بلاگ

۱۰ طرح بسته‌بندی خلاق سال ۲۰۱۹ (بخش چهارم)

در ادامه ی معرفی ۱۰ طرح بسته‌بندی خلاق که در سال ۲۰۱۹ به طور چشمگیری مورد توجه قرار خواهند گرفت، ۲ مورد دیگر را در این پست مورد بررسی قرار خواهیم داد.

۷) نسل جدید کپسولهای قهوه

کپسولهای جدید قهوه محصول شرکت Flo، اولین کپسول دنیاست. این محصول ترکیب ویژگی های تجزیه پذیری، مقاومت در برابر اکسیژن و بهبود در طعم و رایحه را در کنار یکدیگر دارد.

نام این محصول که Gea  است، در نتیجه همکاری با یک شرکت تولید کننده مواد پلی مری، پس از ۲ سال تحقیق و توسعه برای بهبود کارایی این بسته‌بندی می باشد.

این طرح بسته‌بندی خلاق علاوه بر پاسخ دهی به نیاز دوست داران قهوه، مشکلات محیط زیست در زمینه تولید زباله را نیز کاهش بدهد. این بسته‌بندی غذایی از نوعی پلی‌مر صنعتی ساخته شده است. این بسته‌بندی با استانداردهای جهانی کاملا تطابق دارد.

انتظار می رود تا سال ۲۰۲۰ تمامی شرکت های تولید کننده قهوه این بسته‌بندی را جایگزین کپسولهای موجود بکنند.

طرح بسته‌بندی خلاق

۸) طرح بسته‌بندی خلاق  نان

نگهداری محصولاتی مانند نان باگت و تست به صورت تازه سخت و دشوار است ولی اخیرا شرکتی اقدام به تولید نوعی بسته‌بندی کرده که این محصولات را حتی تا ۴۰ روز سالم و تازه نگه می دارد. این نوآوری علاوه بر تاثیر بر زنجیره ی تامین محصولات و افزایش فروش شرکت های تولید کننده محصولات، می تواند برای مشتریان نیز جذاب باشد.

این طرح بسته‌بندی خلاق دارای دو ویژگی خاص دیگر نیز می باشد. اول این که در فریزر نیز قابل نگهداری است و همچنین در مقابل ورود اکسیژن و تماس آن با محصول جلوگیری می کند.

اگر به حوزه ی چاپ و بسته بندی علاقه مند هستید از سایر بلاگ های پیواژ نیز بازدید فرمایید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *