بلاگ

خرید پوشال رنگی یا نایلون حبابدار؟ کدام بهتر است؟

خرید-پوشال-رنگی-یا-نایلون-حبابدار

بزرگترین دغدغه ی کسب و کارهای آنلاین حفظ سلامت سفارش مشتریان است. اینکه چطور یک محصول حساس را بدون ذره ای آسیب به دست صاحب آینده اش برسانید بسیار مهم است. برای حفاظت محصولات از ضربه های احتمالی حین حمل راه های زیادی وجود دارد. برخی از ورق های باطله استفاده می کنند در حالی که در طرف دیگر ماجرا بعضی خرید پوشال های رنگی یا نایلون حبابدار را ترجیح می دهند. انتخاب های زیادی پیش روی شماست. در این نوشته پوشال های رنگی را با کیسه حبابدار مقایسه می کنیم. این مقایسه شما را در مسیر انتخاب راهنمایی می کند.

برای چه محصولی انتخاب می کنید؟

توجه به نوع محصولات اولین قدم برای انتخاب لوازم بسته‌بندی مناسب است. اگر محصولاتی مانند ماگ، دیوارکوب یا آیینه دارید انتخاب حساس تر است. خرید پوشال رنگی از هنر شما در برابر تکان های شدید محافظت و از لق زدن محصول در جعبه جلوگیری می کند. ولی محافظت خوبی در برابر فشارهای نقطه ای ندارد. در این مرحله پیشنهاد ما استفاده از نایلون حبابدار است. این کیسه های حبابدار شامل تعداد بسیار زیادی حباب پلاستیکی هستند. در نتیجه با اعمال فشار ناخواسته نیرو بین حباب ها تقسیم می شود. این در حالیست که پوشال ها به دلیل انعطاف زیاد چندان برای بسته‌بندی متریال های شیشه ای مناسب نیستند. حال اگر محصول شما شمع یا سازه ی رزینی یا حتی چوبی باشد قضیه کاملا برعکس خواهد بود و خرید پوشال رنگی بهترین گزینه است.

پوشال رنگی در مقابل نایلون حبابدار

خرید پوشال رنگی

هر کدام از این ملزومات بسته‌بندی مزایا و معایب خود را دارند. انتخاب شما با توجه به محصولتان و همچنین علاقه شخصی انجام می شود. انتخاب بین خرید پوشال رنگی یا کیسه حبابدار برای برخی محصولات و برندها عملا تفاوتی ندارد. در اینجا برخی مزایای پوشال ها را بررسی می کنیم.

  • غالب پوشال های رنگی از جنس کاغذ و مقوا هستند در نتیجه بدون هیچ آسیبی به طبیعت باز می گردند
  • برای خرید پوشال های رنگی تنوع طرح، رنگ و فرم وجود دارد. در نتیجه این امکان برای شما فراهم است که با توجه به سلیقه و نیاز برندتان انتخاب کنید.
  • پوشال ها وزن بسیار کمی دارند. با خرید مثلا ۵۰۰ گرم اجازه بسته‌بندی ده ها سفارش را فراهم می کنند.
  • پوشال ها جلوه زیبایی دارند. این مورد در کاهش هزینه های شما برای اکسسوری بسته‌بندی تاثیر بسزایی دارند.

با تمام این موارد هر محصول مزایا و معایب خودش را دارد. توجه به اینکه برای چه محصولی و تا چه حدی حفاظت نیاز دارید مهم ترین نکات هستند.

زمان و هزینه را مدیریت کنید

کیسه حبابدار

قیمت کیسه حبابدار تفاوت چندانی با پوشال ها ندارد. البته کیفیت نایلون حبابدار و پوشال هم بسیار مهم است. در این مرحله از خرید توجه به زمان و قابلیت های یک اکسسوری بسته‌بندی حائز اهمیت است. مثلا نوع کیسه حبابدار اتنخابی یا حجم پوشال مورد استفاده در سرعت و قیمت بسته‌بندی شما موثر است. هر چند اکثر مشماهای حبابدار به صورت متری فروخته می شوند استفاده نوع برش خورده ی آن مقرون به صرفه تر است. از دلایل این پیشنهاد می توان به کاهش دور ریز نایلون ها و سرعت در بسته‌بندی اشاره کرد. هر چند خرید پوشال رنگی یا نایلون کسب‌وکار شما ار از نظر مالی در تنگنا قرار نمی‌دهند. با این وجود باید بتوانید در انتهای هر ماه هزینه‌ها را برآورد کنید و یک دید کلی از هزینه‌ها و سود ماهانه داشته‌ باشید. به این ترتیب می‌توانید راحت‌تر برای  خرید برنامه‌ریزی کنید.

خرید پوشال رنگی و نایلون حبابدار از پیواژ

هر دو این محصولات در ابعاد و رنگ های متنوع در پیواژ قابل سفارش است. پوشال ها در پنج رنگ صورتی، سبز، بنفش، کرافت نخودی و کرافت نسکافه ای در بسته‌بندی های ۲۰۰ گرمی بفروش می رسند. علاوه براین نایلون ها به صورت برش خورده و دوخته در در ابعاد ۳۰ در ۳۰ و ۳۵ در ۳۵ در بسته‌بندی های ۲۵ تایی قابل ارائه اند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *