بلاگ

جعبه کرافت و انواع آن قسمت ۳

خرید جعبه آماده کرافت

در ۲ مقاله قبلی درباره انواع متفاوت جعبه کرافت صحبت کردیم. در این مقاله این بحث را به پایان می‌رسانیم. همانطور که می‌دانید پیواژ یکی از سایت‌های مرجع برای خرید جعبه آماده کرافت است و تنوع محصولاتش بی‌نظیر است. با آشنایی بیشتر با انواع جعبه کرافت می‌توانید محصول مورد نظرتان را با دقت بیشتر و آگاهی بهتری انتخاب کنید. پس در ادامه این مقاله همراه ما بمانید.

جعبه فست فود

اگر یک بار هم از رستوران‌های اطراف پیتزا سفارش داده باشید، با این نوع جعبه‌ها آشنایی دارید. جعبه فست فود که در بین پیواژی‌ها هم پرطرفدار است، تنوع بالایی دارد. این جعبه‌های کرافت به جز بسته‌بندی پیتزا، به طور گسترده‌ای به عنوان جعبه برگر، بسته بندی جعبه سالاد، جعبه بسته بندی مرغ سوخاری و بسته بندی سوشی نیز استفاده می‌شوند. گاهی هم این جعبه‌ها طلق دارند و غذا از طریق این جعبه طلقی قابل مشاهده است. خرید جعبه آماده کرافت مخصوص فست فود، برای قاب عکس، بشقاب‌های تزیینی، شمع و … هم کاربرد زیادی دارد. این موضوع به دلیل ابعاد خاص این جعبه‌هاست. به عنوان مثال جعبه فست فود کد ۱۴۰ پیواژ به دلیل داشتن طول و عرض ۴۰ سانتی‌متری بسیار مورد استقبال قرار می‌گیرد. یا جعبه مستطیلی که برای ساندویچ استفاده می‌شود به دلیل مستطیلی بودنش برای بسیاری از کسب و کارها قابل توجه است.

هارد باکس‌ها

هاردباکس یا جعبه سختی یکی از محکم‌ترین انواع جعبه آماده است.  محبوب‌ترین هاردباکس موجود در بازار، هاردباکس با درب جداست.  درب این جعبه‌ها می‌تواند به همان اندازه ارتفاع جعبه آماده باشد و به طور کامل پایه را بپوشاند و یا می‌تواند نصف یا بسیار کوتاه‌تر از ارتفاع جعبه باشد. اگر می‌خواهید محصولتان را در یک بسته‌بندی منحصر به فرد به به مشتری‌ها تحویل بدهید یا به یک بسته هدیه برای برخی رویدادها و مناسبت‌های خاص و مهم نیاز دارید، خرید جعبه آماده کرافت هاردباکس یک انتخاب شیک و بی‌نظیر است. هارد باکس را می‌توانید با روبان و برچسب تزئین کنید. همچنین این جعبه‌ها را می‌توان با قرار دادن فوم به عنوان جعبه وسایل شکستنی و حساس‌تر در نظر گرفت. هاردباکس به طور گسترده‌ای به عنوان بسته بندی پوشاک نیز استفاده می‌شود. حتما شما هم تجربه خرید محصولاتی مثل پیراهن‌های مردانه و یا لباس‌های زنانه را با این نوع بسته‌بندی داشته‌اید.

قوطی مقوایی

قوطی مقوایی هم یکی از انواع جعبه آماده کرافت به شمار می‌رود. قوطی‌ سیلندری مقوایی در پیواژ در رنگ‌ها و اندازه‌های مختلفی موجود است. این قوطی‌ها معمولا جنس بسیار محکمی دارند و دارای پوشش متالایز مناسب مواد خوراکی و خشکبارند. بنابراین می‌توانید با خیال راحت مواد غذایی و محصولات خوراکی را در این قوطی‌ها بریزید و برای مشتری ارسال کنید.

پیواژش کن

در سری مقالات جعبه کرافت و انواع آن، سعی کردیم شما را با دسته‌بندی کلی این محصولات در جهان بیشتر آشنا کنیم. خرید جعبه آماده کرافت برای برند شخصیت می‌آورد. برای تهیه انواع لوازم بسته‌بندی می‌توانید به سایت پیواژ مراجعه کنید. تمام محصولات در کمترین زمان ممکن برای شما ارسال می‌شوند و شما به راحتی و بدون ساعت‌ها در ترافیک ماندن و در بازار گشتن، می‌توانید جعبه آماده مورد نظرتان را خریداری کنید. علاوه بر خرید جعبه آماده کرافت انواع مختلفی از محصولات بسته‌بندی مثل چسب، کارتن و پاکت پستی، طناب و … را هم می‌توانید در سایت پیواژ پیدا کنید. همین حالا در پیواژ ثبت نام کنید و عضوی از خانواده ما شوید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *