بلاگ

پاکت کرافت آماده ساده در انواع و ابعاد مختلف

پاکت کرافت بوی بچگی و روزهای قدیم می‌دهد. روزهایی که با اشتیاق منتظر آمدن پدر به خانه و چشم به راه بسته‌های بزرگی بودیم که همراه او به خانه وارد می‌شدند. پاکت کرافت آماده در گذشته نقش پلاستیک‌های امروزی را ایفا می‌کردند. هرچند که امروزه پلاستیک‌ها جای خودشان را در بین ما باز کرده‌اند، اما پاکت کرافت آماده برای حفاظت از محیط زیست، انتخابی هوشمندانه‌تر است. ما در پیواژ سعی داریم تا با تولید محصولات متنوع به بسته‌بندی‌های شما رنگ و بوی خاص بودن و حرفه‌ای بودن بدهیم. در این میان محصولات مقوایی و کرافت جای خاصی دارند. این محصولات هم قیمت مناسب، هم ظاهر قابل قبول و هم ابعاد متنوعی دارند. در این مقاله با هم انواع پاکت کرافت آماده پیواژ را در ابعاد مختلف بررسی می‌کنیم.

سایزبندی پاکت‌ها و گنجایش آن‌ها

اگر می‌خواهید یک بسته‌بندی با هزینه کم داشته باشید می‌توانید روی این نوع پاکت آماده حساب باز کنید. تقریبا هر نوع محصولی را می‌توانید در این نوع پاکت‌ها قرار دهید. لباس‌ها معمولا طرفدارهای پر و پا قرص این نوع محصولاتند.

  • اولین سایز پاکت کرافت آماده پیواژ، ۲۵ در ۱۰ سانتی‌متر است. کاست کف پاکت ۸ سانتی‌متری است و در هر کیلو از این محصول حدود ۱۲۸ عدد پاکت کرافت وجود دارد.

  این پاکت کرافت ساده گنجایش  ۱۶۰ گرم: ادویه، خشکبار و پودر قهوه

۴۰۰ گرم: گیاهان دارویی، دمنوش، غلات و حبوبات

۳۲۰ گرم: قند، شکر و برنج را دارد.

  • دومین سایز هم ۳۳ در ۱۶ سانتی‌متری است و کاست کف پاکت ۱۰ سانتی‌متر عرض دارد. در هر کیلو از این محصول حدود ۶۲ عدد پاکت کرافت ساده قرار دارد.

در این پاکت کرافت ساده ۵۰۰ گرم: ادویه، و پودر قهوه و دانه قهوه

۱۱۰۰ گرم: گیاهان دارویی، دمنوش، غلات و حبوبات، میوه خشک و برنج

۹۲۰ گرم: قند و شکر قرار می‌گیرد.

  • سومین ابعاد موجود از این پاکت، ۴۰ در ۲۲ سانتی متر است. کاست کف پاکت آماده ۱۰ سانتی‌متر است و در هر کیلو حدود ۳۹ عدد از این نوع پاکت کرافت آماده قرار دارد.

در این ابعاد از پاکت کرافت ساده می‌توانید ۷۰۰ گرم: ادویه، پودر قهوه، دانه قهوه و چای

۱۵۰۰ گرم: گیاهان دارویی، دمنوش، میوه و سبزیجات خشک

۲۲۰۰ گرم: خشکبار، حبوبات، غلات و برنج

۱۴۰۰ گرم: قند و شکر قرار دهید.

پاکت کرافت آماده

قیمت‌گذاری و نحوه انتخاب

قیمت یک کیلو از تمام این پاکت‌ها یکسان است. تفاوت اصلی در تعداد این پاکت‌ها در یک کیلو است که در بالا بیان کردیم. ابتدا محصولتان و ابعادش را به دقت بررسی کنید و با توجه به ابعاد مورد نیازتان، یکی از این سایزها را انتخاب کنید. این مرحله و توجه به ابعاد بسیار مهم است و نباید آن‌ را بدون توجه رها کرد. ابعاد نامناسب بسته‌بندی شما را نامرتب نشان می‌دهد.

خرید انواع محصولات بسته‌بندی در پیواژ

به جز پاکت کرافت آماده شما می‌توانید انواع جعبه کیبوردی، بالشتی، کارتن‌ پستی، پاکت کرافت زیپدار و … را در سایت پیواژ مشاهده کنید و به صورت آنلاین سفارش دهید. پیواژ با فراهم کردن امکان خرید این محصولات کمک می‌کند تا بدون داشتن دغدغه همه وسایل مورد نیازتان را همزمان تهیه کنید. با پیواژ نیازی به گشتن در کوچه پس کوچه بازارها ندارید. به راحتی و بدون نیاز به سفارش در تیراژهای بالا، می‌توانید جعبه مورد نیازتان را تهیه کنید و برای یک بسته‌بندی حرفه‌ای از آن استفاده نمایید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *