مقالات

ویژگی‌های بسته‌بندی مناسب مشتری +۶۰ سال

بسته‌بندی مناسب مشتری

مقدمه
این مقاله به بررسی جزییات ویژگی‌های بسته‌بندی مناسب مشتری بالای ۶۰ سال می‌پردازد. نتایج مواردی که مورد علاقه‌ی این دسته بوده و یا برعکس در این مقاله بررسی می‌شود.
بسته‌بندی فقط نگه‌دارنده‌ی یک محصول نبوده و به نوعی یک تجربه است. تجربه‌ای که روی دیدگاه یک مشتری تاثیرگذار است. از لذت استفاده از محصول و تصمیم به خرید دوباره‌ی آن تا احساس سلامتی از جمله این تجربیات هستند. مطالعات روی بسته‌بندی از این جهت اهمیت دارد که یک بسته‌بندی مناسب مشتری علاوه بر محافظت از محصول هدایت‌کننده‌ی مشتری برای خرید است. به کمک نتایج تحقیقات، فعالان بازاریاب، خواسته‌ها و نیاز‌های مشتریان را پاسخ داده و میزان فروش و ارائه خدمات به مشتری را بهینه می‌سازند.

بسته‌بندی مناسب مشتری


امید به زندگی انسان‌ها در حال افزایش و نرخ تولد رو به کاهش است. در واقع هرساله جامعه‌ی انسان‌ها پیرتر می‌شود. سال ۱۹۵۰، جمعیت افراد زیر ۲۰ سال حدود ۲ برابر افراد بالای ۶۰ سال بود در حالیکه این آمار در سال ۲۰۵۰ برعکس خواهد شد. در حال حاضر، جمعیت افراد بالای ۶۰ سال در آلمان حدود ۱۸ میلیون نفر است که این نشان از ظرفیت بالای جمعیت بالغ و فهمیده با قدرت خرید بالا و مجموعه‌ای از نیاز‌ها است. بسته‌بندی مناسب مشتری یک محصول نزدیک‌ترین که دارای نزدیک‌ترین ارتباط با مشتری است، می‌تواند تاثیری منحصر به فرد و ماندگار روی مشتری بگذارد. متخصصین بازاریاب باید با درنظر گرفتن شرایط سنی کنونی، پتانسیل توان خرید و تغییرات ترکیب سنی جامعه در آینده، ایده‌های نوآورانه را برای بسته‌بندی محصولات بیان کنند.

پیواژ یک کسب‌وکار قدیمی و البته جوان در حوزه خدمات بسته‌بندی است که تنوع بالایی در محصولات خود برای شما فراهم می‌کند. با مراجعه به سایت پیواژ می‌توانید به راحتی محصولات بسته‌بندی مناسب خود را پیدا کرده و آن‌ها را به صورت آنلاین سفارش دهید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *