بلاگ

استخدام و رهبری در اصلاح کسب و کار و بازگرداندن کنترل زندگی خود

استخدام و رهبری در اصلاح کسب و کار و بازگرداندن کنترل زندگی خود

من هر روز با صاحبان مشاغل کوچک صحبت می کنم. یک نکته شگفت انگیز این است که اگرچه آنها در بازارها و صنایع مختلف فعالیت میکنند، اما با مسائل مشابهی دست و پنجه نرم میکنند. مشکل؟ اکثر آنها ایده های تجاری عالی دارند اما نمی دانند چگونه یک کسب و کار را اداره کنند. اصلاح کسب و کار تان – شناسایی حفره ها و اصلاح آنها – به شما کمک می کند تا کنترل کسب و کار و زندگی خود را دوباره به دست آورید. به عنوان صاحب یک کسب و کار نوپا مدیریت زندگی و کار به طور همزمان بسیار سخت خواهد بود. در این نوشته برنامه ای برای کسب و کار و زندگی در ابتدا راه را ارایه می دهیم.

من این برنامه را استخدام و رهبری اصلاح کسب و کار شما می‌نامم. که توصیه‌های تجاری را در پنج حوزه کلیدی گروه‌بندی می‌کند:

استخدام و رهبری

پول و امور مالی

سیستم ها و فرآیندها

مشتریان و محصول

بازاریابی و فروش

۱. طرز فکر خود را تغییر دهید

بسیاری از صاحبان مشاغل کوچک سعی می کنند همه کارها را خودشان انجام دهند. اما فقط به این دلیل که می توانید کاری را انجام دهید (حتی اگر بتوانید آن را به خوبی انجام دهید!) به این معنی نیست که باید کاری را انجام دهید. یادگیری تفویض اختیار با اصلاح طرز فکر شما در کسب و کار تان شروع می شود. کار اصلی شما این است که شرکت را اداره کنید، استراتژی کسب و کار را توسعه دهید و به طور استراتژیک در مورد فروش فکر کنید. واگذاری مسئولیت های دیگر شما را آزاد می کند تا روی مهم ترین چیزها تمرکز کنید، پس با تغییر طرز فکر خود شروع کنید.

۲. استخدام راهنما برای اصلاح کسب و کار

صاحب کسب و کار نوپا

با تنظیم ذهنیت شما، وقت آن است که بیرون بروید و افرادی را استخدام کنید تا در کسب و کارتان به شما کمک کنند. به جایی که وقت خود را سپری می کنید نگاه کنید. اگر شخص دیگری بتواند همان کار را با ۱۰۰ هزار تومان انجام دهد، شما وقت خود را عاقلانه در آنجا صرف نمی کنید و زمان آن رسیده است که فردی را برای انجام آن کار استخدام کنید.

۳. فرهنگ کاری خود را ایجاد کنید

فرهنگ کاری چیزی است که شما و تیم تان در آن کار می کنید. این مورد چیزی است که می توانید فعالانه ایجاد کنید. فرهنگ شما ممکن است بر همکاری، نوآوری، همدلی بیشتر یا چیز دیگری متمرکز باشد. در حقیقت با اصلاح فرهنگ سازمانی یک کسب و کار شما می توانید علاوه بر کار در مدیریت و کنترل زندگی خودتان و تیمتان یک قدم جلوتر از سایر رقبا باشید. به عنوان صاحب یک کسب و کار نوپا هر چقدر به این مورد بیشتر توجه کنید خودتان و تیم تان پرانرژی تر خواهید بود.

۴. سبک رهبری کسب و کار خود را توسعه دهید

همانطور که شروع به استخدام کارمندان می کنید، باید سبک رهبری خود را نیز توسعه دهید. شما یاد خواهید گرفت که چه چیزی برای شخصیت، کارکنان و فرهنگ شرکتی که می‌خواهید ایجاد کنید، مفید است. توجه کنید که تیم شما چگونه به نحوه رهبری شما واکنش نشان می دهد و چه چیزی بهترین نتایج را می گیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *