوردی را از پیواژ تهیه کنید. این جعبه‌ها از سایز ۸ در ۸ شروع می‌شوند و تا سایز ۳۶ در ۳۶ در ۸ هم پیش می‌‌روند. سایزهای متنوع این جعبه را می‌توانید روی سایت بررسی کرده و آن‌ها را برای محصولات مختلف استفاده کنید. همچنین این جعبه‌ها را برای قرار دادن در جعبه اسباب کشی هم می‌توانید استفاده کنید. وسایل شکستنی و حساس را می‌توانید ابتدا داخل جعبه کوچک و سپس داخل یک جعبه بزرگ قرار دهید.

جعبه اسباب کشی

خرید جعبه مقوایی بزرگ

برای خرید جعبه مقوایی بزرگ ما دو پیشنهاد متفاوت برای شما داریم:

کارتن‌های پستی پیواژ در ۹ سایز مختلف قابل سفارشند. سایزهای ۶ تا ۹ را می‌توان به عنوان خرید کارتن مقوایی بزرگ تهیه کرد. این جعبه‌ها در دو نوع ساده و بدون چاپ و همچنین همراه با چاپ شرکت پستی قابل سفارشند. اگر دوست دارید که روی جعبه‌ها نوشته‌‌ای وارد کنید، می‌توانید از جعبه‌های بدون چاپ استفاده کنید. این دو جعبه تفاوت قیمتی ندارند و می‌توانید با توجه به نیازتان یکی از آن‌ها را انتخاب کنید.

کد ۶ سایز ۴۵ در ۲۵ در ۲۰ سانتی‌متری، کد ۷ ابعاد ۴۰ در ۳۰ در ۲۵ سانتی‌متری، کد ۸ ابعاد ۴۵ در ۴۰ در ۳۰ سانتی‌متری و کد ۹ هم سایز ۵۵ در ۴۵ در ۳۵ سانتی‌متری دارد.

جعبه‌های دسته‌دار هم یکی از خاص‌ترین جعبه‌های ما در پیواژ از نوع طراحی است. این جعبه‌ها در دو سایز بزرگ هم قابل سفارشند. خرید کارتن مقوایی بزرگ دسته‌دار در دو سایز ۲۵ در ۲۳ در ۳۲ سانتی‌متر و ۲۶.۲ در ۲۹ در ۳۵.۵ سانتی‌متری امکان پذیر است. این جعبه‌ها با طراحی فانتزی و جذابی که دارند برای ارسال‌های مصولات خاص توصیه می‌شوند. این جعبه را می‌توانید در رنگ سفید هم سفارش دهید. نکته مهم بعدی امکان سفارش این جعبه با چاپ اختصاصی است. این چاپ در رنگ مشکی انجام می‌شود و برای داشتن یک جعبه متفاوت و خاص، گزینه‌ای عالی است.

سفارش انواع محصولات بسته‌بندی از پیواژ

به جز خرید کارتن مقوایی بزرگ می‌توانید انواع محصولات بسته‌بندی را از سایت پیواژ تهیه کنید. انواع محصولات تزئینی و همچنین انواع جعبه‌ها، پاکت‌ها و … روی سایت پیواژ موجودند. برای خرید این محصولات کافی است آن‌ها را به سبد خریدتان اضافه کنید و برای تسویه حساب اقدام کنید. سفارش‌های شما در چند روز کاری بعد از سفارش به دست شما می‌رسند و می‌توانید از آن پس محصولاتتان را به کمک آن‌ها بسته‌بندی کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *