قانون اول ساخت بستهبندی: نیاز(brief) مشتری را درست دریافت کنید.
Brief یا همان شرح درخواست مشتری راهگشای طراحان ساخت بستهبندی در درک بازار فروش یک محصول است. شرح درخواست مشتری شامل تمامی مسائل مربوط به برند یک شرکت از جمله رقابت در ویترین مغازهها، استانداردهای مربوط به صنعت بستهبندی و فاکتورهای تاثیرگذار روی خط مشی طراحی میشود. شرح درخواست باید پیشرفت بستهبندی را حین تولید، انبارش و توزیع در ویترین فروشگاه توضیح دهد. در نهایت شرح درخواست باید ویژگیهایی را که باعث افزایش میزان فروش و جذب مشتری میشود دقیقا توضیح بدهد.
مثال: شرکت چای Mallard شرح درخواست خود را تحت پروژهی نوسازی برند و طراحی بسته مطرح کرد. قرار است این چای در منازل سرو شود. نتیجه آن طرحی مشابه ساک دستی بود!!!
قبل از ساخت بستهبندی
اگر هنوز به مرحله تولید و طراحی بستهبندی خاص محصول خود نرسیدهاید میتوانید از کمک پیواژ استفاده کنید. پیواژ با طراحی و ارائه انواع محصولات بستهبندی در سایزها و طرحهای متنوع در کنار شماست. این تنوع به نحوی است که شما نیازی به مراجعه به سایتهای دیگر ندارید. به این ترتیب برای هر نوع محصولی، از کتاب گرفته تا مواد خوراکی، یک جعبه یا پاکت مناسب با بهترین قیمت پیدا میکنید. قیمتهای پیواژ را میتوانید با بازار مقایسه کنید. علاوه بر پایین بودن قیمتها، یک تخفیف همیشگی روی محصولات پیواژ وجود دارد.