بلاگ

بسته‌‌بندی اکسسوری و توجه به نکات مهم

بسته‌‌بندی اکسسوری

اگر شما هم یک فروشگاه زیورآلات و اکسسوری دارید، این مقاله را دنبال کنید. بسته‌‌بندی اکسسوری در تاثیری که روی مخاطبان می‌گذارید، تاثیر بسزایی دارد. شما تا به امروز از چه جعبه‌ای استفاده می‌کردید؟ آیا به اهمیت این بسته‌بندی‌ در جلب رضایت مشتری واقفید؟ توجه به جعبه زیورآلات می‌تواند فروش برندتان را چند برابر کند. در این مقاله با هم درباره انتخاب جعبه اکسسوری و نقش آن در فروش محصول بیشتر صحبت می‌کنیم.  

پرسونای مخاطب و بسته‌‌بندی اکسسوری

چه کسانی عمده مشتریان شما را تشکیل می‌دهند؟ این سوال برای پیدا کردن جواب سوال‌های بعدی بسیار مهم و حیاتی است. مشخصا بسیاری از مخاطبان شما خانم‌ها هستند که برای خودشان یا دوستانشان اکسسوری تهیه می‌کنند. بسته‌‌بندی اکسسوری می‌تواند روی خانم‌ها تاثیر بیشتری بگذارد چرا که آن‌ها معمولا توجه بیشتری به جزئیات دارند. جعبه زیورآلات و جزئیاتی که برای بستن آن به کار می‌گیرید برای مخاطب شما بسیار مهم است. در نظر بگیرید که سن میانگین مشتریان شما چقدر است. اگر بخواهید همه مشتریانتان را شبیه به یک نفر در نظر بگیرید، این شخص چند ساله است؟ جواب این سوال هم می‌تواند در ادامه مسیر شما راهگشا باشد.

جعبه زیورآلات

به برندتان شخصیت بدهید

منظور از شخصیت برند چیزی است که در طول سال‌ها ثابت بماند و نشانه‌های کسب‌وکار شما باشد. رنگ برند، لوگو، نام برند، شعار، بسته‌‌بندی اکسسوری و … بخشی از شخصیت برند هستند. همین نکات در نهایت به انتخاب جعبه اکسسوری منتهی می‌شوند. مثلا رنگ برند به شما کمک می‌کند تا روبان مناسب استفاده کنید. شاید هم با توجه به شخصیت برند ترجیح دهید از نخ کنفی استفاده کنید. همه این موارد باید به نحوی انتخاب شوند که مشتری با دیدن بسته‌بندی شما بتواند آن را تشخیص دهد.

انتخاب بسته‌‌بندی اکسسوری

بهترین بسته‌‌بندی اکسسوری را می‌توانید در بین جعبه‌های کیبوردی پیدا کنید. جعبه کیبوردی پیواژ در رنگ‌های کرافت و سفید انتخاب به صرفه و مناسبی برای زیورآلات به شمار می‌رود. این جعبه‌ها علاوه بر اینکه استحکام بالا، قیمت مناسبی برای کسب‌وکارهای خانگی دارند. انتخاب رنگ این جعبه‌ها بستگی به پرسونای مخاطب و البته استراتژی برند شما دارد. هر دوی جعبه‌های کرافت و سفید می‌توانند برای بسته‌بندی شما یک انتخاب عالی باشند.

سایز مناسب برای جعبه اکسسوری

سایز اکسسوری‌ها و زیورآلات خیلی کم است و به همین دلیل این محصولات نیاز به جعبه‌های بزرگ ندارند. برای بسته‌‌بندی اکسسوری می‌توانید از جعبه‌های سایز ۱ تا ۴ کیبوردی استفاده کنید. همچنین سایزهای کوچک جعبه بالشتی هم برای این محصولات توصیه می‌شوند. جعبه‌های بالشتی هم در سایزهای کوچک برای بسته‌بندی اکسسوری استفاده می‌کنند. این جعبه‌ها خاص و جذابند و بسته‌بندی شما را متفاوت می‌کنند. اگر هم به دنبال یک جعبه سفارشی هستید می‌توانید جعبه طلقی در ابعاد دلخواه خود را سفارش دهید. این جعبه‌ها نیاز به ساخت قالب ندارند و سایزهای کوچک آن‌ها قیمت متوسطی دارند. این جعبه‌ها را می‌توانید به صورت ساده و بدون طلق هم به ما سفارش دهید.

از جزئیات غافل نشوید

برای اضافه کردن جزئیات به این بسته‌بندی می‌توانید از روبان و تگ‌های هدیه استفاده کنید. همه این محصولات با قیمت مناسب و تنوع بالا قابل سفارش در سایت پیواژند. استفاده از کاغذهایی مثل کاغذ کرافت یا کاغذ پوستی هم به زیبایی بسته‌بندی شما می‌افزاید. از همین نکات ساده می‌توانید یک بسته‌‌بندی اکسسوری حرفه‌ای و بدون نقص برای محصول خود طراحی کنید. برای ارسال‌های پستی هم می‌توانید علاوه بر جعبه کیبوردی از کارتن پستی و یا پاکت پستی استفاده کنید.  این محصولات یکی از ارزان‌ترین بسته‌بندی‌ها را برای شما فراهم می‌کنند. همین حالا وارد سایت پیواژ شوید و با بررسی تمام محصولات، به جعبه مورد نظر خود دست پیدا کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *