بلاگ

۴ نکته بسته بندی محصول برای کسب‌وکارهای آنلاین

بسته بندی محصول

برای محصولات کم‌ حجم و همچنین برای سفارش‌های بزرگ‌تر، بسته بندی محصول باید سریع و در بهترین حالت ممکن انجام شود. در این مقاله ۷ نکته کلیدی برای بسته بندی محصول در بین کسب و کارهای آنلاین را با هم بررسی می‌کنیم.

فضای انبارش برای جعبه‌های مقوایی

جعبه‌های مقوایی و وسایل مورد نیاز برای بسته بندی محصول باید تا حد امکان فضای انبارش کمی را اشغال کنند. بنابراین توصیه می شود که جعبه‌های آماده را در مقادیر بیشتر و به صورت مونتاژ نشده سفارش دهید. اکثر جعبه‌های آماده پیواژ به صورت مونتاژ نشده برای شما ارسال می‌شوند. بنابراین شما هزینه پست کمتری می‌پردازید و از طرفی به فضای انبارش کمتری نیاز دارید.

بسته بندی محصول با جعبه مقوایی و توجه به ابعاد

در ابتدا به این موضوع توجه کنید که چه محصولی را بسته‌بندی می‌کنید. کالایی که باید بسته بندی شود چقدر بزرگ و یا سنگین است. هنگامی که ابعاد جعبه آماده مورد نیاز مشخص شد، استحکام کیفی مورد نیاز در هر مورد باید بررسی شود تا حمل و نقل ایمن برای محصول شما را تضمین کند. باید مطمئن شوید که جعبه‌ بسته بندی به سرعت آماده و مونتاژ شده و با کمترین زمان آماده پر شدن هستند. جعبه آماده پیواژ برای این منظور کاملا مناسب است و با داشتن سایزهای متنوع و البته راحتی مونتاژ کردن، خیال شما را از بسته بندی محصول راحت می‌کند.

توصیه ما: جعبه‌های کیبوردی و یا کارتن‌های پستی به راحتی مونتاژ می‌شوند و سایزهای زیادی را تحت پوشش خود قرار می‌دهند.

بسته بندی محصول

مواد پرکننده بسته بندی

 کاغذهای کرافت برای پر کردن جعبه و حفاظت از محصول بسایر مناسبند. همچنین این کاغذ سازگار با محیط زیست بوده و استفاده از آن به دلیل قابلیت بازیافت، بسیار توصیه می‌شود. کاغذ پوستی هم یک گزینه برای جایگزینی با کاغذ کرافت و داشتن تنوع بیشتر است. برای محصولات شکستنی می‌توانید از نایلون‌های حباب‌دار استفاده کنید که محصول را ایمن نگه داشته و آن را بدون ایجاد خسارت به دست مشتری می‌رسانند. استفاده از پوشال‌های کاغذی هم برای پر کردن و جذاب‌تر کردن بسته بندی محصول یک انتخاب خوب برای کسب‌وکارهای آنلاین است. این محصولات قیمت کمی دارند ولی می‌توانند بسته‌بندی شما را به شدت متفاوت کنند.

جلوگیری از آسیب در حین حمل و نقل

تجارت آنلاین در حال رونق است و تعداد محموله‌های ارسالی از طریق این کسب‌وکارها در حال افزایش است. اما می‌توان مشاهده کرد که تعداد بسته‌های آسیب دیده وکالاهایی که غیر قابل استفاده به دست مشتری می‌رسند هم رشد زیادی دارد. این آسیب‌ها باعث عدم اعتماد مشتری به شما شده و همچنین خسارت مالی برای کسب و کار شما به همراه می‌آورد. به همین دلیل بهتر است که با شناخت کامل از نوع محصول خود برای انتخاب یک بسته‌بندی مناسب اقدم کنید. بسته بندی محصول می‌تواند شما را یک کسب‌وکار آنلاین حرفه‌ای و یا تازه‌کار و بی‌تجربه به مشتری معرفی کند. انتخاب اینکه چگونه به مشتری معرفی شوید با خودتان است.

محصولات پیواژ

برای خرید محصولات بسته بندی پیواژ کافی است به سایت ما و فروشگاه آنلاین پیواژ سر بزنید. در این سایت انواع مختلف محصولات قابل سفارشند و می‌توانید به راحتی جعبه آماده مورد نظرتان را پیدا کنید. پشتیبانی ۲۴ ساعته در اینستاگرام پیواژ و همچنین پشتیبانی بعد از فروش هم یکی دیگر از مزایای استفاده از خدمات پیواژ است. همین حالا برای سفارش جعبه آماده و بسته بندی محصول به صورت حرفه‌ای به سایت پیواژ سر بزنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *