بلاگ

۵ ایده برای ساخت بهترین تجربه جعبه گشایی (آنباکس) برای مشتری

بهترین تجربه جعبه گشایی

وقتی در حال فکر برای ساختن یک تجربه جعبه گشایی یا همان آنباکس برای محصول خود هستید، شناسایی اینکه دقیقا باید از کجا شروع کنید راحت نیست. در مقاله  ” تجربه جعبه گشایی (آنباکس) چیست و چه اهمیتی دارد؟ ” گفتیم که مرحله آنباکسینگ آخرین برخورد محصول شما و شما با مشتریتان است. نحوه چینش این مرحله است که مشتریتان را ترغیب میکند تا دوره بعدی از شما خرید داشته باشد یا خیر؟ دراین مقاله ۵ ایده را با هم بررسی میکنیم تا بتوانید بهترین تجربه جعبه گشایی (آنباکس) برای مشتری را ایجاد کنید.

فرایند آنباکسینگ محصول اجزای مختلفی دارد و همین مورد طراحی و اجرای آن را چالش برانگیزتر میکند.

۱.     بسته‎بندی های سفارشی و جعبه های مارک دار

وقتی کالای شما درب منزل مشتری می رسد، می خواهید از همان ابتدا مشخص باشد که کالا از چه کسی است. در حالی که جعبه‌های کیبوردی ساده و ارزان‌ هستند، فرصت ارزشمندی را که برای ایجاد شناخت برند شما فراهم میکنند از دست می‌دهید. به علاوه، هیچ چیز مانند یک جعبه چشم نواز برای ایجاد هیجان در مشتری شما از خرید آنها وجود ندارد!

فراموش نکنید، بسته‎بندی لباس محصول شماست.

آنباکس محصول

۲.     مواد بسته‎بندی منحصر به فرد

این مورد هم کاربرد عملی و هم زیبایی دارد. انتخاب مواد بسته‎بندی مانند پوشال ها و کیسه های حبابدار بسیار مهم هستند؛ به خصوص اگر محصولاتتون شکستنی هستند. همچنین این یک فرصت عالی دیگر برای برندسازی است تا روایت برند خودتان را در داخل و خارج بسته‎بندی محصولتان تعریف کنید. همانطور که قبلا هم گفتیم برند شما باید یه داستان خوب برای معرفی خودش داشته باشد.

مواد بسته‎بندی شما می تواند یک کاغذ کرافت ساده برای سفارشات استاندارد  و معمولی یا مواد بسته‎بندی منحصر به فرد برای سفارشات ویژه و VIP باشد.

۳.      ارائه محصول تجربه جعبه گشایی

نحوه چیدمان محصولات در داخل جعبه نشان می دهد که تجربه جعبه گشایی چقدر از نظر زیبایی شناسی و هنگام آنباکس محصول دلپذیر است. طراحی انتخاب شده برای جعبه گشایی است که آن را قابل اشتراک گذاری میکند، این ترتیب و طراحی چینش شماست که به مشتریان شما چیزی برای لذت بردن (و عکس گرفتن از آن) میدهد. می تون گفت که کلید ایجاد یک تأثیر ماندگار برای اولین بار است. به اشتراک گذاری آنباکسینگ امروزه خود یک نوع تجارت پرسود است.

۴.     هدایای رایگان و اشانتیون ها

این یکی از مؤثرترین راه هایی است که می توانید به مشتریانتان ثابت کنید بسیار برایتان مهمند. همه ما هدیه گرفتن را دوست داریم. حالا اگر این هدیه از طرف شخص یا برندی باشد که دوستش داریم بسیار لذت بخش تر خواهد بود. افزودن یک هدیه رایگان به سفارشات شما در مقایسه با شوقی که در مشتری شما ایجاد میکند هزینه بسیار کمی دارد. (بهشون نشون بدید که چقدر دوستشون دارید ?)

آنباکسینگ

۵.      توجه خاص به مشتری

وجود آنلاین شاپ های کوچکی که به تعهدشان عمل نکردند، باعث بدنام شدن سایر فروشگاه های اینترنتی شده است. در چنین شرایطی، پس جلب رضایت افراد راحت نیست. هدف قرار دادن بخش هایی از تجربه جعبه گشایی خود به طور مستقیم به سمت مشتری، می تواند بسیار کمک باشد و راه طولانی را به سمت توسعه رابطه با برند شما پیش می برد. همیشه تصور کنید اگر شما یک مشتری بودید از فروشگاه اینترنتی موردنظرتان چه انتظاری دارید.

پبواژش و بهترین تجربه جعبه گشایی برای مشتری

برای سفارش انواع جعبه با مقوا می‌توانید به سایت پیواژ مراجعه کنید. تنوع این محصولات و ابعاد متفاوت آن‌ها به شما کمک می‌کند تا بتوانید بهترین انتخاب را برای محصول خود داشته باشید. همچنین به شما کمک می کنیم تا بهترین تجربه جعبه گشایی یا همان آنباکس محصول را برای مشتریانتان به ارمغان بیاورید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *