بلاگ

۵ دلیل برای انتخاب بسته‌بندی مقوایی

بسته‌بندی مقوایی

چرا بسته‌بندی مقوایی را انتخاب کنید؟ امروزه اکثر بسته‌بندی‌‌ها پلاستیکی هستند. بیشتر محصولات در انواعی از پلاستیک، از ظروف شفاف، سینی های قالب گیری شده، ظروف سفت و سخت تا کیسه‌های ساده پلاستیکی عرضه می‌شوند. برخی از پلاستیک‌ها قابل بازیافت هستند، اما واقعیت این است که تنها درصد کمی از آن‌ها بازیافت می‌شوند. اکنون جایگزین‌های ابتکاری و موثر زیادی برای پلاستیک‌ها وجود دارد. اینجاست که جعبه مقوایی وارد صحنه می‌شود. جعبه با مقوا  سال‌هاست که به‌عنوان یکی از مؤثرترین، ارزان‌ترین و پایدارترین گزینه‌های بسته‌بندی ارائه می‌شود.  در این مقاله ۵ دلیل برای انتخاب بسته‌بندی مقوایی برای مشاغل و مصرف کنندگان را بررسی می‌کنیم.

۱. حفاظت و دوام

حفظ کیفیت محصولات در حین ارسال گام مهمی است که هر کسب و کاری باید آن را به دقت انجام دهد. جعبه های مقوایی برای اطمینان از حداکثر ایمنی برای کالاهای شما طراحی شده‌اند. این نوع بسته‌بندی بسیار بادوام است، محصولات را در برابر ضربات و عوامل خارجی محافظت می‌کند و می‌تواند از آسیب جدی به آنچه در داخل جعبه است جلوگیری کند. به عنوان مصرف کننده، محصولات بسته‌بندی شده در مقوا به احتمال زیاد سالم و دست نخورده به دست شما می‌رسند.

۲. سازگار با محیط زیست

بسته‌بندی مقوایی فوق العاده دوستدار محیط زیست است. در مقایسه با موارد بسته‌بندی جایگزین، تولید مقوا میزان انتشار روغن و CO2 را تا بیش از ۵۰ درصد کاهش می‌دهد و آن را به یکی از محصولات با کمترین تأثیرات زیست محیطی تبدیل می‌کند. مقوا یک ماده قابل بازیافت و زیست تخریب پذیر است. برای به حداقل رساندن تولید زباله، بهترین راه برای دور انداختن مقوا، بازیافت آن است.

جعبه مقوایی

۳. انعظاف پذیر در تولید

برای مشاغل مختلف یکی دیگر از دلایل انتخاب بسته‌بندی مقوایی برای سفارشی سازی یک گزینه عالی است. با هر ایده‌ای و با هزینه کم می‌توانید انواع جعبه مقوایی را سفارش بدهید. همچنین چاپ روی مقوا بسیار سریع و آسان است. حتی اگر بودجه بسیار کمی دارید، یک جعبه مقوایی سفارشی که فقط با لوگوی شما طراحی شده باشد، اغلب برای قابل تشخیص بودن محصولات شما کافی است.

۴. مقرون به صرفه برای مشاغل کوچک و مشتریان آن‌ها

بسته‌بندی مقوایی یک هزینه اضافی ، اما یک هزینه اجتناب ناپذیر برای مشاغل است. شما نمی توانید اقلام را بدون لایه بیرونی محافظ و پوشش قابل ارائه بفروشید. در غیر این صورت، محصول شما در معرض آسیب قرار  گرفته و اعتبار برند شما زیر سوال می‌رود. قیمت مقوا بسیار مناسب است. به خصوص هنگامی که آن را با هزینه بسته‌بندی‌های جایگزین مانند پلاستیک مقایسه می‌کنید. بنابراین در دراز مدت، انتخاب مقوا بیشترین صرفه جویی را در هزینه شما خواهد داشت و به شما کمک می‌کند تأثیر مثبتی بر محیط زیست داشته باشید.

۵. تنوع بالا

هیچ جعبه بسته‌بندی با تنوع بیشتری از جعبه‌های مقوایی وجود ندارد! از آنجایی که مقوا به راحتی قابل تنظیم است و در اندازه‌ها و شکل‌های مختلف موجود است، می‌توانید انواع مختلفی از محصولات بسته‌بندی را تهیه کنید. همچنین شما می توانید تقریباً هر چیزی را در یک جعبه مقوایی بسته‌بندی کنید،  از سوغاتی، لوازم آرایشی و لوازم جانبی کوچک گرفته تا کتاب، لباس، لوازم الکترونیکی و هدیه.

پیواژش کن

برای سفارش انواع جعبه با مقوا می‌توانید به سایت پیواژ مراجعه کنید. تنوع این محصولات و ابعاد متفاوت آن‌ها به شما کمک می‌کند تا بتوانید بهترین انتخاب را برای محصول خود داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *