نام کتاب: (PACKAGING DESIGN(successful product branding from concept to shelf طراحی بسته بندی (برندسازی محصول از مفهوم تا قفسه)
نویسنده: Marianne Rosner Klimchuk and Sandra A.Krasovec
سال انتشار: ۲۰۱۲
زبان: انگلیسی
تعداد صفحه: ۲۴۶
معرفی:
این کتاب جزئیات روش ارتقا طراحی بستهبندی را قدم به قدم توضیح می دهد و شرح می دهد که عملکرد طراحان چگونه می تواند به عنوان مسیر ارتباطی بازاریابان و مصرف کنندگان نهایی مورد استفاده قرار گیرد.
اگر تمایل به دریافت کتاب طراحی بسته بندی (برندسازی محصول از مفهوم تا قفسه) و یا کسب اطلاعات بیشتر درمورد کتابهای مفید صنعت بستهبندی را دارید، پیواژ پاسخگوی شماست
بخش های مختلف این کتاب:
- تاریخچه بستهبندی
- تعریف طراحی بستهبندی
- عوامل مهم در طراحی بستهبندی
- فرآیند طراحی
- حرفه طراحی بستهبندی
برندسازی محصول با پیواژ
به کمک پیواژمیتوانید برای برند خود جعبههای اختصاصی تهیه کنید. این روش با چاپ اختصاصی روی جعبهها امکام پذیر است. نکته مهم در این روش این است که شما هنگام سفارش چاپ روی جعبه در پیواژ، نیاز به سفارش تیراژهای بالا ندارید. کمترین تعداد سفارش چاپ در پیواژ ۲۰۰ عدد است. این چاپ را میتوانید روی جعبههای کیبوردی، جعبه هدیه و کارتنهای پستی ساده سفارش بدهید. به این ترتیب با کمترین هزینه گامی در برندسازی محصول بر میدارید و بستهبندی اختصاصی خود را تولید میکنید.