بلاگ

چطور با میکرو اینفلوئنسرها کار کنیم؟

میکرو اینفلوئنسرها

۸۰ درصد از بازاریابان می گویند بازاریابی اینفلوئنسری موثر است. ۸۹ درصد می گویند که به همان اندازه (اگر نه بیشتر) از سایر کانال های بازاریابی کار می کند. هفتاد و یک درصد از بازاریابان می گویند کیفیت مشتریان و ترافیک حاصل از اینفلوئنسر مارکتینگ بهتر از سایر منابع است. این نوشته نحوه کار با میکرو اینفلوئنسرها را برای فروش بهتر در اینستاگرام بررسی می کنیم.

چرا با میکرو اینفلوئنسرها کار کنیم؟

اینفلوئنسرها در حال حاضر تقاضای زیادی دارند. انواع برندها از آنها دردعوت می کنند تا مدافع و سفیر محصولات خود شوند، که گران قیمت هستند. شما می توانید با میکرو اینفلوئنسرها به عنوان یک تجارت کوچک کار کنید تا برند جوان خود را بسازید. دسترسی به سلبریتی‌ها و اینفلوئنسرهای سطح بالا با مخاطبان زیاد دشوار است، اما اینفلوئنسرهای کوچک یک گزینه خوب هستند. آنها مخاطبان کوچک تری دارند و تمایل دارند که قابل دسترس و مقرون به صرفه باشند. آنها همچنین اغلب تعامل بسیار بیشتری با مخاطبان خود نسبت به همتایان مشهور خود دارند.

فروش در اینستاگرام

اقتدار و اعتماد بر تصمیم‌های خرید و خرید مصرف‌کننده تأثیر می‌گذارد، و اغلب، ریز اینفلوئنسرها روابط شخصی را با اعضای اصلی مخاطبان و خوانندگان وبلاگ خود پرورش داده‌اند. بسیاری همچنین دارای لیست ایمیل های قابل توجه و گروه های دوستانه خصوصی هستند که برای مخاطبان خود ارزش ایجاد می کنند. به جای صرف وقت خود برای ایجاد فالوور، شراکت با شخصی که قبلاً منبع قابل اعتمادی برای مخاطبان هدف شما است، می تواند یک قرارداد برد/برد باشد، به خصوص با عرضه محصول جدید. همچنین باعث صرفه جویی در زمان در این محیط فروش آنلاین فوق العاده رقابتی می شود. اگر یکی از میکرو اینفلوئنسرها ی محبوب محصول شما را توصیه کند، برند شما می تواند یک شبه منفجر شود.

یکی از بهترین دلایل برای کار با میکرو اینفلوئنسرها این است که آنها بسیار مقرون به صرفه تر از افراد مشهور و اینفلوئنسرهای درجه یک، مانند نویسندگان پرفروش، ستاره های واقعیت و رهبران تجاری هستند. اغلب می‌توانید نمونه‌های رایگانی را به آنها پیشنهاد دهید تا از آنها استفاده کنند و به طرفدارانشان بدهید، و آنها می‌توانند محتوایی را تولید کنند که محصول شما را برجسته کند. امروزه اینفلوئنسر مارکتینگ از محبوب ترین روش های افزایش فروش در اینستاگرام است.

نکاتی برای کار با میکرو اینفلوئنسرها

اگر می خواهید با میکرو اینفلوئنسرها کار کنید، این نکات را در نظر داشته باشید.

اینفلوئنسر مارکتینگ

به دنبال محتوای با کیفیت باشید

محتوای با کیفیت و یکپارچگی در درجه اول اهمیت قرار دارد. آیا اینفلوئنسر کسی است که می خواهید با برند شما مرتبط شود؟ آیا آنها محتوایی را تولید می کنند که می خواهید شرکت شما با آن مرتبط باشد؟ به عنوان مثال، اگر برندی هستید که بر صنعت مربوط به بانوان تمرکز دارد، به دنبال این باشید که آیا میکرو اینفلوئنسرها نظرات مشترکی دارند یا رفتار نامناسبی دارند.

روی تعامل تمرکز کنید

هر چه میکرو اینفلوئنسرها بیشتر با مخاطبان خود درگیر شود، تأثیرگذاری آنها بیشتر است. اگر فرکانس ارسال آنها خوب باشد، به احتمال زیاد معتبر، مرتبط و آگاه از نیازها و نگرانی های مخاطبان خود در نظر گرفته می شوند. آنها نه تنها باید محتوایی را تولید کنند که شما می خواهید با برند شما مرتبط باشد، بلکه باید تعامل خوبی با دنبال کنندگان خود داشته باشند. مردم می توانند برای فالوورها هزینه کنند، بنابراین تعامل بسیار مهمتر از دسترسی است.

یک میکرو اینفلوئنسر متناسب با برند شما استخدام کنید

آیا ارزش های مشابهی با اینفلوئنسرهای بالقوه خود دارید؟ به عنوان مثال، اگر میکرو اینفلوئنسری را پیدا کردید که یک شیرینی‌پز بزرگ است، اما یک محصول کفش ورزشی می‌فروشید که سبک زندگی سالم را تشویق می‌کند، احتمالاً اینفلوئنسر مناسب برای شما نیست.

فروش در اینستاگرام به دلیل وجود رقبای فراوان یکی از چالش برانگیزترین روش های کسب درآمد است. اینفلوئنسر مارکتینگ یکی از پرطرفدارترین روش هاست ولی آشنایی با فرایند فروش و تبلیغ رقبا راهی برای افزایش درآمد و فالوئر است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *