بلاگ

نکات مهم در بسته‌بندی ماگ و لیوان با جعبه مقوایی

بسته‌بندی ماگ و لیوان

بسته‌بندی ماگ و لیوان ظرایف و نکات خاصی دارد که نباید از آن غافل شد. جعبه ماگ علاوه بر زیبایی باید محصول را سالم و بدون دردسر به مقصد برساند. امروزه ماگ ها و لیوان ها جایگاه خاصی در زندگی افراد پیدا کرده اند. بسیاری ازافراد کلکسیونی از ماگ های منحصر به فرد و اختصاصی دارند. باکس مقوایی ماگ باید به گونه ای باشد که هنگام جابه‌جایی دچار شکستگی و ترک نشوند.

نکات مهم در بسته‌بندی ماگ و لیوان کدامند؟

جعبه ماگ

در بسته‌بندی ماگ و لیوان باید به نکات مختلفی باید مورد نظر قرار گیرد. در زیر چند نکته مهم را بررسی می کنیم.

طراحی

از مهم ترین نکات در طراحی جعبه ها به خصوص در بسته‌بندی ماگ و لیوان ، طرح و برند آن است. اگر قصد استفاده از این جعبه به عنوان یک جعبه تبلیغاتی و برای معرفی برند و لوگو خود را دارید، باید طرح موردنظر را بر روی جعبه و بسته‌بندی درج کنید. هرچه طراحی جعبه ماگ یا لیوان بهتر باشد، در نگاه اول مخاطب هدف را بیشتر جذب می کند. علاوه بر این بهترین باکس مقوایی ماگ جعبه ای است که مخصوص این محصول طراحی شود.

جنس

جنس بسته‌بندی ماگ و لیوان نیز جزو نکات اصلی در این زمینه محسوب می شود. این جعبه‌ها را معمولاً از مقوای ایفلوت سه لایه می‌سازند که در مقابل ضربه، مقاومت بیشتری از خود نشان می‌دهد. همچنین قادر به تحمل وزن بالای محصول نیز می باشد. برای افزایش مقاومت این جعبه ها گاهی از یک لایه روکش نیز استفاده می‌کنند که بر روی این لایه می‌تواند رنگ و طرح دلخواه را درج کرد. استفاده از نگه دارنده یا هولدر نیز از دیگر موارد به‌ کاربردی در جعبه ماگ است که سلامت محصول داخل آن را بیشتر تضمین می کند.

ابعاد

باکس مقوایی ماگ

انتخاب ابعاد باکس مقوایی ماگ بسیار مهم است. اگر این جعبه را تنها برای یک ماگ یا لیوان در نظر گرفته اید، نیازی به سفارش ابعاد اختصاصی آن نیست. اما اگر قصد دارید چند لیوان را درون آن قرار دهید حتماً باید سایز جعبه با توجه به ابعاد محصول مورد نظر باشد. علاوه براین باید دارای فضای مخصوص برای محافظ و نگه دارنده نیز باشد. بسته‌بندی ماگ و لیوان باید به طور کامل محصول شما را در بر بگیرد به بزرگتر و نه کوچکتر.

شکل ظاهری

شکل ظاهری با توجه به نوع محصول و شیوه ارسال بسیار مهم است. در صورتی که ماگ یا لیوان را برای فروش و ارسال در جعبه قرارمی دهید آن جعبه باید محکم و ساده باشد. زیرا طبق قوانین پست نباید لوازم تزئینی مانند روبان و نخ روی جعبه باشد. اما اگر برای هدیهمی‌خواهید می‌توانید از نمونه جعبه‌های رنگی در طرح و ابعاد و شکل ظاهری خاص انتخاب داشته باشید. پس از مهم ترین نکته در اینجا تناسب جعبه با محیط و شیوه عرضه است.

باکس مقوایی ماگ پیواژ

جنس این جعبه بسته‌بندی ماگ و لیوان از مقوای سه لایه ایفلوت است و برای کسب‌وکارها و فروشگاه‌های اینترنتی صنایع دستی، چاپ آنلاین مناسب است. همچنین باید توجه کنید که جعبه ماگ با مدل جعبه کیبوردی که درب آن نیاز به چسب ندارد، متفاوت است. این جعبه اصطلاحا از نوع جعبه‌های ساده یا لب چسبی است. برای همین بد نیست همراه با این جعبه از چسب پهن یا آب چسب نیز استفاده کنید. هر دو مدل این چسب‌ها را می‌توانید از فروشگاه پیواژ خرید کنید.

  • جعبه ماگ پیواژ بدون هیچ لوگو و چاپی به صورت خام قابل ارسال است. اگر ابعاد اختصاصی‌تر و یا به چاپ نیاز داشتید با کارشناسان فروش ما در تماس باشید.

ما در فروشگاه پیواژ قرارمان این است تا مطمئن باشیم هر کسب و کار اینترنتی تمام لوازم مورد نیاز خود را با یک کلیک و از یکجا می‌تواند تهیه کند. قیمت باکس مقوایی ماگ و یا همان لیوان سرامیکی بسیار مناسب است. فروشگاه پیواژ یکی از متنوع ترین سبدهای جعبه‌ها در مدل کیبوردی را ارائه می‌دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *