بلاگ

خرید کارتن بسته بندی پستی و سایر محصولات بسته‌بندی از سایت پیواژ

خرید کارتن بسته بندی پستی

اگر از مخاطبان پیواژ هستید حتما از اهمیت بسته‌بندی با جعبه پستی و کاریردش در کسب‌وکارهای خانگی آگاهید. یک بسته بندی حرفه ای برای هر کسب و کاری از جمله مراحل ضروری و جدا نشدنی کار است. اما چگونه می‌توان محصولات با قیمت مناسب و کیفیت خوب را در بازار پیدا کرد. اگر در این زمینه کمی تجربه داشته باشید حتما شما هم هنگام خرید کارتن بسته‌بندی پستی معمولی یا بدون چاپ و همچنین سایر محصولات با مشکلات و چالش‌های زیر مواجه خواهید شد:

  • قیمت‌های بالا
  • حداقل تیراژ بالا
  • سایزهای محدود
  • محدودیت در تنوع محصولات

در این میان کسب‌وکارهایی مثل پیواژ، کمک می‌کنند تا همه این مشکلات را پشت سر بگذارید و با خیال آسوده محصولتان را بسته‌بندی کنید.

خرید کارتن بسته بندی پستی در کمترین قیمت

یکی از نکات مهمی که پیواژ را نسبت به رقبا و سایر همکاران متمایز می‌کند، قیمت‌های به صرفه و خرید اقتصادی است. با مقایسه قیمت محصولات ما به راحتی می‌توانید تفاوت قیمت را لمس کنید. خرید کارتن بسته‌بندی پستی به صورت آنلاین به شما کمک می‌کند که محصولتان را در منزل بسته‌بندی کرده و بدون صرف زمان زیادی در اداره پست، آن‌ها را به سمت مقصد روانه کنید. همچنین با داشتن جعبه پستی در منزل، شما زمان بیشتری برای فکر کردن به جزئیات بسته‌بندی دارید و بسته‌بندی زیباتری را برای مشتری ارسال می‌کنید.

بدون نیاز به خرید تیراژهای بالا از محصولات بسته‌بندی

اگر در بین مغازه‌ها، کسب‌وکارهای آنلاین و یا تولیدی‌های جعبه پرس و جو کنید نمی‌توانید به راحتی جعبه‌های با قیمت پایین را در تیراژ کم پیدا کنید. خرید کارتن بسته بندی پستی ساده و بدون چاپ در پیواژ در تعداد حداکثری ۲۵ عدد انجام می‌شود. این تعداد با بزرگ‌تر شدن جعبه‌ها به بسته‌های ۱۰ عددی هم می‌رسد. جعبه‌های کیبوردی هم تنها با حداقل سفارش ۱۰ عددی قابل سفارشند و نیازی به سفارش در تیراژهای ۱۰۰۰ و ۵۰۰تایی در سایت پیواژ نیست. حتی اگر قصد دارید که جعبه با سایز اختصاصی خودتان هم سفارش بدهید می‌توانید با تیراژ حداقلی ۱۰۰ عدد این سفارش را ثبت کنید.

سایزهای متنوع برای محصولات متنوع

کارتن‌های پستی از سایز ۱ تا ۹ در دو نوع همراه با چاپ و بدون چاپ روی سایت پیواژ قابل سفارش است. همچنین ۴۳ سایز از جعبه کیبوردی در دو رنگ سفید و کرافت هم به شما امکان بسته‌بندی تعداد زیادی از محصولات را می‌دهند. این تنوع سایز در بسیاری از کسب‌وکارهای فروش جعبه آماده وجود ندارد و پیواژ در این زمینه پیش رو است.

تنوع محصولات

در پیواژ‌علاوه بر خرید کارتن بسته بندی پستی می‌توانید انواع متنوعی از محصولات بسته‌بندی را به صورت آنلاین سفارش دهید.. همچنین این محصولات قیمت مناسب و سایزهای متنوعی دارند و حداقل سفارش آن‌ها ۱۰ عدد است. این حداقل سفارش در مورد پاکت‌ها و کاغذها یک کیلو است که خرید این محصولات را به شدت اقتصادی می‌کند.

در سایت پیواژ می‌توانید محصولات زیر را سفارش دهید:

برای سفارش هرکدام از این محصولات روی آن‌ها کلیک کنید تا وارد فروشگاه پیواژ شوید و بتوانید سفارشتان را به صورت آنلاین ثبت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *