بلاگ

خرید کارتن اسباب کشی و نکات مهم مربوط به آن

خرید کارتن اسباب کشی

شما هنگام اسباب کشی برای جابجایی وسایل خود به کارتن نیاز دارید. اگر هنگام جابجایی از کارتن مناسب استفاده نکنید فرایند جابه جایی بسیار استرس‌زا خواهد شد. انتخاب و خرید کارتن اسباب کشی به محتویات بسته‌بندی، اندازه جعبه و استحکام هر جعبه بستگی دارد. این عوامل به تعیین نحوه استفاده از کارتن برای یک اسباب کشی اصولی در حین حرکت کمک می‌کند. علاوه بر این بسته‌بندی لوازم شکستنی در فرایند جابه جایی از حساسیت بیشتری برخوردار است. این نوشته به شما کمک می کند تا بهترین کارتن اسباب کشی را انتخاب کنید.

انتخاب بهترین کارتن اسباب کشی

خرید بهترین کارتن اسباب کشی با قیمت مناسب تازه اول راه است. هنگام خرید کارتن هایی برای حمل کتاب، لوازم الکترونیکی و ظروف آشپزی، مهم است که به ویژگی های هر کارتن فکر کنید. برخی از ویژگی کارتن اسباب کشی عبارتند از اندازه، فرم دسته ها و قابلیت جمع شدن. مثلا برای بسته‌بندی لوازم شکستنی نباید جنس کارتن ها را نادیده گرفت.

اندازه

خرید کارتن اسباب کشی در اندازه‌های مختلف می‌تواند به سهولت بسته‌بندی کمک کند. انتخاب اندازه مناسب کمک می‌کند تا مطمئن شوید که وسایل مختلف با دقت در یک جعبه با اندازه مناسب بسته‌بندی شده‌اند. بدون توجه به اندازه مناسب کارتن ها، ممکن است وسیله ای در یک جعبه خیلی کوچک گیر کند و درون جعبه به درستی قرار نگیرد. در مقابل وسیله ی دیگری در یک کارتن بزرگتر لق بخورد و از بین برود.

اسباب کشی اصولی

کارتن‌های اسباب کشی کوچک برای بسته‌بندی اقلام کوچک اما سنگین مانند کتاب ها و مجسمه ها ایده آل هستند. دسته بندی این وسایل در جعبه های کوچکتر از آسیب های احتمالی مانند شکستگی از سنگینی بیش از حد جعبه ها جلوگیری می‌کند. علاوه براین حمل و نقل را آسان تر می شود.

خرید کارتن های اسباب کشی متوسط ​​یا استاندارد معمولاً هنگام اسباب کشی بیشترین استفاده را دارند. این کارتن ها غالبا برای ظروف آشپزخانه، اسباب بازی‌ بچه ها و بسیاری از وسایل دیگر که کوچک و متراکم نیستند و یا برای وسایل بزرگ مورد استفاده قرار می‌گیرند. یک کارتن اسباب کشی بزرگ و جعبه های لباس برای اشیای بزرگتر با وزن متوسط مانند پرده، لحاف، لباس و وسایل خواب تولید می‌شوند. مهم این است که اقلام بسیار سنگین، مانند کتاب، به سادگی در این جعبه‌ها انباشته نشوند، زیرا ممکن است بشکند یا جابه‌جایی آنها بسیار دشوار شود. آشنایی با این موارد لازمه یک اسباب کشی اصولی است.

قابلیت جمع شدن

هنگام تصمیم گیری در مورد خرید کارتن اسباب کشی، قابلیت مونتاژ یا ری مونتاژ کارتن از مهمترین ویژگی هاست که اغلب در نظر فراموش می‌شود. کارتن‌ها باید از استحکام کافی برخوردار باشند تا وزن محتویات خود و همچنین وزن جعبه های روی هم چیده شده را بدون آسیب به درب ها، دیواره ها، کف کارتن یا هر قسمت دیگر جعبه را تحمل کند. تا به حال به سرنوشت جعبه ها بعد از استفاده فکر کرده اید؟

فرم دسته ها

بسته‌بندی لوازم شکستنی

خرید کارتن های اسباب کشی با دسته های متصل به خود حمل آن ها را آسانتر می کند. دسته ها بیشتر سوراخ های گرد یا مستطیل ساده ای هستند که در دیوارهای کارتن قرارگرفته اند. سادگی این طرح باعث صرفه جویی در هزینه می‌شود و همچنین یکی از روش‌های با دوام برای ایجاد دسته در کارتن اسباب کشی است. با این حال، یک سوراخ در کارتن می‌تواند باعث ریزش اجسام کوچک تر شود یا وسایل را در معرض آب، گرد و غبار و یا حشرات قرار دهد. علاوه بر این حمل جعبه هایی با یک دسته بسیار دشوار است به خضوص در کارتن های بزرگتر. این ویژگی کارتن اسباب کشی در حمل وسایل سنگین تر مانند لوازم الکترونیکی، تجهیزات تناسب اندام یا کتاب بیشتر مورد استقبال قرار می‌گیرد.

کارتن اسباب کشی چند بار قابل استفاده است؟

تعداد دفعات استفاده از کارتن اسباب کشی استاندارد و تعداد بار مشخصی وجود ندارد. مشخصا تعداد دفعات استفاده یک کارتن برای بسته‌بندی لوازم شکستنی و یا معمولی به شیوه برخورد ما بستگی دارد. اگر جعبه ها را بدون توجه به اصولی که در بالا ذکر کردیم برای اسباب کشی استفاده کنید باید از آن ها خداحافظی کنید. مکان های مرطوب و فضای باز دشمن کارتن های اسباب کشی است. خرید کارتن های گران و جنس خوب برای اسباب کشی هم تنها تا حدی تاثیرگذار است ولی همه چیز نیست. با این حال، اگر وسایل خود را با دقت در کارتن اسباب کشی با اندازه و استحکام مناسب برای محتویات بسته‌بندی کنید، سپس آن ها را به درستی حمل کنید تا از حرکت بی جا در حین رانندگی جلوگیری کرده و آنها را در محلی خشک نگهداری کنید، در صورت نیاز می‌توانید بارها و بارها از جعبه‌ها استفاده کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *