بلاگ

تاثیر بسته‌بندی مناسب محصول در افزایش فروش محصول

افزایش فروش محصول

زمانی که شما تصمیم به تولید یک محصول جدید می‌گیرید و یا بسته‌بندی فعلی محصول خود را تغییر می‌دهید باید این نکته را در نظر داشته‌باشید بسته‌بندی یک محصول از چه اهمیتی در افزایش فروش محصول برخوردار است. آیا با انواع بسته‌بندی‌های پیواژ آشنایی دارید؟

خیلی از تولیدکنندگان این‌طور تصور می‌کنند که ظاهر محصول اهمیت بیش‌تری در افزایش فروش محصول دارد ولی در حقیقت این بسته‌بندی محصول است که نقش مهمی در پیروزی یا شکست فروش یک محصول ایفا می‌کند!!!

نقش اصلی بسته‌بندی محافظت از محصول حین انتقال از شرکت تولیدکننده به فروشگاه و همچنین در قفسه‌ی فروشگاه است. نحوه‌ی بسته‌بندی یک محصول روی مدت زمانی که یک خریدار صرف دیدن به آن در قفسه‌ی فروشگاه می‌پردازد، تاثیرگذار است.به همین دلیل است که بسیاری از شرکت‌ها سرمایه‌گذاری زیادی روی طراحی و تولید بسته‌بندی مناسب سلیقه‌ی مشتریان انجام می‌دهند زیرا از این مساله اطمینان دارند که هزینه‌ی پرداخت شده بابت بسته‌بندی با فروش بیش‌تر محصولات جبران می‌شود!

افزایش فروش محصول

بسته‌بندی برای تبلیغ و افزایش فروش محصول در قفسه‌ی فروشگاه نیز نقش مهمی دارد. در شرایط کنونی که هایپرمارکت‌ها روز به روز در حال گسترش هستند بسته‌بندی خوب و تمیز می‌تواند به تنهایی فروشنده‌ی محصولات ارزشمند شما باشد.

اطلاعاتی که روی یک محصول درج می‌شود نیز می‌تواند به مشتریانی که تصمیم به‌خرید گرفته‌اند کمک کند تا انتخاب مناسبی داشته‌باشند. اطلاعات باید کاملا واضح روی بسته‌بندی نوشته شوند تا نیازی به سوال نباشد.

احساس تفاوت

بسته‌بندی یک محصول تمایز دهنده‌ی یک برند از دیگری است. هرچقدر تمایز بیش‌تر باشد در رقابت انتخاب شدن توسط خریدار شانس بیش‌تری خواهد داشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *