بلاگ

بسته‌بندی لوازم آرایشی با محصولات پیواژ

بسته‌بندی لوازم آرایشی

امروزه بسته‌بندی درست محصولات تاثیر بسزایی در افزایش فروش آن ها دارد. گاهی حتی برخی از مشتریان شما بیش از کیفیت و حتی کاربرد مجذوب بسته‌بندی کالاهای شما می شوند. البته این بدین معنی نیست که بی کیفیت ترین و غیر بهداشتی ترین محصولات نیز با ظاهری زیبا می توانند جذاب باشند. شاید در ابتدای کار مشتری را جذب کنند ولی در ادامه ضربه ای بزرگتر بر کسب و کار شما وارد می کنند. لوازم آرایشی یکی از پرطرفدارترین محصولات در میان مردم هستند. این محبوبیت فقط مختص بانوان نیست و آقایان نیز به آن تمایل دارند. بسته‌بندی اصولی لوازم آرایشی تاثیر بسیار زیادی بر حفظ کیفیت و فروش این قببل محصولات دارد.

نایلون حبابدار، کارتن های پستی و انواع جعبه های کرافت یک بسته‌بندی کاربردی برای محصولات آرایشی هستند.

لوازم مورد نیاز در بسته‌بندی و ارسال لوازم آرایشی

لوازم آرایشی خوب و با کیفیت قیمت به نسبت بالایی دارند و عملا یک کالای لوکس به حساب می آیند. اکثر تولیدکنندگان بزرگ و مطرح این حوزه از بسته‌بندی لوکس و جذاب برای القای حس اطمینان بیشتر استفاده می کنند. بسته‌بندی اصولی اولین نکته برای ارایه درست و سالم محصول آرایشی است. علاوه بر آن گران بودن محصولات آرایشی به تولیدکننده‌ها این اجازه را می‌دهد تا با دست بازتری بسته‌بندی های خود را خریداری کنند.

بهترین پیشنهاد برای داشتن یک بسته‌بندی لاکچری و شیک برای محصولات آرایشی جعبه هایی با چاپ اختصاصی هستند. در کنار طیف گسترده انواع لوازم بسته‌بندی چند مورد از وسیله‌ها محبوبیت بالایی را بین تولیدکنندگان و فروشندگان محصولات آرایشی و بهداشتی دارند. حال فروشگاه های آنلاین برای حفظ کیفیت بسته‌بندی اصلی محصول، جلوگیری از آسیب‌های احتمالی و مراقبت حداکثری از محصولات معمولا تلاش می‌کنند تا آنها را با بهترین متریال و در بهترین شکل ممکن بسته‌بندی کنند تا احتمال هر نوع آسیب دیدگی و شکستگی در محصولات را کاهش دهند. از جمله مهم‌ترین آن‌ها عبارتند از:

نایلون حبابدار

بسته‌بندی اصولی

اولین قدم برای بسته‌بندی اصولی لوازم آرایشی جلوگیری از آسیب آن هاست. غالب محصولات آرایشی بافتی نرم و شکننده دارند. در نتیجه محافظت از آن ها به یک نکته کلیدی تبدیل می شود. مثلا اگر قصد بسته‌بندی عطر و ادکلن یا محصولات با ظروف شیشه ای را دارید ابتدا باید از یک نایلون حبابدار استفاده کنید. نایلون را طوری قرار دهید که تمام محصول را در خود جای دهد. بدترین اتفاق برای خریدار مواجه با سفارش معیوب است. نایلون حبابدار به دلیل داشتن حباب از وارد شدن هر گونه ضربه و فشار و در نتیجه آسیب دیدن محصولات آرایشی در جعبه‌ها جلوگیری می‌کند.

پیواژ برای این مرحله از کار شما نایلون های حبابدار را در دو سایز ۳۰ در ۳۰ و ۳۵ در ۳۵ فراهم کرده است. بزرگترین مزیت نایلون های حبابدار پیواژ دوخته‌شده بودن آن هاست. این ویژگی مانند کیف هایی حبابدار برای بسته‌بندی لوازم آرایشی هستند که کار شما را آسان تر و سریع تر می کنند. توصیه می‌کنیم قبل از قرار دادن در کارتن اصلی حتما از این محصول استفاده کنید.

کارتن پستی در بسته‌بندی لوازم آرایشی

اگر شما قصد فروش اینترنتی محصولات آرایشی را دارید باید به فکر تهیه کارتنی برای پست کردن محصولاتتان باشید. مناسب‌ترین گزینه در این شرایط تهیه کارتن پستی در ابعاد مناسب است. زیرا کارتن‌های پستی دارای قسمت‌های مجزایی برای نوشتن نام و نشانی فرستنده و گیرنده هستند. علاوه بر این، در این نوع از کارتن ها استاندارهای شرکت ملی پست رعایت گردیده است. در نتیجه احتمال رد مرسوله پستی شما به دلیل استاندارد نبودن طریقه بسته‌بندی بسیار کاهش می یابد.

در پیواژ کارتن های پستی به دو صورت چاپدار و بدون چاپ فراهم است. شما می توانید این کارتن های پستی را در ۹ سایز کاربردی از پیواژ تهیه کنید. همچنین شما می‌توانید از کارتن پستی کد ۱ ، کارتن پستی کد ۲ و کارتن پستی کد ۳ برای بسته‌بندی لوازم آرایش با سایز کوچک استفاده کنید. ابعاد این کارتن‌ها به ترتیب ۱۰ × ۱۰ × ۱۵ – ۱۰ × ۲۰ × ۱۵ – ۱۵ × ۲۰ × ۲۰ سانتی متر هستند.

جعبه های کیبوردی در بسته‌بندی لوازم آرایشی

بسته‌بندی کاربردی

جعبه های کیبوردی بهترین جایگزین برای کارتن های پستی هستند. این جعبه ها در ۴۳ سایز کاربردی در پیواژ فراهمند.نکته مهم دیگر در خرید جعبه کیبوردی از سایت پیواژ، امکان سفارش چاپ اختصاصی و تولید ابعاد اختصاصی است. در سایت پیواژ و در محیط سه بعدی سایت، چاپ اختصاصی روی جعبه‌های خودتان رو طراحی‌ کنید. خرید جعبه کیبوردی با چاپ اختصاصی به حرفه‌ای شدن برند شما کمک می‌کند. چاپ روی جعبه در پیواژ با حداقل تیراژ ۱۰۰ عدد قابل انجام است و نیازی به سفارش تعداد زیاد جعبه نیست. علاوه بر موارد بالا اکثر ادارت پستی جعبه کیبوردی رو از لحاظ استحکام قبول می‌کنند.

پس بهترین انتخاب برای بسته‌بندی لوازم آرایشی در فروشگاه شماست. به خصوص اگر به دنبال یک جعبه اختصاصی و مقرون به صرفه هستید. کد های یک تا ده کیبوردی یک بسته‌بندی کاربردی با توجه به ابعاد محصول شما انتخاب مناسبی است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *