بلاگ

چند نکته مهم که برای خرید جعبه مقوایی باید بدانید

چند نکته مهم برای خرید جعبه مقوایی

خرید جعبه های مقوایی به عنوان اولین گزینه برای بسته‌بندی به ذهن‌‌ می‌رسند. شما می‌توانند با خرید کارتن بسته‌بندی، محصول خود را به شکلی ایده آل بسته‌بندی کنید. علاوه بر حفظ محصولات از آسیب‌‌های احتمالی یک بسته‌بندی زیبا نیز داشته باشند. معمولا کارتن بسته‌بندی دارای بدنه مقوایی بوده و به همین دلیل دارای وزنی سبک و البته قیمتی مناسب است. اگر قصد خرید از مزایای کارتن مقوایی را دارید پیشنهاد می‌کنیم حتما تا پایان این نوشته همراه ما باشید.

قیمت جعبه مقوایی

قیمت کارتن بسته‌بندی مهم ترین موضوعی است که هر کسب و کاری در خرید این محصول باید به آن توجه کند. هزینه های بسته‌بندی محصولات باید صرفه اقتصادی داشته باشند. به عبارت دیگر قیمت خرید جعبه مقوایی نباید به حدی بالا باشد که نیاز به سرمایه بالا برای تامین آن داشته باشبد. به خصوص هنگامی که کسب و کار شما جدید و کوچک است.

خرید کارتن بسته‌بندی

همچنین خرید جعبه های بیش از حد ارزان به اعتبار برند نوپای شما لطمه وارد می کند. علاوه بر این توان محافظت از محصولات شما را نخواهند داشت. جزییات مختلفی وجود دارند که قیمت خرید کارتن بسته‌بندی را تحت تاثیر قرار می‌دهند. از جمله مهم ترین این موارد می‌توان به کیفیت بدنه، هزینه چاپ، ابعاد، تعداد لایه ورق مقوا و … اشاره کرد. به عنوان یک خریدار باید قبل از خرید جعبه های مقوایی پارامترهای مورد نیاز خود را از خرید مشخص کرده و سپس قیمت نهایی توسط شرکت‌های فروشنده برآورد شوند.

جنس کارتن بسته‌بندی

یکی دیگر از مهم ترین موضوعاتی که قبل از خرید جعبه مقوایی باید مورد توجه قرار دهید، جنس آن است.از مزایای مزایای کارتن مقوایی این است که با جنس ها و رنگ های مختلفی در بازار در دسترسند. معمولا این کارتن‌ ها از جنس مقوا ایفلوت چند لایه هستند. اغلب جعبه های مقوایی موجود در بازار دارای بدنه‌ ۳ لایه و ۵ لایه هستند. لایه‌های کارتن ها به دو صورت سطح صاف و موجدار (فلوت) طراحی شده و یک در میان روی هم قرار می‌گیرند. اگر قصد بسته‌بندی اجسام سنگین را دارید باید از جعبه هایی با تعداد لایه‌های بیشتر استفاده کنند. در غیر اینصورت برای بسته‌بندی محصولات معمولی خرید جعبه مقوایی۳ لایه نیز کفایت می کند.

انواع محصولات سلولوزی را می‌توان تا ۷ باز بازیافت و مورد استفاده مجدد قرار داد. بازیافت این محصولات باعث کوتاه شدن رشته‌های مولکولی شده و در نتیجه از استحکام مقوای تولید شده به خصوص در مجاورت رطوبت کاسته خواهد شد. در تولید ورق های مقوا بهداشتی استفاده می‌شود. در پیواژ تمام ورق ها بهداشتی و بدون مواد بازیافتی هستند.

استحکام کارتن بسته‌بندی

هدف اصلی از خرید جعبه مقوایی محافظت از محصولات در برابر آسیب های احتمالی مانند ضربه و فشار هنگام جابجایی و ارسال آن‌ها است. بنابراین از مهمترین موضوعاتی که باید در کارتن مقوایی به آن توجه کرد، استحکام جعبه است. منظور از استحکام جعبه ها تنها مقاومت بدنه آن در برابر ضربه نیست. کارتن باید بتواند در برابر رطوبت هم مقاومت مناسبی از خود نشان دهد.

ابعاد جعبه مقوایی

از جمله مزایای مهم دیگری که باید در هنگام خرید کارتن مقوایی به آن توجه داشته باشید، ابعاد جعبه‌ها است. به عبارت دیگر باید سعی کنید ابعاد جعبه با سایز محصولاتب که قصد بسته‌بندی آن را دارید متناسب باشد. خرید یک کارتن بزرگ برای قرار دادن وسیله‌ای کوچک درون آن نه تنها جلوه زیبایی ندارد بلکه از نظر اقتصادی نیز توجیحی ندارد. زیرا هر چه ابعاد جعبه بزرگتر باشد قیمت خرید آن نیز بیشتر خواهد بود. علاوه بر این به دلیل فضای خالی درون جعبه نمی‌تواند مرسوله پستی را سالم به دست مشتری برساند.

قابلیت چاپ روی بسته‌بندی

 مزایای کارتن مقوایی

از دیگر نکات کلیدی که باید در خرید جعبه مقوایی به‌ آن توجه کنید، قابلیت چاپ بر روی آن است. اغلب کارتن‌ها به صورت ساده در دو رنگ سفید یا قهوه‌ای به فروش می‌رسند. شما می‌تواند با اعمال طرح و یا نوشته اختصاصی خود بر روی بدنه کارتن مقوایی آن را سفارشی سازی کنید. برای این نوع جعبه می توانید چاپ اختصاصی روی جعبه کرافت را در وبسایت پیواژ ثبت کنید.

در نتیجه با این کار هم برند خود را تبلیغ کرده و هم ظاهری زیبا و خاص با خرید جعبه مقوایی را می آفرینید. به همین دلیل باید قبل از خرید، جنس و کیفیت کارتن‌ها را بررسی کرد. فراموش نکنید که مشتریان در لحظه تحویل محصولات خریداری شده ابتدا جذب ظاهر بسته‌بندی می‌شوند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *