بلاگ

خرید جعبه فست فود و آشنایی با انواع آن

خرید جعبه فست فود

باکس های فست فودی معمولاً از جنس کارتن لایه دار و مقوا تولید می‌شوند و مدل‌های مختلفی دارند. این جعبه ها به دلیل وزن سبک و قابلیت بازیافت زیاد و از همه مهم‌تر بهداشتی بودن، از گزینه‌های عالی برای بسته‌بندی غذا محسوب می‌شوند. این نوع بسته‌بندی، با جعبه رستورانی تفاوت اند و شرایط مخصوصی را دارند. یکی از محبوب ترین انواع جعبه فست فودها جعبه های پیتزا هستند. اگر شما نیز از صاحبان رستوان و فست فود هستید خرید جعبه فست فود بهترین انتخاب برای کسب و کارتان است.

انواع مدل جعبه فست فود

به طور کلی جعبه های مقوایی و کارتن های بسته‌بندی دارای انواع مختلفی هستند. اما تمامی مدل‌های جعبه گزینه خوبی برای بسته‌بندی فست فود و غذاهای رستورانی نیستند. بهترین گزینه‌ها را در برنامه ریزی تولید یک جعبه در نظر بگیریم تا کیفیت بسته‌بندی افزایش پیدا کند. برای مثال جعبه کشویی مقوایی یا استند کارتنی کمتر مورد استفاده قرار می‌گیرد ودر این حالت خرید سایر مدل‌ها کاربرد بیشتری برای بسته‌بندی فست فود دارند. کارتن مواد غذایی و هر نوع غذا ضروری است که بر اساس ویژگی های کلی مواد غذایی و غذا انتخاب و تولید گردد. مثلاً هارد باکس و همچنین کارتن لمینتی هرگز جعبه غذا فست فودی انتخاب خوبی نیستند و کاربری‌های بهتری برای آن‌‌ها وجود دارد.

جعبه پیتزا، جعبه مستطیلی قفلدار، جعبه ساندویچ و انواع سینی و هولدرهای مقوایی از پرفروش ترین های بسته‌بندی در صنایع غذایی هستند.

جعبه پیتزا

نکات مهم در باکس های فست فودی

مقوا کرافت در انواع بهداشتی و عادی در بازار موجود است. مناسب‌ترین مقوا کرافت برای تولید پک فست فود مقوای نچرال کرافت است. این مقوا از الیاف صد در صد ویرجین تولید می‌شود. کرافت نچرال مجوز سازمان غذا و داروی آمریکا را برای بسته‌بندی غذا کسب کرده است. در تنیجه هنگام خرید جعبه فست فود بهتر است این نکته را در نظر بگیرید. علاوه براین هنگام خرید جعبه فست فود به کیفیت و مقاوت جعبه ها نیز توجه کنید. زیرا کیفیت بسته‌بندی فست فودها نقش بسزایی در حفظ کیفیت موادغذایی دارد.

مدل و طراحی جعبه های فست فودی بسیار از نظر و نگاه مشتری اهمیت دارد. جعبه‌ای که کاملاً محصول درونی را محافظت و به گونه‌ای قفل شود که هم بازگشایی آن ساده باشد و به علاوه گرمای غذا را بیرون از پک منتقل نکند. صاحبان فست فود باید بدانند تمامی جعبه های تولیدی برای مواد غذایی یا جعبه حمل غذا اولاً باید از نظر بهداشتی کاملا تایید و دارای مهر سیب سلامت روی خود باشند.

برخی انواع مقوا کرافت از سختی بیشتری نسبت به مقوا ایندربرد برخوردار هستند. بنابراین علاوه بر اینکه برای تولید جعبه همبرگر و ساندویچ و سایر جعبه های فست فود مناسب است، از آن برای تولید جعبه پیتزا نیز می‌توان استفاده نمود.

خرید جعبه فست فود با چاپ اختصاصی

باکس فست فودی

به دلیل افزایش رقابت بین صاحبان کسب و کار تولیدکنندگان محصولات غذایی بیش از گذشته به طرح، رنگ، سمبل‌ها و علامت‌های تبلیغاتی جعبه‌ها و ظروف بیرون بر توجه می کنند. گرچه مسئله تبلیغات و زیبایی روی جعبه‌ها از اهمیت برخوردار است، اما نباید عواملی مانند کیفیت، مرغوبیت، و حفظ سلامت مواد غذایی عرضه شده در آنها را به فراموشی سپرد. به همین دلیل خرید جعبه فست فود با چاپ اختصاصی مورد استقبال افراد قرار گرفته است.

ما در پیواژ امکان چاپ اختصاصی مشکی را روی جعبه های کرافت فراهم کرده ایم. شما با حداقل سفارش ۱۰۰ عدد و پرداخت هزینه شابلون می توانید از این امکان برخوردار شوید. علاوه بر این برای با اول سفارش هزینه چاپ تا سقف ۵۰۰ عدد رایگان است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *