بلاگ

۴ نکته بسته‌بندی برای آنلاین شاپ های جوان

آنلاین شاپ

آنلاین شاپ ها حتی قبل از همه‌گیری کرونا محبوب بودند و بعد از قرنطینه و شدت گرفتن کرونا محبوبیت بیشتری پیدا کردند. در این دوره مردم بیش از هر زمان دیگری برای برآوردن نیازهای خود به خرید آنلاین روی ‌آوردند. البته، راه اندازی آنلاین شاپ نیازمند توجه به جزئیات زیادی است. خرید جعبه مقوایی یا باکس پستی یکی از این جزئیات تعیین کننده است. انتخاب بسته‌بندی بهترین فرصت برای شماست تا به کسب و کارتان یک شخصیت مخصوص به خودش را بدهید. شما باید نوعی بسته‌بندی را پیدا کنید که به راحتی باز شود اما همچنان بتواند از محصولات شما محافظت کند. علاوه بر این، بسته‌بندی سفارشی یک راه عالی برای تقویت هویت برند شماست و کنترل بیشتری بر هزینه‌های حمل و نقل به شما می‌دهد. در این مطلب  پنج نکته برای کمک به بسته‌بندی کسب‌وکارهای نوپا آورده شده که می‌تواند در ادامه مسیر شما راهگشا باشد.

۱. اندازه مناسب را برای بسته‌بندی خود بیابید

اولین چیزی که باید برای بسته بندی خود در نظر بگیرید این است که به چه اندازه‌ای از جعبه آماده نیاز دارید. خرید جعبه مقوایی همچنان محبوب‌ترین انتخاب برای حمل و نقل است. این محصولات وزن زیادی ندارد، محکمند و می‌توان آن‌ها را بازیافت کرد. یکی از اصلی‌ترین نکاتی  که می‌تواند منجر به یک تجربه ناخوشایند بسته‌بندی در آنلاین شاپ شود، این است که جعبه حمل و نقل برای محصول خیلی بزرگ باشد. بیشتر مردم احتمالاً قبلاً یک جعبه با اندازه متوسط ​​تا بزرگ را از طریق پست دریافت کرده‌اند و تعجب کرده‌اند که این جعبه بزرگ چیست! خیلی از آن‌ها بعد از باز کردن جعبه متوجه شده‌اند که این جعبه غول آسا فقط بسته‌بندی یک  ژل مو یا سایر اقلام کوچک است. با بررسی ابعاد جعبه‌های کیبوری پیواژ در ۴۳ سایز مختلف، می‌توانید به راحتی سایز مناسب محصول خود را پیدا کنید.

خرید جعبه مقوایی

۲. به بسته‌بندی منحصر به فرد آنلاین شاپ خود فکر کنید

یکی از ساده ترین راه ها برای متمایز شدن از رقبا انجام کاری متفاوت است که توجه مشتری را به خود جلب کند. خیلی از آنلاین شاپ ها این خاص بودن را با تزئینات انجام شده داخل بسته‌بندی انجام می‌دهند. استفاده از کاغذ پوستی یا کرافت، نخ کنفی یا ربان و یا نوشتن یک متن با دست خط خودتان می‌تواند باکس پستی شما را به شدت خاص و متفاوت کند. برندهای بزرگ‌تر برای خاص شدن بسته‌بندی از روش‌های متفاوتی مثل چاپ اختصاصی لوگو و نام برند روی جعبه استفاده می‌کنند. قابلیت چاپ اختصاصی روی جعبه کیبوردی با کمترین قیمت در سایت پیواژ امکان پذیر است.

۳. نشان دهید که به محیط زیست اهمیت می‌دهید

این روزها پایداری یک موضوع جدی است. بسته‌بندی سازگار با محیط‌زیست می‌تواند راهی عالی برای ترغیب مشتریان آگاه به محیط‌زیست به سمت کسب‌وکار شما باشد. ساده‌ترین راه برای انجام این کار این است که از مواد بازیافتی در بسته‌بندی آنلاین شاپ خود استفاده کنید. خرید جعبه مقوایی یا استفاده از کاغذهای کرافت یکی از راه‌های اصلی برای حفاظت از محیط زیست است.

باکس پستی

۴. روش‌های ارسال خود را با دقت انتخاب کنید

روش‌های ارسال مشخصی برای محصولات خود در نظر بگیرید. ارسال با پیک برای سفارش‌های درون شهری و یا ارسال تمامی محصولات به کمک پست پیشتاز و باکس پستی می‌تواند یکی از گزینه‌های روی میز باشد. یکی از نکات مهم برای آنلاین شاپ ها این است که مسئولیت کامل مرسوله‌ها با شماست. اگر محصولی در حین ارسال آسیب ببیند و یا به طور کلی خراب شود، باید خسارت وارده را جبرانکنید.

پیواژ همراه آنلاین شاپ ها

فروشگاه پیواژ با ارائه انواع محصولات بسته‌بندی در سایزها و مدل‌های مختلف کمک می‌کند تا شما برای ارسال محصولات خود هیچ مشکلی نداشته باشید. به سایت پیواژ سر بزنید و یک خرید بی‌دغدغه و راحت را تجربه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *