بلاگ

انتخاب بهترین جعبه مقوایی ارزان با توجه به چند نکته مهم

جعبه مقوایی ارزان

خرید جعبه مقوایی ارزان به شما کمک می‌کند تا یک بسته‌بندی اقتصادی داشته باشید. اما در میان تنوع زیاد محصولات بسته‌بندی چطور می‌توان جعبه مقوایی مناسب محصول را پیدا کرد؟ در این مقاله چند نکته را برای خرید جعبه پستی و جعبه کیبوردی بررسی می‌کنیم.

انتخاب ابعاد جعبه مقوایی ارزان

با اندازه‌گیری محصولی که قصد ارسال آن را دارید شروع کنید. طول، عرض و ارتفاع محصول را اندازه گیری کرده و  جعبه‌ای تا حد امکان نزدیک به محصول انتخاب کنید. برای محصولات ظریف و شکستنی، بهتر است سایز کمی بزرگتر انتخاب کنید تا بتوانید از ضربه‌گیر در اطراف محصول بسته‌بندی کنید. توصیه می‌کنیم برای پر کردن فضای خالی از محصولات سازگار با محیط زیست مانند مقوای خرد شده استفاده کنید. اکثر مشتریان نسبت به دریافت سفارش خود در بسته‌بندی پلاستیکی غیرقابل بازیافت حس خوبی ندارند.

جعبه حمل و نقل با استحکام کافی مناسب

استحکام جعبه حمل و نقل با بررسی ظاهری مشخص نمی‌شود. استحکام جعبه مقوایی ارزان با نوع مقوا و جنس آن تعیین شده و برای محصولات مختلف در نظر گرفته می‌شود.

آشنایی با مقواهای کنگره‌دار

مقوای کنگره‌دار از یک لایه میانی کاغذ موج دار، معروف به فلوتینگ، ساخته شده است که بین ۲ لایه بیرونی کاغذ قرار گرفته است. ضخامت فلوت به تعیین استحکام و در نتیجه کاربرد جعبه مقوایی ارزان کمک می‌کند. ابتدا بررسی کنید که برای ارسال به چه نوع فلوتینگ نیاز دارید.

  • A فلوت- ضخامت ۵ میلی‌متر ، مناسب برای ارائه حفاظت خیلی زیاد
  • B فلوت- ضخامت تقریباً ۳ میلی‌متر
  • C فلوت- با ضخامت ۳.۵-۴ میلی‌متر، این فلوت استحکام فشاری بیشتری را ارائه می‌دهد.
  • E  فلوت-  از پرکاربردترین مقواها برای ساخت جعبه کرافت است و سطح با کیفیت بالایی را برای چاپ فراهم می‌کند.
  • BC- فلوت دو جداره که فلوت B و C را ترکیب می‌کند. این مقوا یک ضخامت ترکیبی ۶-۷ میلی متری ایجاد می‌کند.
  • EB- فلوت دو جداره از ترکیب فلوت E و B این مقواضخامت حدود ۴ تا ۴.۵ میلی متری دارد. این نوع مقوا سطح بیرونی صافی را برای چاپ فراهم می‌کند.
خرید جعبه پستی

انواع کاغذ برای جعبه مقوایی ارزان

کرافت و تست دو نوع کاغذ اصلی هستند که برای ساخت مقوا استفاده می‌شوند و هر دو بر استحکام مقوا تأثیر دارند. کاغذ کرافت از درختان تولید می‌شود. این کاغذ شامل الیاف «بکر» است که آن را قوی‌ترین نوع کاغذ و ساده‌ترین نوع کاغذ برای چاپ می‌کند. همچنین این جنس از کاغذ گران تر و پایدارتر است.

کاغذ تست دو لایه است، از تخته بازیافتی ساخته شده و قیمت آن را نسبت به کرافت کمتر است. این نوع از کاغذ به عنوان یک جنس با کیفیت پایین‌تر، معمولاً برای آستر داخلی یا “فلوتینگ” استفاده می‌شود.

گزینه های سازگار با محیط زیست را در نظر بگیرید

مقوا یک گزینه بسته بندی سازگار با محیط زیست در نظر گرفته می شود، اما هنوز هم برای ساخت یک جعبه مقوایی به منابع زیادی نیاز است.

استفاده مجدد را انتخاب کنید!

جعبه مقوایی یک کالای یکبار مصرف نیست. بسیاری از جعبه‌ها به اندازه‌ای قوی هستند که می‌توانند قبل از اینکه بازیافت شوند، چندین بار مورد استفاده مجدد قرار گیرند. جعبه‌های مقوایی مستعمل همیشه قبل از استفاده دوم، باید بررسی کیفی شوند.

خرید جعبه مقوایی از پیواژ

انتخاب اندازه و استحکام مناسب جعبه مقوایی برای محصولات شما بسیار مهم است. اگر در هنگام خرید جعبه پستی این نکات  را در نظر نگیرید، احتمالاً مشکلات متعددی برای خود ایجاد خواهید کرد. با درک انواع مختلف فلوت و انواع کاغذ می‌توانید جعبه مناسبی را برای نیازهای خود انتخاب کنید. پیواژ با ارائه جعبه‌ مقوایی ارزان با ابعاد متنوع و جنس و کیفیت عالی، همراه شما در این مسیر است. برای خرید جعبه مقوایی به سایت پیواژ سر بزنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *