بلاگ

اهمیت هدایای مناسبتی برای کسب و کارمان

اهمیت هدایای مناسبتی برای کسب و کارمان

اهدای هدیه هزاران سال است عاملی برای دوستی میان جوامع مختلف است. از قبایل انسان های اولیه که هدیه را برای صلح، محافظت و غذا استفاده می‌کردند تا هدیه‌های امروزی. درحالی که، در طول سال‌ها انواع هدیه‌ها و مناسبت‌های هدیه تغییر کرده است، هدایای مناسبتی همواره پرطرفدارند. هدایای مناسبتی ابزارهای ساده‌ای برای افزایش آگاهی و تبلیغ برای کسب و کار کوچک شماست. کالاهای مناسبتی این کار را از طریق شخصی‌سازی یک مورد، که در زندگی روزانه یک مشتری مورد استفاده قرار می‌گیرد، انجام می‌دهند. جعبه های مناسبتی با افزایش جذابیت در بسته‌بندی تاثیر بسزایی در جلب نظر مشتریان دارد.

هدایای مناسبتی آگاهی از برند را افزایش می‌دهد

استفاده از هدایای مناسبتی یا شرکتی به معنای واقعی تبلیغ برند شما را می‌کنند. با جعبه مناسبتی با نام تجاری، لوگو و اطلاعات تماس برندتان، در حال گسترش آگاهی از برندتان هستید. درواقع، مردم با دریافت کالایی خاص و رایگان از برند شما، ارتباط احساسی برقرار می کنند و از آن پس همه‌جا از برند شما، با نام نیک یاد خواهند کرد. این نوع هدایا یک روش فوق‌العاده مقرون‌به صرفه برای تبلیغات است. از آنجا که آن‌ها معمولاً استفاده می‌شوند و مدت‌های طولانی نگهداری می‌شوند، هزینه آن در مقایسه با سایر اشکال رسانه‌های اجتماعی یا تبلیغات هدفمند کمتر است.

فروش را افزایش می‌دهند

مشتریانی که هدایای مناسبتی دریافت می‌کنند، بیشتر برای محصولات و خدمات برندی که آن را هدیه داده است هزینه می‌کنند. در ئتیجه به طور بدیهی متناسب با افزایش حسن نیت و آگاهی از برند افزایش خواهد یافت. در این شرایط مشتری شما احساس می‌کند ارزش بیشتری نسبت به پول برای شما دارند. همچنین این حس را القا می کنید که بسیار ارزش دارند و از برندتان خرید بیشتری می‌کنند.

هدایای مناسبتی را برای شرکت ها استفاده کنید

جذابیت در بسته‌بندی با جعبه های مناسبتی

مشتریان شرکت‌ها از مشتریان عادی تشکیل شده‌ا‌ند و مردم عاشق دریافت هدیه هستند. آن‌ها هنگام دریافت هدیه با اشتیاق و توجه به آن نگاه می‌کنند. اگر سفارشی شرکت ثبت می کنید و مرتباً در یک محیط اداری مورد استفاده قرار گیرد، نشان‌دهنده‌‌ی کمک و حسن نیت شما به آن دفتر خواهد بود که می‌تواند در ایجاد روابط با مشتریان فعلی و احتمالی بسیار کمک کند. جعبه های مناسبتی جذابیت محصول شما در بسته‌بندی را دو چندان می کند.

ایده ای متفاوت برای ارایه تخفیف و ترویج محصولات

به جای تخفیف نقدی برای هدایای مناسبتی ، یک هدیه رایگان ارائه دهید. ممکن است هزینه هدیه، کمتر از میزان تخفیف مورد نظر شما باشد اما قیمت و ارزش هدیه در تصور مخاطب بیشتر بنظر برسد. برای مثال به جای اینکه به طور نقدی ۵۰ درصد تخفیف دهید، هدیه ای ارائه دهید که برای مخاطب به اندازه ۵۰ درصدارزشمند، اما قیمت تمام شده آن به اندازه ۵۰ درصد ارزش محصول باشد. در این روش، علاوه بر اینکه حاشیه سود شما افزایش می باید، تصویر بهتری را نیز در ذهن مشتری خلق میکنید. مثلا اگر آنلاین شاپ لباس دارید یک محصول با حدود قیمت ۵۰ درصدی اش را به عنوان هدیه خرید قرار دهید.

جذابیت در بسته‌بندی هدایای مناسبتی بسیار بیشتر از هدایای معلومی است. شما باید بهترین راه را برای بازاریابی برند خود پیدا کنید. اگر استفاده از محصولات تبلیغاتی را دراستراتژی بازاریابی خود بگنجانید،فوق العاده خواهد بود و می توانید با هزینه کمتر، برند خود را به طور موثرتری بازاریابی کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *