بلاگ

۱۰ طراحی بسته‌بندی نوآورانه ی سال ۲۰۱۹ بخش پایانی

طراحی-بسته‌بندی-نوآورانه

در آخرین بخش از  معرفی ۱۰ طراحی بسته‌بندی نوآورانه ای که در سال ۲۰۱۹ به طور چشمگیری مورد توجه قرار خواهند گرفت، ۲ مورد دیگر را در این پست مورد بررسی قرار خواهیم داد.همان طور که می دانید بسته‌بندی مانند لباس محصول شماست که با ویژگی های منحصر به فردش معرف مزایای رقابتی برند شماست.

همانطور که در مقلات قبلی بیان کردیم بسته‌ بندی محصولات کارکرد‌های متفاوتی دارد. بسته‌ بندی می‌تواند ابزاری برای روایت یک داستان و ارتباط بهتر با مشتری باشد. همچنین بسته‌بندی یک تجربه احساسی برای مخاطبانش به همراه دارد.

۹ و ۱۰) لفاف نگهداری مواد غذایی Bee

آشپزخانه یکی از منابع اولیه تولید زباله در خانه ها، می باشد. در سال ۲۰۱۲ شخصی به نام سارا کا اک با خلاقیت و نوآوری خود یک بسته‌بندی جایگزین برای کیسه های پلاستیکی تولید کرد. لفاف Bee از جنس کتان ارگانیک، موم عسل و نوعی رزین درخت تولید می شود. این بسته‌بندی قابلیت استفاده مجدد را داشته و قابل شست و شو است که مقدار ضایعات را به شدت کاهش می دهد.

آخرین طراحی بسته‌بندی نوآورانه سال ۲۰۱۹ بر اساس سایت SMITH CORONA نوعی لیبل حرارتی مستقیم است که نسبت به لیبل های موجود ارزانتر است، در برابر آب و اشعه یووی مقاوم است و قایل بازیافت است. علاوه بر این قابلیت نگهداری در فریزر نیز از سایر مزایایی این لیبل می باشد.

طراحی نوآورانه بسته‌بندی

طراحی نوآورانه بسته‌بندی

اگر به حوزه ی چاپ و بسته‌بندی علاقه مند هستید از سایر مقالات پیواژ نیز بازدید فرمایید. همچنین میتوانید برای آشنایی با محصولات پیواژ ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *