بلاگ

۱۰ طراحی بسته‌بندی خلاقانه سال ۲۰۱۹ (بخش سوم)

در ادامه ی معرفی ۱۰ طراحی بسته‌بندی خلاقانه که در سال ۲۰۱۹ به طور چشمگیری مورد توجه قرار خواهند گرفت، ۲ مورد دیگر را در این پست مورد بررسی قرار خواهیم داد.

۵) لیوان های یکبار مصرف بازیافتی

لیوان‌های یکبار مصرف متداول به خاطر پوشش  پلی اتیلنی لایه داخلشان قابل بازیافت نیستن. آن‌ها برای تجزیه به محل دفع زباله ها می‌روند.

اخیرا یک شرکت پوششی از مواد معدنی تولید کرده و لیوان یکبار مصرف با نام تجاری Recup تولید کرده است. در این لیوان ها حدود ۵۱ درصد از پوشش پلی اتیلنی با پوشش مواد معدنی جایگزین می‌شود. فرایند تولید و ظاهر این لیوان ها دقیقا مطابق لیوان های موجود می باشند. تنها تفاوت آنها در قسمت پوشش در لایه داخلی این لیوان هاست.

شما در حال مطالعه بخش سوم طراحی بسته‌بندی خلاقانه برای محصولات غذایی و دارویی هستید.

طراحی بسته‌بندی خلاقانه

۶) طراحی بسته‌بندی خلاقانه غذایی خود گرم شونده

اخیرا شرکتی در چین طرحی برای طراحی بسته‌بندی خلاقانه موادغذایی ارایه داد. این طرح برای محصولات غذایی آب مانند سوپ، پاستا و یا ماکارونی است. تنها کاری که مشتری باید برای آماده سازی این بسته‌بندی انجام دهد اضافه کردن کمی آب و صبر کردن به مدت ۱۵ دقیقه است. این بسته‌بندی محصول غذایی با طراحی جدید   برای زمانی که مشتریان در سفر هستند، دسترسی به مایکروفر ندارند و یا نمی خواهند بعد از صرف وعده غذایی به شست و شوی ظروف بپردازند، بسیار مناسب و کاربردی خواهد بود.

اگر به حوزه ی چاپ و بسته بندی علاقه مند هستید از سایر بلاگ های پیواژ نیز بازدید فرمایید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *