بلاگ

جعبه هدیه نوروز، یک انتخاب جذاب برای عید امسال

جعبه-هدیه-عید-نوروز ، باکس نوروز

نوروز برای ما ایرانی‌ها معنا و مفهوم خاصی خودش را دارد. هیچ کسی در بین ما نیست که از این عید و پر از حس خوب خاطره‌ای نداشته باشد. عید نوروز برای ما نشانه‌ای از کنار هم بودنمان در گذر سال هاست. ما روزهای سرد و شب های طولانی زمستان کنار هم گذراندیم به امید بهار. برای این عید خاص معمولا هدیه‌هایی در نظر می‌گیریم. برای دوستانمان، خانواده و کسانی که دوستشان داریم. بنابراین بسیاری از کسب وکارهای کوچک اینترنتی در روزهای نزدیک به عید نوروز، سرشان شلوغ تر قبل می‌شود.  جعبه هدیه عید نوروز یا همان باکس نوروز یک بسته‌بندی ویژه برای محصولات نوروزی شماست. با این جعبه‌ها شما یک بسته‌بندی مناسبتی و جذاب دارید و مشتری را با دریافت آن شگفت‌زده می‌کنید.

جنس جعبه هدیه نوروز پیواژ

این جعبه‌ها به صورت طلق دارطراحی شده‌اند. طرح‌های روی درب جعبه کاملا به صورت مناسبتی و برای این فصل طراحی شده‌اند. جنس این جعبه از کرافت سوئدی ۴۰۰ گرم است و استحکام خوبی دارد. مقوای کرافت سوئدی همان مقوایی است که در ساخت جعبه‌های پنجره‌دار هم مورد استفاده قرار می‌گیرد. این جنس از جعبه به دلیل سبک بودن و رنگ کرافتش در بین مشتریان طرفداران خاص خودش را دارد. جعبه هدیه نوروز هم با این جنس از مقوا و دارای وزن بسیار کمی است و یک بسته‌بندی جذاب برای محصولات شماست.

جزییات جعبه هدیه نوروز

پیدا کردن جعبه مناسب برای کسب وکارها یک دغدغه مهم است. گاهی در بین انواع جعبه‌ها گم می‌شویم و پیدا کردن یک ابعاد مناسب برای ما کار سختی است. برای پیدا کردن ابعاد جعبه هدیه عید نوروز باید محصولتان را به دقت در جهات طول و عرض و ارتفاع اندازه بگیرید. بعد از آن ۲ الی ۳ سانت به ابعاد اضافه کنید و به این ترتیب سایز دلخواهتان را پیدا کنید. باکس نوروز در پیواژ را می‌توانید در هر سایزی سفارش بدهید. این جعبه‌ها مانند سایر جعبه‌های پنجره‌دار قابل سفارش در هر سایزی هستند و به صورت سفارشی برای شما ساخته می‌شوند.

به دلیل سفارشی بودن جعبه های هدیه نوروز، زمان ارسال آن‌ها از دو الی سه روز کاری بعد از ثبت سفارش است. بنابراین اگر برای تحویل جعبه‌ها عجله دارید از همین حالا سفارشتان را انجام دهید. با سفارش به موقع می‌توانید برای بسته‌بندی محصولات و ارسال برای مشتری‌ها آماده شوید. زمان ارسال بعد از ساخت جعبه‌ هم به انتخاب نوع ارسال شما بستگی دارد. اگر برای ارسال از پست دولتی استفاده می‌کنید ممکن است ارسال جعبه‌ها ۳ الی ۴ روز کاری زمان ببرد. اگر هم از گزینه ارسال به کمک تاکسی اینترنتی، تیپاکس یا باربری استفاده می کنید زمان ارسال کمتر می‌شود.

انواع جعبه های مناسبتی در پیواژ

ما در پیواژ برای تمام مناسبت های مهم سال جعبه اختصاصی داریم. جعبه روز مادر، جعبه هدیه نوروز، باکس هدیه شب یلدا، جعبه روز معلم و حتی جعبه برای هدیه ولنتاین. همه ی این جعبه ها امکان تولید ابعاد و حتی طرح اختصاصی را با تیراژهای خیلی پایین دارند.

به جز جعبه های مناسبتی شما می‌توانید انواع مختلف از محصولات پیواژ را به صورت آنلاین سفارش دهید. این جعبه‌ها برای همه ایام سال قابل استفاده‌اند. جعبه کیبوردی، کارتن پستی و .. را در هر بسته‌بندی می‌توانید استفاده کنید. هدف ما از تامین انواع مختلف جعبه‌ها ایجاد تنوع کافی برای شماست. به این ترتیب شما می توانید طبق استراتژی برند خود و آنچه در ذهنتان از یک بسته‌بندی دارید، یک خرید خوب از پیواژ داشته باشید. برای خرید محصولات ما کافبیت وارد دسته‌بندی مورد نظرتان شده و محصول را به سبد خرید اضافه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *