بلاگ

خرید فالوور فیک، معایب و مزایا

خرید فالوور

اینستاگرام یکی از راه‌های دسترسی به اطلاعات و البته این روزها یکی از منابع مهم خرید آنلاین است. بسیاری از کسب و کارهای خانگی و بسیاری از مغازه دارها محصولات خود را در اینستاگرام و در این فضای اجتماعی به فروش می‌رسانند. آن‌ها در این فضا کسب و کار خود را  توسعه می‌دهند. این روزها فعالیت در این فضا بیشتر از گذشته است، چرا که تقریبا تمام افراد جامعه با این محیط و پتانسیل‌های آن آشنا شده‌اند. تعدادی از افراد برای پیشرفت در اینستاگرام دست به خرید فالوور فیک می‌زنند. در این مقاله با هم بررسی می‌کنیم که این موضوع چه معایب و مضراتی را به همراه دارد.

مزایای خرید فالوور

احتمالاً شما هم به این موضوع فکر کرده‌اید که با خرید فالوور می‌توانید یک شبه راه صد ساله را طی کنید و با سرعت بیشتری پیشرفت کنید. این نکته قابل چشم پوشی نیست که با بالا بودن تعداد دنبال کننده‌های صفحه اینستاگرام، افراد سریع‌تر به شما اعتماد کرده و از شما خرید می‌کنند. اما نکته مهم این است که خرید‌ فالوور مضرات بسیار بیشتری نسبت به فواید آن دارد. پیشرفت یک شبه و همچنین به دست آوردن اعتماد مشتری با بالا رفتن تعداد فالوور، مشکلات زیادی برای پیج شما ایجاد خواهد کرد.

معایب داشتن فالوور فیک اینستاگرام

اگر در فضای اینستاگرام فعالیت می‌کنید حتما می‌دانید که یکی از مهم‌ترین نکات در این فضا، بالا بودن نرخ مشارکت است. تعداد لایک‌ها، کامنت‌ها و تمام تعاملاتی که مشتری با پست‌های اینستاگرامی شما دارد روی پیشرفت پیج شما و وارد شدن پست به اکسپلورر اینستاگرام نقش مهمی ایفا می‌کنند. با بالا بودن تعداد فالوور فیک و خرید فالوور، شما این امتیاز را از پیج خودتان دریغ می‌کنید و در بازار رقابت، از رقیبان خود عقب می‌مانید.

علاوه بر این مشتری‌ها و کسانی که در فضای مجازی فعالیت می‌کنند در گذر زمان آگاه‌تر شده‌اند. به همین دلیل تشخیص  فیک بودن فالوورها برای مشتری‌ها بسیار ساده شده است. آن‌ها با بررسی کردن تعداد فالوورها و همچنین تعداد لایک و کامنت‌های پست شما به راحتی می‌توانند به فیک بودن فالوورهای پیجتان و خرید فالوور پی ببرند. این موضوع باعث می‌شود که آن‌ها اعتماد خود را از دست بدهند و با تردید بیشتری نسبت به خرید از پیج شما اقدام کنند.

خرید فالوور

حذف شدن فالوورها از صفحه اینستاگرام

الگوریتم‌های جدید اینستاگرام می‌تواند خرید فالوور فیک را تشخیص بدهد و به این ترتیب این فالورها از پیج شما حذف می‌شوند. کسانی که هیچ پست یا ویدیویی از پیج شما را لایک یا سیو نمی‌کنند، آن‌ها را به اشتراک نمی‌گذارند و یا کامنتی برای پست شما نمی‌نویسند از چشم اینستاگرام فالوور فیک هستند. در واقع حتی پیج‌های حقیقی که هیچ تعاملی با پیج شما ندارند هم عملاً به عنوان پیج‌های فیک به حساب می‌آیند و از صفحه شما حذف می‌شوند. بنابراین همیشه سعی کنید با فالوورهای خود به نحوی تعامل داشته باشید و آن‌ها را به داشتن تعامل بیشتر دعوت کنید. رابطه تعاملی در این محیط، از طریق استوری اینستاگرام و یا از طریق کامنت گذاشتن، مسابقات و غیره ایجاد می‌شود.

خلاصه اینکه

اینستاگرام شبیه به یک مغازه برای بسیاری از کسب و کارهای اینترنتی است. این فضا منبع درآمد خانواده‌های زیادی شده است. برای استفاده از این فضا شما نیازمند آموزش و به روز بودن در این فضا هستید. پیواژ هم در اینستاگرام فعالیت دارد. شما با دنبال کردن صفحه اینستاگرام ما، می‌توانید از جدیدترین محصولات جعبه آماده مطلع شده و محصولات جدید پیواژ را تهیه کنید.

نوشته های مشابه

1 دیدگاه در “خرید فالوور فیک، معایب و مزایا

  1. ندا امیری گفت:

    سلام ممنونم از مقاله ای که نوشتید واقعا مطالب مفیدی بودند من از سایت متا فالوور اقدام میکنم به خرید فالوور میکنم و کاملا راضیم ازشون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *