بلاگ

بهترین بسته بندی لباس برای لباس و پوشاک

بهترین بسته بندی لباس

خیلی از کسب‌وکارهای آنلاین با انواع پوشاک و لباس سر و کار دارند. از شال و روسری گرفته تا هودی و پیراهن مردانه همگی برای ارسال نیاز به بسته‌بندی خاص خودشان دارند. انواع مختلف لباس‌ها و البته تعداد زیاد کسب‌وکارهای فعال در این زمینه، راه را برای پیدا کردن بهترین بسته بندی لباس سخت می‌کنند. شما فکر می‌کنید بهترین بسته‌بندی برای پوشاک کدام است؟ اگر شما یک کسب و کار آنلاین فروش لباس داشتید کدام نواع جعبه آماده را انتخاب می‌کردید؟

جعبه کیبوردی اولین گزینه برای بسته بندی لباس

از آنجایی که جعبه کیبوردی پیواژ تنوع ابعاد بسیار زیادی دارد و البته یک نوع بسته‌بندی خاص و شیک است، از اولین گزینه‌های روی میز به شمار می‌رود. از سایز ۳۰ تا ۴۰ را می‌توانید برای لباس‌های با حجم بیشتر استفاده کنید. یک گزینه هیجان‌انگیز دیگر که برای بسته بندی لباس به کار می‌آید، استفاده از جعبه کیبوردی سفید رنگ است. این جعبه‌ها خاص و متفاوتند و نشان می‌دهند که برند و محصول شما با باقی محصولات موجود در بازار فرق دارد. جعبه کیبوردی را می‌توانید به راحتی تحویل اداره پست دهید و نیازی به کارتن پستی برای ارسال آن‌ها نیست.

پاکت پستی، راحت و به صرفه

اگر محصولتان حجم کمی دارد(مثل شال و روسری) می‌توانید از انواع پاکت پستی استفاده کنید. اگرچه ارسال لباس در پاکت پستی هم نیاز به یک بسته‌بندی اولیه دارد. سعی کنید لباس را با یک کاغذ کرافت و یا حداقل با پلاستیک بسته‌بندی کنید. از قرار دادن مستقیم لباس در داخل پاکت پستی به شدت خودداری کنید.

کارتن پستی بهترین بسته بندی لباس برای سایزهای بزرگ

بهترین بسته بندی لباس برای محصولات با سایز بیشتر مثل کاپشن، پالتو و یا حتی برای هودی، کارتن پستی است. کارتن پستی هم یک انتخاب ارزان و راحت است و سایزهای بزرگ‌تری نسبت به جعبه آماده کیبوردی دارد. کارتن پستی را در سایت پیواژ می‌توانید در دو نوع با چاپ و یا بدون چاپ سفارش دهید. همانطور که از اسم این دو محصول پیداست، تفاوت آن‌ها در چاپ آرم و لوگوی شرکت پست روی کارتن پستی است.

پاکت کرافت، محافظ لباس در کارتن پستی

اگر برای ارسال لباس به دنبال یک جایگزین برای کیسه‌های پلاستیکی هستید، پاکت کرافت را فراموش نکنید. این پاکت‌ها دوست دار طبیعتند و به راحتی بازیافت می‌شوند. علاوه بر این از لباس شما در جعبه آماده به خوبی محافظت می‌کنند. پاکت کرافت قیمت مناسبی دارد و یک انتخاب به صرفه و زیباست.

جعبه کادو بهترین بسته بندی لباس برای مزون‌ها

مزون‌ها و فروشگاه‌های خرید حضوری لباس می‌توانند از جعبه کادو پیواژ برای ارسال و بسته‌بندی محصولاتشان استفاده کنند. این جعبه‌ها ابعاد متوسط تا بزرگ دارند و در دو رنگ سفید و کرافت قابل سفارشند. جعبه کادو پیواژ را نمی‌توانید به تنهایی پست کنید، این جعبه‌ها را باید داخل کارتن پستی قرار دهید. به همین دلیل توصیه می‌کنیم که از این نوع جعبه برای خرید حضوری استفاده کنید.

بهترین بسته بندی لباس و نوع محصول

با وجود موارد گفته شده باید به این نکته توجه کنید که بهترین بسته بندی لباس را باید با توجه به محصول خودتان انتخاب کنید. بسته‌بندی یک برند که به نظر شما بی‌نقص است ممکن است برای محصول شما و ماهیت آن اصلا مناسب نباشد. علاوه بر موارد بررسی شده در این مقاله می‌توانید از انواع مختلف جعبه آماده مثل جعبه طلقی، جعبه بالشتی، پاکت پنجره‌دار و … هم استفاده کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *