بلاگ

بسته‌بندی مقوایی چقدر در جهان رایج است؟

خرید بسته‌بندی مقوایی در تمام دنیا بسیار محبوب است. تقریباً هر تجارت آنلاینی که با حمل و نقل و تدارکات سر و کار دارد از جعبه مقوایی کوچک یا بزرگ برای محافظت از کالاهای خود در زمان ارسال استفاده می‌کند. بسیاری از خرده فروشان و شرکت‌های صنایع دستی نیز مقوا را به دلیل سبکی وزن، قیمت پایین و سفارشی سازی آسان به بسته‌بندی پلاستیکی ترجیح می‌دهند. برخی از مشاغل کوچک و متوسط نیز از بسته‌بندی مقوایی استفاده می‌کنند تا نشان دهند که برندهای دوستدار محیط زیست هستند.

کاهش مصرف بسته‌بندی پلاستیکی

به عنوان یک مصرف کننده، خرید بسته‌بندی مقوایی و کاهش مصرف پلاستیک تأثیر بد روی محیط زیست را به میزان قابل توجهی کاهش می‌دهد. این امر به ویژه در صورتی صادق است که بسته‌بندی به طور پایدار تهیه شده باشد یا از مواد بازیافتی ساخته شده باشد و قابل بازیافت باشد. در سال‌های اخیر و با مشکلات زیست محیطی ایجاد شده، استفاده از مقوا در سرتاسر کره زمین افزایش یافته است. انسان‌ها دریافته‌اند که استفاده از جعبه مقوایی کوچک می‌تواند ضرر کمتری به محیط زندگیشان وارد کند. همین دلیل یک انگیزه بزرگ برای کاهش مصرف پلاستیک است.

جعبه مقوایی کوچک

چه چیزی مقوا را بهتر از پلاستیک می‌کند؟

دلایل زیادی وجود دارد که چرا مقوا انتخاب بهتری نسبت به پلاستیک است. برای شروع، مقوا انتخاب محیط زیست است. مقوای معمولی برخلاف برخی از انواع پلاستیک قابل بازیافت است. مقوا از چوب ساخته شده است، در حالی که پلاستیک یک منبع تجدید پذیر نیست.

خرید بسته‌بندی مقوایی با نماد بازیافت روی آن

مقوا زیست تخریب پذیر است و می‌تواند در عرض ۲ یا ۳ ماه به طور کامل تجزیه شود. از سوی دیگر، پلاستیک یک آلاینده خطرناک است و صدها سال طول می کشد تا تجزیه شود.

فضای انبارش

 یکی دیگر از مزیت‌های خرید بسته‌بندی مقوایی این است که هنگام انبار از فضای کمتری استفاده می‌کند زیرا بیشتر جعبه های مقوایی جمع شونده هستند و می‌توان آن‌ها را زمان استفاده مونتاژ کرد. بنابراین می‌توانید تعداد زیادی از آن‌ها را در یک گوشه اتاق و یا در یک کمد نگهداری کنید.

بسته‌بندی پلاستیکی

تفاوت قیمت

یکی از مهم‌ترین تفاوت‌های بین بسته‌بندی مقوایی و پلاستیکی در قیمت آن‌هاست. مقوا به طور قابل توجهی ارزان‌تر و مقرون به صرفه‌تر از پلاستیک است. شما می‌توانید مقوای با کیفیت بالا و کاملا سفارشی را با همان قیمت بسته‌بندی پلاستیکی با کمترین کیفیت تهیه کنید.

هزینه حمل و نقل

وقتی صحبت از حمل و نقل و ارسال می‌شود، مقوا دوباره برنده بازی است. هزینه حمل و نقل محصولات در بسته‌بندی‌های مقوایی در مقایسه با بسته‌بندی‌های پلاستیکی بسیار کمتر است زیرا مقوا بسیار سبک وزن است. همانطور که می‌دانید در زمان ارسال‌های پستی، وزن بسته‌بندی‌ها نقش مهمی در هزینه‌ها ایفا می‌کند.

خرید انواع بسته‌بندی مقوایی از پیواژ

برای خرید بسته‌بندی مقوایی در سایزها و مدل‌های مختلف به سایت پیواژ سر بزنید. سایت ما با ارائه بیشترین تنوع  یک منبع عالی برای تهیه جعبه مقوایی و سایز محصولات بسته‌بندی است. شما در پیواژ می‌توانید جعبه و کارتن، پاکت و انواع محصولات را با قیمت مناسب سفارش دهید. سفارش در سایت پیواژ به صورت کاملا آنلاین و از طریق سایت انجام می‌شود. بنابراین با چند کلیک ساده و بدون اینکه زمان زیادی صرف کنید، می‌توانید محصولات خود را سفارش دهید. این محصولات به زودی و در چند روز کاری به دست شما می‌رسند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *