بلاگ

عکاسی از محصول برای پیج اینستاگرام

عکاسی از محصول

عکاسی از محصول از مهمترین چالش های یک پیج اینستاگرامی است. این روزها نکات زیادی درباره ی الگوریتم اینستاگرام بیان می شود. تصویر محصول مهمترین بخش برای جذب مشتری هنگام مشاهده پست ها و ویدیوهای شماست. وقتی مشتری تصویر بندانگشتی را در اکسپلور اینستاگرام می بیند فرصتی برای جلب توجه اوست. این  راهنما برخی از نمونه ها را به تفکیک برای عکاسی از محصول برای اینستاگرام توضیح می دهد.

انتخاب وسیله مناسب برای عکاسی از محصول

انتخاب وسیله مناسب برای عکاسی از محصول قدم اول برای ایجاد یک صفحه جذاب اینستاگرام است. اینکه از موبایل یا دوربین استفاده کنید به انتخاب خودتان بستگی دارد. اگر ابتدای کارتان است استفاده از دوربین موبایل کفایت می کند. همیشه برای خلق تصاویر جذاب نیاز به دوربین های فوق پیشرفته و هزینه هنگفت نیاز ندارد. همانطور که می دانید الگوریتم اینستاگرام بر اساس تصاویر است پس روی خلاقیت و کیفیت تصاویر پیج اینستاگرام خود تمرکز کنید. برای تقویت کیفیت عکس ها کار با اپلیکیشن های ویرایش تصویر را یاد بگیرید. اپلیکیشن هایی مانند Snapseed، Photo Lab Picture Editor & Art، PicsArt از محبوبترین ها هستند.

پیج اینستاگرام

نورپردازی

برای ایجاد تصاویر با وضوح مناسب به نورپردازی مناسب نیاز دارید. چه از آیفون استفاده کنید و چه از دوربین و یا از اندروید، مهمترین چیز در مورد عکس های محصولات شما نور است. ارزان ترین و در دسترس ترین منبع نور، نور طبیعی روز است. یکی از مزیت های نور طبیعی در هنگام عکاسی از محصول رنگ های واقعی تر و زنده تر است. البته بزرگترین مشکل این موهبت طبیعی غیرقابل کنترل بودن است. وقتی در خانه یا کارگاه خود هستید، بهترین حالت طبیعی معمولاً کنار پنجره یا در است. اگر به نور طبیعی در این مکان ها دسترسی ندارید پیشنهاد اول ما خروج از آن و حضور در فضای باز است. (حتی پارک نزدیک به خانه هم می تواند انتخاب خوبی باشد).

استفاده از رنگ ها خنثی در پس زمینه عکاسی محصول

با کمکی جستجو در پیج های مختلف اینستاگرام درمیابید که امروزه رنگ های پاستلی و خنثی محبوبیت یافته اند. یکی از دلایل اصلی این محبوبیت تمایل مخاطبان به سبک های نوین مانند سبک مینیمال است. استفاده از پس زمینه هایی با الگوهای پیچیده و رنگ های پر زرق و برق می تواند تمام توجه مورد نیاز یک محصول در تصویر را از شما بگیرد. بنابراین هنگام انتخاب پس زمینه تصویر بعدی خود بسیار محتاط باشید. محبوب ترین رنگ ها را در تصویر زیر برایتان آورده ایم:

الگوریتم اینستاگرام

سازگاری سبک

هنگام تهیه تصویر از محصولات برای پیج اینستاگرام خود سبک عکس ها را مشخص کنید. فانتزی، کلاسیک، مینیمال و غیره. این عکس های ساده و حرفه ای (با کیفیت بالا) از محصول هستند، که به نمایش گذاشتن آنچه شما می‌فروشید و برجسته کردن جزئیات مورد خاص متمرکز هستند. اینها در اصل عکسهای مربوط به محصول شماست و اگر عکسهای حرفه ای خود را از وب سایت خود یا یک فایل نگاه داشته اید، می توانید از آن استفاده کنید، زیرا باعث حفظ ثبات و تجربه خرید یکپارچه از یک سیستم عامل به سیستم عامل دیگر می شود.

مهترین نکته در عکاسی از محصولات در الگوریتم اینستاگرام منحصر به فرد بودن و رعایت حق کپی رایت یک محتواست. پس بر روی اختصاصی بودن تصاویر و محتوای پست ها تمرکز کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *