بلاگ

جعبه کادو از سایت پیواژ

جعبه کادو

خریدن جعبه‌های متفاوت یک قدم رو به جلو برای بسیاری از کسب و کارهاست. در حالی که بسیاری از رقیبان شما از کارتن‌های پستی برای بسته بندی استفاده می‌کنند، شما می‌توانید از یک بسته بندی خاص برای ارسال محصولات خود برای مشتری استفاده کنید. یکی از خاص‌ترین جعبه‌های موجود در سایت دیوار انواع جعبه کادو است. این جعبه‌های دسته‌دار می‌توانند یک بسته بندی متفاوت برای شما باشند. شما با کمک این جعبه کادو می‌توانید محصولتان را مثل یک هدیه به مشتری تقدیم کنید. نکته قابل توجه این است که جعبه هدیه می‌تواند به آسانی مورد استفاده مجدد قرار بگیرد. همچنین به دلیل استفاده از مقوای کرافت، جعبه کادو پیواژ قابل بازیافت است و به محیط زیست آسیب نمی‌رساند.

انواع سایزهای جعبه کادو

ما در پیواژ همواره تلاش می‌کنیم تا سایزها و مدل‌های متنوعی از جعبه‌ها را برای شما فراهم کنیم. همانطور که می‌دانید ما با داشتن بیش از ۴۳ سایز جعبه کیبوردی یکی از از پر تنوع‌ترین سایت‌های فروش جعبه آماده در ایران هستیم. اما جعبه کادو در پیواژ در ۴ سایز پرفروش و و پرکاربرد به فروش می‌رود:

  • سایز اول جعبه هدیه طول و عرض ۲۰ و ۸ سانتی متری دارد و ارتفاع این جعبه ۱۳ سانتی‌متر است. از این جعبه کادو می‌توانید برای محصولات با ابعاد کوچک‌تر مثل انواع شمع‌ها، لباس‌های کم‌حجم، محصولات آرایشی و بهداشتی و… استفاده کنید.
  • سایز دو جعبه کادو طول و عرض ۲۰ در ۸ سانتی متر و ارتفاع ۱۶ سانتی‌متری دارد. از این جعبه می‌توانید برای بسته بندی محصولاتی که به ارتفاع بیشتری نیاز دارند، کمک بگیرید. تفاوت این جعبه با سایز یک جعبه هدیه دسته دار در ارتفاع است. ارتفاع این جعبه حدود سه سانت از جعبه هدیه شماره ۱ بیشتر است.
  • جعبه هدیه دسته‌دار بعدی دارای ابعاد متفاوت‌تری است. طول و عرض این جعبه ۲۳ و ۲۵ سانتی متر و ارتفاع آن ۳۲ سانتی متر است.  این جعبه را می‌توانید برای محصولات متفاوت و بزرگتری مثل وسایل تزیینی، مجسمه‌ها، لباس‌های با حجم بیشتر و خریدهای عمده استفاده کنید.
  • چهارمین سایز جعبه هدیه پیواژ هم یکی از سایزهای متفاوت در بین جعبه‌های آماده موجود در سایت ماست. این کار با طول و عرض ۱۹ و ۲۶ سانتیمتر و ارتفاع ۳۶ یک انتخاب مناسب برای محصولات بزرگ و با ارتفاع بالاست. اگر به دنبال جعبه آماده با ارتفاع بیشتر بودید، روی این جعبه حساب ویژه باز کنید.

 

جعبه کادو

تخفیف پلکانی جعبه کادو

خبر خوب درباره این جعبه‌ها این است که سایز ۳ و ۴ جعبه کادو در پیواژ شامل تخفیف پلکانی می‌شوند. یعنی شما با خرید تعداد بیشتری از این جعبه‌ها می ‌توانید قیمت کمتری پرداخت کنید و تعدادی از جعبه‌ها را به صورت رایگان دریافت کنید. این تخفیف پلکانی برای تمام جعبه‌های کیبوردی کرافت پیواژ فعال است. یعنی شما با خرید تعداد بیشتر از ۵۰ عدد جعبه کیبوردی، همواره شامل تخفیف‌های سایت پیواژ می‌شوید.

ارسال پستی

برای ارسال پستی این جعبه‌ها شما باید از کارتن پستی هم استفاده کنید. بنابراین توصیه می‌شود این بسته‌بندی‌ها را برای ارسال‌های با پیک و یا برای فروش حضوری استفاده کنید. بدین ترتیب شما نیاز به خرید یک جعبه اضافی ندارید و  یک بسته‌بندی حرفه‌ای را به مشتریان خود تحویل می‌دهید. در صورتی که می‌خواهید جعبه کادو را با پست برای مشتری خود ارسال کنید، می‌توانید از کارتن‌های پستی پیواژ استفاده کنید و با خیال راحت این جعبه‌ها را برای مشتری ارسال کنید. در صورتی که به یک جعبه محکم و بدون نیاز به کارتن پستی نیاز داشتید، جعبه کیبوردی پیواژ را فراموش نکنید.  

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *