بلاگ

صرفه جویی در هزینه سفارش جعبه برای یک محصول جدید

هزینه سفارش جعبه

همیشه اولین سفارش برای بسته‌بندی محصول جدید بسیار مهم است. در واقع شما مشتریان را با محصولتان آشنا کرده و می توانید بفهمید بسته‌بندی شما چقدر موفق بوده است. اولین سفارش تولید بسته‌بندی شما نیاز به بررسی دقیقی دارد ولی راه های برای کاهش هزینه سفارش جعبه این بررسی ها نیز وجود دارد. مطابق آنچه گفته شد، باید مراقب هزینه های جانبی مثل مطالعه بازار فروش محصولتان قبل از اولین تولید عمده باشید.

تحقیقات بازار را انجام دهید

اولین قدم برای صرفه جویی در هزینه اولین سفارش جعبه یا بسته‌بندی برای محصولتان، انجام تحقیقات جامع است. با بررسی سایر محصولات رقیب موجود در بازار شروع کنید. توجه ویژه ای به معروف ترین و ضعیف ترین محصول داشته باشید تا بفهمید چه نوع بسته‌بندی مناسب است و کدامیک فروش بالایی ندارد. فراموش نکنید تا با صحبت کردن با مشتریان بالقوه نیاز چاپی و بسته‌بندی آن ها را به خوبی درک کنید. آیا آنها دنبال یک بسته‌بندی چشم نواز می گردند؟ آیا بسته‌بندی باید به راحتی باز شود؟ چه مدل بسته‌بندی آن ها را راضی می کند؟ وقتی که شما تمامی این اطلاعات را داشته باشید، می توانید طراحی بسته‌بندی منحصر به فرد خودتان را آغاز کنید.

هزینه سفارش جعبه

با یک فرد خبره مشورت کنید

شاید غیر منطقی به نظر برسد که وقتی هدف شما هزینه سفارش جعبه است، دست به چنین هزینه ی بزنید. با این حال، مشورت کردن با یک فرد خبره حتی اگر در شرکت چاپ و بسته‌بندی شما باشد بسیار کار ارزشمندی است. درست است که این کار برای شما هزینه بر است ولی فقط در اولین بار تولید بسته‌بندی انجام می شود. در واقع پرداخت هزینه ی بیشتر در اولین بار خیلی بهتر از هدر دادن سرمایه در سفارشات بعدی با تکرار اشتباهات است.

یک سفارش تیراژ پایین تولید کنید

هرچقدر هم که از بسته‌بندی خودتان مطمئن باشید، برای اولین بار یک تیراژ پایین تولید کنید. این کار هزینه ی کمتری نسبت به تولید تیراژ بالا و انجام اصلاحات دارد.  شرکت های خوب و متعهد بسته‌بندی به مشتریان خود این قابلیت را می دهند که یک سفارش تیراژ پایین تولید کنند و ایرادات آن را بررسی کنند.

با یک شرکت چاپ و بسته‌بندی منعطف همکاری کنید

مرحله ی نهایی برای ذخیره سرمایه در اولین سفارش بسته‌بندی یک محصول انتخاب یک شرکت چاپ و بسته‌بندی منعطف است. با انتخاب چنین شرکتی که طیف گسترده ای از انواع بسته‌بندی با انواع مقوا را به شما ارائه می کند، شما در هزینه و زمان صرفه جویی کرده و کم کم رشد خواهید کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *