بلاگ

خرید آنلاین جعبه و چاپ اختصاصی در سایت پیواژ

خرید آنلاین جعبه

خرید آنلاین جعبه در سایت

برای سفارش آنلاین جعبه در سایت پیواژ کافی است در ابتدا یکی از دو رنگ جعبه کیبوردی موجود در سایت پیواژ، یعنی رنگ سفید و یا کرافت را انتخاب کنید. پس از انتخاب رنگ، تمام سایزهای آماده جعبه های پیواژ (۴۳ سایز مختلف) را مشاهده می‌کنید. با بررسی ابعاد جعبه‌ها می‌توانید سایز مورد نظرتان را انتخاب کنید. در این زمینه شما آزادی عمل بالایی دارید چرا که ۴۳ سایز جعبه متخلف عملا تمام محصولات در سایزهای کوچک و متوسط را پوشش می‌دهند. برای سفارش چاپ اختصاصی ابتدا محصول جعبه کیبوردی کرافت با چاپ اختصاصی مشکی را انتخاب می کنید. بعد از انتخاب ابعاد مورد نظر جعبه نوبت به انتخاب گزینه های موجود برای چاپ اختصاصی سایت پیواژ می‌رسد.در اینجا باید مشخص کنید که نیاز به انجام چاپ لوگو و طرح اختصاصی روی جعبه خود دارید یا خیر؟

سفارش جعبه با چاپ اختصاصی

برای اولین بار در ایران این امکان وجود دارد که شما در یک محیط‌ سه بعدی، طرح مورد نظرتان برای چاپ را روی جعبه تنظیم کنید. شما می‌توانید فونت، مکان قرار گیری لوگو و نوشته‌های روی جعبه را تنظیم کنید و تمام این موارد را در این محیط سه بعدی چک کنید. این ویرایشگر را در حال حاضر فقط با یارانه قابل دسترسی است و هنوز نسخه موبایل آن در دسترس نیست. در حال حاضردر میان جعبه‌های پیواژ، هنگام سفارش آنلاین جعبه کیبوردی و جعبه دسته دار امکان استفاده از این قابلیت را دارید. برای سایر جعبه‌ها نیز به مرور زمان این گزینه فعال خواهد شد.

طراحی و چاپ طرح اختصاصی

اگر طرح مورد نظرتان را از قبل حاضر کرده‌اید، باید گزینه «بارگذاری و چاپ طرح اختصاصی» را انتخاب کنید. در غیر اینصورت باید گزینه «طراحی و چاپ طرح اختصاصی» را انتخاب کرده و وارد ویرایشگر سه بعدی پیواژ شوید. در این محیط شما یک نمونه جعبه را مشاهده می‌کنید و با موس خود می‌توانید وجه‌های مختلف جعبه را انتخاب کنید. شما در این مرحله از سفارش آنلاین جعبه می‌توانید به کمک فایل‌های آماده روی کامپیوتر خود، لوگو و طرح مورد نظرتان را انتخاب کنید. سایز و محل قرارگیری لوگو روی جعبه را در این مرحله انتخاب کنید. بعد از جایگذاری طرح می‌توانید به حالت سه بعدی برگردید و کلیت طرح را بعد از چاپ روی جعبه بررسی کنید.

همچنین به کمک گزینه «نوشته» که در سمت راست صفحه قرار دارد، می‌توانید یک متن بر روی جعبه بنویسید. این متن می‌تواند آدرس اینستاگرام کسب و کارهای کوچک شما . و یا شماره تماس و یا حتی آدرس پستی شما باشد. فونت‌ و سایز این نوشته در محیط سه بعدی چاپ پیواژ قابل تنظیم است.

بعد از نهایی شدن طرح چاپ روی جعبه گزینه «ذخیره» را انتخاب کنید و یک اسم برای فایل طراحی شده خود انتخاب کنید. پس از این می توانید با استفاده از دکمه تاریخچه که در بالا سمت چپ قرار دارد همان طرح را انتخاب کنید. به عبارت دیگر هنگامیکه طراحی های خود را ذخیره کنید در این قسمت نمایش داده خواهند شد.

ادامه روند سفارش

بعد از طراحی چاپ روی جعبه و ذخیره آن، مجدد وارد صفحه جعبه مورد نظر می‌شوید. هزینه شابلون برای چاپ و همچنین هزینه چاپ برای هر جعبه روی سایت مشخص شده‌اند. حالا می‌توانید این طرح را در سفارش‌های بعدی خود هم استفاده کنید. حداقل سفارش برای چاپ روی جعبه کیبوردی ۱۰۰ عدد است. شما با انتخاب بسته مورد نظرتان آن را وارد سبد خرید می کنید و در انتهای خرید آنلاین جعبه هزینه را پرداخت می‌کنید. روش ارسال را هم می‌توانید یکی از سه گزینه باربری (به جز شهرهای تهران و کرج) ، پست و یا اسنپ (برای سفارش‌های تهران و کرج) انتخاب کنید.

شرایط چاپ اختصاصی

چاپ طرح اختصاصی برای کسب و کارهای کوچک

برای سفارش چاپ اختصاصی روی جعبه های پیواژ شرایطی وجود دارد. در ابتدا سفارش شما باید حداقل ۱۰۰ عدد باشد. مورد مهم دوم هزینه تولید شابلون طرح شما برای چاپ روی جعبه هاست. البته این هزینه را شما فقط یکبار برای یک طرح با ابعاد مشخص پرداخت می کنید و پس از آن شما تنها هزینه جعبه ها و چاپ با قیمتی بسیار پایین برای هر جعبه پرداخت می کنید. علاوه بر این در نظر داشته باشید سفارش چاپ اختصاصی ۱۰ روز کاری زمان نیاز دارد. مهمترین ویژگی این محصول پیواژ قابلیت سفارش در تعداد کم است. هدف اصلی ما از این تصمیم کمک به کسب و کارهای کوچک است.

خرید آنلاین جعبه بدون چاپ

اگر قصد سفارش جعبه بدون چاپ را دارید، کافی است یکی از دو محصول کرافت یا سفید را انتخاب کنید. در این شرایط حداقل سفارش شما به جای ۱۰۰ عدد جعبه، ۱۰ عدد است. پیشنهاد می‌کنیم از این قابلیت جذاب روی سایت پیواژ استفاده کنید و برندتان را روز به روز حرفه‌ای‌تر کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *