بلاگ

بسته‌بندی میوه خشک با محصولات پیواژ

بسته‌بندی میوه خشک با محصولات پیواژ

امروزه میوه های خشک به دلیل خواص و طعم بی نظیرشان یک میان وعده محبوب به حساب می آیند. علاوه براین نگهداری چیپس های میوه ای به عنوان یک خشکبار سالم و طبیعی کار آسانی نیست. غالب خشکبار برای حفظ کیفیت اولیه نکاتی دارند که بسته‌بندی میوه خشک هم از قضیه مستثنا نیست. به طور کل بسته‌بندی خشکبار کمی چالش برانگیز است. بسته‌بندی اصولی یک محصول تنها در شرایطی ممکن است که با نقاط ضعف و قوت آن آشنا باشیم. اگر شما نیز در حوزه تولید و فروش انواع میوه خشک فعالیت دارید در این مقاله همراه ما باشید تا با جزییات انواع بسته‌بندی این محصول، به خصوص کارتن مقوایی بیشتر آشنا شوید.

بهترین نوع بسته‌بندی خشکبار چه ویژگی هایی دارد

اولین نکته برای انتخاب بسته‌بندی این قبیل محصولات انتخاب بسته‌بندی ای است که کیفیت آن را حفظ کند. حفظ کیفیت خشکبار نقش مهمی در طعم آن دارد. همان طور که همیشه تاکید کرده ایم بسته‌بندی اولین برخورد مشتری با محصول شماست. یک بسته‌بندی اصولی باید در عین حفظ کیفیت محصول، زیبا، شکیل و جذاب باشد. شما با یک بسته‌بندی هوشمندانه می توانید مشتریتان را مجذوب کنید. ایده های متنوعی برای بسته‌بندی این قبیل محصولات در بازار موجودند. جعبه کیبوردی، جعبه طلقی پنجره دار، پاکت کرافت و پاکت زیپ دار. بسته‌بندی ای که انتخابی شما تا حد زیادی به بودجه شما و استراتژی های کسب و کار شما مرتبط است.

جعبه کیبوردی (همیشه کاربردی)

یکی از شیک‌ترین و خلاقانه‌ترین روش‌ها در بسته‌بندی میوه خشک نوع کیبوردی آن است. جعبه کیبوردی در ۴۳ سایز مختلف در پیواژ موجودند. بهترین دلیل برای انتخاب این محصول کیفیت بالای مقوا و استحکام آن در برابر ضربه است. استحکام این نوع از جعبه از خرد شدن محصول شما جلوگیری می کند در نتیجه زیبایی ظاهری آن نیز حفظ میشود. این نوع بسته‌بندی گزینه مناسبی برای پذیرایی و حتی صادرات می‌باشد. علاوه براین موارد با استفاده از جعبه کیبوردی شما نیازی به کارتن های پستی ندارید.

از امکانات دیگر شما در پیواژ امکان تولید ابعاد اختصاصی و چاپ اختصاصی مشکی است. چاپ برند شما روی بسته‌بندی خشکبار نوعی تبلیغ رایگان برای برند شماست. مضاف بر این وجود لوگو و نام برند در امکان گم شدن مرسوله را به شدت کاهش می دهد. انتخاب ابعاد مناسب برای بسته‌بندی چیپس های میوه ایتان به حجم آن ها و خلاقیت شما برای طراحی ظاهر جعبه ها بستگی دارد. در نتیجه می توان گفت همه ابعاد جعبه کیبوردی پیواژ برای ارسال میوه خشک مناسبند. از نظر تحمل وزن نیز نگرانی نداشته باشید چون میوه خشک ودر کل خشکبار محصولاتی حجیم ولی سبکند.

بسته‌بندی میوه خشک با جعبه طلقی

بسته‌بندی خشکبار با جعبه طلقی

محصولی ویژه برای نمایش رنگ ها به مشتریانتان. جعبه های پنجره دار یکی دیگر از پیشنهادات ماست. یک بسته‌بندی زیبا با طراحی اصولی و کاربردی. رنگ ها همیشه می توانند بهترین تاثیر را بر ظاهر محصولات داشته باشند. با استفاده از جعبه های طلقی شما نیاز به اکسسوری های اضافی برای تزئین ندارید. چیپس های میوه ای دارای تناژی متعادل از رنگ های رنگ های گرم و سرد هستند. یک جعبه پنجره دار مانند ویترینی از محصولات رنگارنگ است و طبیعت شما را از زحمات اضافی حفظ می کند. البته توجه به این نکته بسیار حائز اهمیت است که این جعبه ها ظرافت خاصی دارند پس برای ارسال پستی مناسب نیستند.

این جعبه های زیبا در طرح ها و ابعاد مختلف در پیواژ موجودند. حتی شما می توانید ابعاد و طرح اختصاصی خود را سفارش دهید. از مهم ترین مزیت های این جعبه ها که آن ها را برای بسته‌بندی میوه خشک مناسب کرده می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • این جعبه‌ها قابل سفارش در سایزهای اختصاصی هستند
  • حداقل سفارش هر جعبه ۱۰ عدد است
  • برای ساخت ابعاد سفارشی نیازی به ساخت قالب نیست
  • جعبه‌ها از جنس مقوای کرافت سوئدی ۴۰۰ گرمی هستند
  • قیمت این محصول نسبت به جعبه‌های فانتزی دیگر بسیار مقرون به صرفه‌ است.

بسته‌بندی میوه خشک با انواع پاکت

بسته‌بندی اصولی با پاکت کرافت

آخرین پیشنهاد برای شما استفاده از انواع پاکت کرافت است. این پاکت ها غالبا در سه نوع به صورت کیلویی به فروش می رسند. این نوع از محصول به صورت کرافت ساده و یا داخل لمینت و به صورت زیپ دار یا ساده طراحی می شوند. مهمترین ویژگی این بسته‌بندی ارزان بودن آن است. شما می توانید با کمترین هزینه ممکن یک بسته‌بندی زیبا و نوستالژیک داشته باشید. نوع داخل لمینت این پاکت ها مقاومت مطلوبی در برابر رطوبت دارند و از نم کشیدن میوه های خشک شما جلوگیری می کنند. نوع پنجره دار هم مانند یک جعبه طلقی مثل ویترین عمل می کند و کار شما را برای طراحی بصری راحتترمی کند.

ارزان ترین کدام است؟

معیار دقیقی برای اندازه گیری وجود ندارد. ولی به طور کلی شاید به توان گفت انواع جعبه کیبوردی با قیمت مناسب تری با توجه به کاربردش مناسب ترین انتخاب است. در حالی که ظاهر محصول را از هر گونه آسیب حین ارسال محافظت می کند. همانطور که گفتیم وقتی بسته‌بندی میوه خشک را با کیبوردی ها ارسال می کنید نیازی که جعبه دیگری ندارید. در کنار کیبوردی ها به معرفی جعبه های پنجره دار طلقی پرداختیم. این جعبه ها با ظاهر جذابشان زیبایی و کیفیت محصولات را به رخ می کشند. ولی به یاد داشته باشید برای ارسال آن ها نیاز به کارتن پستی دارید. و مقرون به صرفه ترین نوع بسته‌بندی خشکبار پاکت های کرافت ساده و زیپ دار هستند و برای ارسالشان می توانید از پاکت پستی در ابعاد بزرگ استفاده کنید. ولی ممکن است برخی چیپس های میوه ای خرد شوند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *