بلاگ

آنباکسینگ چیست؟ راه های کسب درآمد از آنباکیسنگ؟

آنباکسینگ

یکی از پربازدیدترین ویدیو های اینستاگرام امروزه ایده جعبه گشایی یا همان آنباکسینگ است. به عبارت خودمانی تر ویدیوهایی با این مضمون ترند این روزهای شبکه های اجتماعی مختلف مانند یوتیوب و اینستاگرام است. اگر چرخی در اینستاگرام بزنید قطعا پست های ویدیویی زیادی با این موضوع پیدا می کنید. فارغ از نوع محصول می توان برایش ویدیو نقد و بررسی تولید کرد.

جعبه گشایی یا آنباکسینگ چیست؟

آنباکسینگ همان فرایند بازکردن جعبه محصولی خاص برای بار اول است. البته محبوبترین و رایج ترین نوع آنباکس مربوط به کالاهای دیجیتالی مانند گوشی موبایل ، تبلت و لپتاپ است. فرایند آنباکس معمولا به این صورت است که از ابتدا گشودن جعبه تا انتهای فعالسازی و بررسی را شامل می شود.

ایده ویدیو اینستاگرام

تاریخچه آنباکسینگ

یکی از زیر مجموعه های شرکت یاهو (Yahoo) اولین ویدیوی آنباکسینگ را برای تلفن همراه Nokia E61 در سال ۲۰۰۶ قرار داد. طبق مستندات جستجوی گوگل اولین جستجوهای مربوط به این کلمه در سه ماهه آخر سال ۲۰۰۶ میلادی شروع شد. ویدیوهای آنباکسینگ اولیه عمدتا روی ابزارها یا مد تمرکز می کردند. با این حال،از هنگامی که این فرایند شروع شد، ویدیوهای جعبه گشایی برای “تقریباً هر چیزی که برای خرید در دسترس است” قابل اجرا بود. تا سال ۲۰۱۴ محبوبیت ویدیوها به حدی بود که برخی از شرکت ها معروف برای بارگذاری این ویدیوها از محصولات خود هزینه می کردند. در حالی که دیگر شرکت ها محصولات را به طور رایگان به بارگذاری کنندگان ارسال می کردند.

دلایل محبوبیت

آنباکسینگ یکی از محبوبترین ایده ویدیو اینستاگرام و یوتیوب است. اکثریت منتقدان و کارشناسان فضای مجازی معتقدند توانایی این قبیل ویدیوها برای معرفی یک محصول دلیل اصلی محبوبیت است. علاوه بر این اگر این کار بدون تقلب از سوی بلاگرها انجام شود تاثیر مثبتی در جذب مشتری هدف دارد. علاوه بر این هرچه بسته‌بندی جذاب‌تر باشد، احتمال اینکه خریداران ویدیوی آنباکس محصول خود را ضبط کنند، بیشتر می‌شود و در نهایت خریداران بیشتری را به سمت برند و محصول شما سوق می دهد.

رشد تجارت الکترونیک نیز عوامل اصلی افزایش و محبوبیت آنباکسینگ است. شرکت های مستقیم به مصرف کننده به راهی برای ارتباط عاطفی بیشتر با مشتریان خود و ایجاد یک تجربه خرید مثبت نیاز دارند و این امر باعث شده است که بسیاری از شرکت های D2C روی طراحی بسته بندی سرمایه گذاری کنند تا به عنوان یک دارایی بازاریابی برای محصولات خود عمل کنند.

پیشنیاز های تولید این محتوا

جعبه گشایی

پیش از هر چیز برای تولید محتوا در هر زمینه ای نیاز به دانش درباره آن دارید. پس در اولین قدم به خوبی درباره محصولی که قصد جعبه گشایی آن را دارید تحقیق کنید. از کاربردها، مزایا و معایب محصول با خبر شوید. همیشه به دنبال محصولات بروز و یا پر بحث باشید. محصولی که منتقدان زیادی دارد همیشه بهترین گزینه است. صبورانه، بدون جهت گیری و با دقت جعبه را باز و محصول را بررسی کنید. نورپردازی مناسب و کیفیت فیلم برداری را فراموش نکنید. دوربین و نور را به گونه ای انتخاب و تنظیم کنید که تمام جزییات ظاهری محصول به چشم بیاید. روی کیفیت صدا و وضوحش کم کاری نکنید. هیچ بازدیدکننده ای زمانش را برای مشاهده یک ویدیو با ایده خوب ولی بی کیفیت در اینستاگرام و یوتیوب تلف نمی کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *