بلاگ

جعبه دایکاتی و بسته‌بندی بهینه برای محصول شما

جعبه دایکاتی و بسته‌بندی بهینه برای محصول شما

جعبه های بسته‌بندی مقرون به صرفه، چشم نواز ، بهینه و بادوام خواسته هر شرکتی است. اما چگونه می‌توانید همه این جنبه‌ها را با هم ترکیب کنید، وقتی که بهترین جعبه‌های بسته‌بندی سفارشی در بازار موجود است؟ در این نوشته برای مقایسه دو نوع جعبه کارتن پستی در مقابل جعبه جعبه دایکاتی تا تردید در فرآیند تصمیم‌گیری شما را کاهش دهیم.

معرفی مبانی جعبه دایکاتی و کارتن پستی

جعبه کارتنی (RSC) چیست؟ RSC مخفف یک جعبه معمولی شکافدار است. آنها از یک ورق چند لایه موج دار با اندازه استاندارد ایجاد می شوند. همچنین کارتن های پستی پستی جعبه های چهار فلاپی هستند که استفاده برای حمل و نقل نیاز به چسب نواری دارند. از سوی دیگر، جعبه های دایکاتی نام خود را از مکانیسم تولید دایکات گرفته‌اند. آنها دارای یک تکه جلویی با اشکال مختلف برای نمایش محصول در بسته‌بندی هستند.

مقایسه بین جعبه های دایکاتی و جعبه های سنتی

طراحی

جعبه‌های کارتنی دارای شکل مستطیلی استاندارد هستند و اندازه‌های ثابتی دارند. به عبارت ساده، شما نمی توانید این اندازه ها را با توجه به محصولات خود تغییر دهید. به همین دلیل است که باید ابعاد کارتن ها را فقط در صورتی انتخاب کنید که تقریباً با ابعاد محصول شما برابر باشد. فضای خابی باید با پرکننده های بسته‌بندی پر شوند. علاوه بر این، اندازه های رایج برای کارتن پستی عبارتند از:

  • کد ۱ : ۱۵طول ، ۱۰عرض ، ۱۰ارتفاع سانتی متر
  • کد ۲ : ۲۰طول ، ۱۵عرض ، ۱۰ارتفاع سانتی متر
  • کد ۳ : ۲۰طول ، ۲۰عرض ، ۱۵ارتفاع سانتی متر
  • کد ۴ : ۳۰طول ، ۲۰عرض ، ۲۰ارتفاع سانتی متر
  • کد ۵ : ۳۵طول ، ۲۵عرض ، ۲۰ارتفاع سانتی متر
  • کد ۶ : ۴۵طول ، ۳۵عرض ، ۲۰ارتفاع سانتی متر
  • کد ۷ : ۴۰طول ، ۳۰عرض ، ۲۵ارتفاع سانتی متر
  • کد ۸ : ۴۵طول ، ۴۰عرض ، ۳۰ارتفاع سانتی متر
  • کد ۹ : ۵۵طول ، ۴۵عرض ، ۳۵ارتفاع سانتی متر
کارتن پستی

جعبه های دایکاتی را می توان با توجه به اندازه و شکل محصولات شما سفارشی کرد. اندازه دقیق هرگز اجازه نمی‌دهد محصول شما در داخل جعبه‌های بسته‌بندی لق بخورد و آن را به گزینه ای بهینه و مطمئن‌تر تبدیل می‌کند.

ساخت و ساز

جعبه های کارتنی از مقوا موجدار پایدار و قابل بازیافت ساخته شده اند. برندها با انتخاب نوع فلوت، ضخامت مواد را تغییر می دهند، از جمله فلوت های A، B، C، E یا F. برعکس، جعبه های دایکاتی سفارشی را می توان به صورت مقوای کرافت و مقوا موجداریک یا چند لایه ساخت. برای پاسخگویی به استحکام جعبه در بسته‌بندی محصول خود، ضخامتی را انتخاب کنید که بین ۲ تا ۵ میلیمتر متفاوت باشد.

مونتاژ

بسته بندی ایمن محصول به سبک جعبه سنتی به چسب اضافی نیاز دارد که می تواند نواری یا آب چسب باشد. علاوه بر این، این جعبه‌ها فقط دارای فلپ‌های ساده بدون مکانیزم قفل هستند، بنابراین نمی‌توانند استحکام خود را حفظ کنند. جعبه های دایکاتی در چندین سبک جعبه سفارشی مانند جعبه های تاک مستقیم، جعبه های تاپ باکس معکوس، جعبه های پاکتی، جعبه های درب جدا و جعبه های دسته دار موجود هستند. این جعبه های بسته‌بندی دارای قفل های خاصی هستند که برای حفظ یکپارچگی ساختاری بهینه خود نیازی به چسب اضافی ندارند.

قیمت

جعبه دایکاتی

با توجه به قیمت مناسب و مقرون به صرفه بودن، کارتن های پستی کلاسیک بیشتر در سبد خرید افراد جای دارند. اگر محدودیت بودجه دارید و به دنبال گزینه های بهتری برای حمل و نقل محصولات خود در سراسر مرزها هستید، از جعبه های کلاسیک استفاده کنید. آنها قابلیت انبارش بهتری دارند و همچنین می توانید از دیواره هایی برای جدا کردن محصولات مختلف از یکدیگر در همان نوع جعبه استفاده کنید. جعبه های دایکاتی به دلیل گزینه های بیشتر برای سفارشی سازی کمی گران تر هستند. می توانید اندازه، شکل، سبک و طراحی این جعبه ها را با توجه به نیاز خود تغییر دهید.می توانید اندازه، شکل، سبک و طراحی این جعبه ها را با توجه به نیاز خود تغییر دهید.

برندینگ

علاوه بر این، برای شناسایی بهتر برند به برچسب و تگ نیاز دارید تا مشتریان شما بتوانند برند شما را تشخیص دهند. کارتن های پستی به شما اجازه چاپ دارایی‌های برندتان را نمی‌دهند زیرا جعبه‌های موجدار قهوه‌ای معمولی هستند. جعبه های دایکاتی بسته‌بندی آماده ای هستند که به شما کمک می کند نام برند، لوگو و طرح رنگ خاص خود را چاپ کنید. همچنین می‌توانید طراحی این جعبه‌ها را مطابق با رویدادهای دریافتی به‌عنوان پذیرایی برای مشتریان خود سفارشی کنید.

کدام را باید انتخاب کنم ؟ کارتن پستی یا جعبه‌ دایکاتی؟

این تلاش برای ترجیحات شخصی نیست، بلکه یک مسئله ملموس است که باید با در نظر گرفتن بودجه، نام تجاری، ماهیت محصول، تدارکات، و جمعیت شناسی مصرف کننده حل شود. به عنوان مثال، اگر برند خود را در بازار تبلیغ می کنید، جعبه های دایکاتور بهترین گزینه برای استفاده خواهند بود. با این حال، کسب و کارها جعبه های مقوایی قدیمی را زمانی انتخاب می کنند که محدودیت بودجه جدی دارند. بنابراین، این به اهداف و منابع موجود شما بستگی دارد که بین جعبه های معمولی یا دایکات انتخاب کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *