بلاگ

جعبه هدیه یلدا، یک انتخاب خاص برای بلندترین شب سال

جعبه هدیه یلدا

شب یلدا برای ما ایرانی‌ها معنا و مفهوم خاصی دارد. هیچ کسی در بین ما نیست که از این شب بلند و پر از حس خوب خاطره‌ای نداشته باشد. شب یلدا برای ما نشانه‌ای از کنار هم بودنمان در تاریکی‌هاست. در روزهایی که کنار هم می‌مانیم و دست‌های همدیگر را محکم‌تر می‌گیریم. برای این شب خاص معمولا هدیه‌هایی در نظر می‌گیریم. برای دوستانمان و کسانی که دوستشان داریم. بنابراین بسیاری از کسب‌وکارهای خانگی و اینترنتی در این روزهای نزدیک به شب یلدا، سرشان شلوغ می‌شود.  جعبه هدیه شب یلدا یا همان باکس یلدا می‌تواند یک بسته‌بندی خاص برای محصولات یلدایی شما باشد. با این جعبه‌ها شما یک بسته‌بندی مناسبتی و جذاب دارید و مشتری را با دیدن آن شگفت‌زده می‌کنید.

جنس جعبه هدیه یلدا پیواژ

این جعبه‌ها به صورت پنجره‌دار طراحی شده‌اند. طرح‌های روی درب جعبه کاملا به صورت مناسبتی و برای این شب طراحی شده‌اند. جنس این جعبه از کرافت سوئدی است و استحکام خوبی دارد. مقوای کرافت سوئدی ۴۰۰ گرمی همان مقوایی است که در ساخت سایز جعبه‌های پنجره‌دار هم مورد استفاده قرار می‌گیرد. این جنس از جعبه به دلیل سبک بودن و رنگ کرافتش در بین مشتریان طرفداران خاص خودش را دارد. جعبه هدیه یلدا هم با این جنس از مقوا دارای وزن بسیار کمی است و یک بسته‌بندی سبک و جذاب برای شماست.

باکس یلدا

سایز باکس یلدا

پیدا کردن سایز جعبه مناسب برای کسب‌وکارها یک دغدغه مهم است. گاهی در بین سایزهای جعبه‌ها گم می‌شویم و پیدا کردن یک ابعاد مناسب برای ما کار سختی است. برای پیدا کردن ابعاد این جعبه مناسبتی باید محصولتان را به دقت در یه جهان طول و عرض و ارتفاع اندازه بگیرید. بعد از آن دو الی ۳ سانت به ابعاد اضافه کنید و به این ترتیب سایز دلخواهتان را پیدا کنید. باکس یلدا در پیواژ را می‌توانید در هر سایزی سفارش بدهید. این جعبه‌ها مانند سایر جعبه‌های پنجره‌دار قابل سفارش در هر سایزی هستند و به صورت سفارشی برای شما ساخته می‌شوند.

زمان ارسال جعبه هدیه یلدا

به دلیل سفارشی بودن این جعبه‌ها، زمان ارسال آن‌ها از دو روز کاری بعد از ثبت سفارش است. بنابراین اگر برای تحویل جعبه‌ها عجله دارید از همین حالا سفارشتان را انجام دهید. با سفارش به موقع می‌توانید برای بسته‌بندی محصولات و ارسال برای مشتری‌ها آماده شوید. زمان ارسال بعد از سایخت جعبه‌ هم به انتخاب نوع ارسال شما بستگی دارد. اگر برای ارسال از پست دولتی استفاده می‌کنید ممکن است ارسال جعبه‌ها ۳ الی ۴ روز کاری زمان ببرد. اگر هم از گزینه ارسال به کمک تاکسی اینترنتی یا باربری استفاده می کنید زمان ارسال کمتر می‌شود.

پیواژش کن

به جز جعبه هدیه یلدا شما می‌توانید انواع مختلف از محصولات پیواژ را به صورت آنلاین سفارش دهید. این جعبه‌ها برای همه ایام سال قابل استفاده‌اند. جعبه کیبوردی، کارتن پستی و .. را در هر بسته‌بندی می‌توانید استفاده کنید. هدف ما از تامین انواع مختلف جعبه‌ها ایجاد تنوع کافی برای شماست. به این ترتیب شما می توانید طبق استراتژی برند خود و آنچه در ذهنتان از یک بسته‌بندی دارید، یک خرید خوب از پیواژ داشته باشید. برای خرید محصولات ما کافبیت وارد دسته‌بندی مورد نظرتان شده و محصول را به سبد خرید اضافه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *