بلاگ

چرا از جعبه کرافت پیواژ استفاده می‌کنیم؟

جعبه کرافت پیواژ

جعبه کرافت امکانات زیادی برای گزینه‌هایی مثل چاپ در اختیار مشتری قرار می‌دهد. شما همچنین می‌توانید یک جعبه طلقی از جنس کرافت داشته باشید تا ویترینی برای محصولاتتان باشد. جعبه کرافت پیواژ در طرح‌های متنوع و سایزهای مختلف روی سایت موجود است. استفاده از جعبه‌های کرافت به دلیل جنس محکم و بادوام، روند رو به رشدی در بسیاری از صنایع داشته است. مقواهای کرافت کاربردهای زیادی دارند اما مهم‌ترین کاربرد آن‌ها در بسته‌بندی محصولات مختلف است. جعبه کرافت به دلیل استحکام و دوام خود برای حمل اقلام شکننده نیز استفاده می‌شود. همچنین یکی دیگر از ویژگی‌های جعبه کرافت این است که سازگار با محیط زیست در نظر گرفته می‌شود. این محصولات به دلیل قابلیت بازیافت، از جمله بسته‌بندی‌های دوست‌دار محیط زیست هستند.

جعبه کرافت پیواژ در سایزهای مختلف

جعبه کرافت در سایزهای متنوعی روی سایت قابل سفارش است. به عنوان مثال ۴۳ سایز از جعبه کیبوردی را می‌توانید در سایت پیواژ سفارش بدهید. این جعبه‌ها برای اهداف پستی و حمل و نقل نیز استفاده می‌شوند. شما می‌توانید جعبه کرافت پیواژ را در اندازه‌ها و اشکال مختلف سفارش بدهید و برای این منظور کافی است تنها ۱۰۰ عدد جعبه سفارش دهید و هزینه قالب را (تنها برای بار اول) پرداخت کنید.

شما باید هنگام استفاده از جعبه کرافت برای بسته بندی، انواع مختلفی از محصولات کسب‌وکارتان را در نظر بگیرید. ابعاد مناسب هر محصول را پیدا کنید و برای آن‌ها ابعاد مشترک در بین انواع جعبه کرافت پیواژ پیدا کنید. گاهی ممکن است برای کسب‌وکار خود نیاز به ۳ سایز مختلف داشته باشید. به این صورت محصول شما به اصطلاح لباس مناسب و هم سایز خودش را برای ارسال به تن می‌کند.

جعبه کرافت پیواژ

تحمل وزن زیاد جعبه کرافت

جعبه کرافت پیواژ در ارسال محصولات محبوبیت بالایی دارند زیرا آن‌ها بسیار بادوام هستند و می‌توانند وزن زیادی را تحمل کنند. این نوع بسته‌بندی برای کسانی که می خواهند در هزینه حمل و نقل صرفه جویی کنند بسیار مناسب است زیرا هزینه این جعبه‌ها در مقایسه با سایر انتخاب‌های پیش رو بسیار کم است. جعبه آماده پیواژ از مقوای ایفلوت ۳ لایه ساخته شده که استحکام بالایی دارد. همه این جعبه‌ها روکش کرافت دارند و در دو رنگ کرافت و سفید موجودند.

امکان چاپ و استفاده از انواع برچسب‌ها

روی این جعبه‌ها می‌توانید به راحتی لوگوی محصول خود را چاپ کنید. اگر هنوز در اول راه هستید و توانایی پرداخت هزینه‌های چاپ را ندارید، می‌توانید از مهرهای دست‌ساز استفاده کنید. جنس جعبه کرافت پیواژ به شما کمک می‌کند که به راحتی از این مهرها استفاده کنید و لوگوی خود را روی جعبه‌ها چاپ کنید. همچنین انواع لیبل‌ها و برچسب‌های اختصاصی را می‌توانید به راحتی روی این جعبه‌ها بچسبانید و جعبه کرافت پیواژ را کاملا اختصاصی برند خود کنید.

خلاصه اینکه

سفارش جعبه کرافت در شکل‌ها و انداز‌ه‌های سفارشی روند ساده‌ای دارد. کافی است در اینستاگرام با ما در ارتباط باشید. تصاویر جعبه مورد نظرتان را به همراه سایزها و تیراژ را برای ما ارسال کنید. تیم تولید پیواژ در اسرع وقت هزینه جعبه مورد نظر را برآورد می‌کند و به شما اطلاع می‌دهد. شما برای استفاده از انواع جعبه آماده پیواژ راه ساده‌تری در پیش دارید، کافی است به سایت پیواژ سر بزنید و جعبه آماده و یا پاکت کرافت مورد نظرتان را انتخاب کنید. به همین راحتی می‌توانید این جعبه آماده را تهیه کنید و در بسته‌بندی‌های خود از آن استفاده کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *