بلاگ

بسته‌بندی و ارسال لباس به روش صحیح

بسته‌بندی و ارسال

بسته‌بندی لباس به شکل مناسب، نقش مهمی در ارائه خدمات به مشتریان دارد. در این مطلب نکاتی برای فروش آنلاین لباس و بسته‌بندی و ارسال آن ارائه می‌دهیم. بسته‌بندی و ارسال خوب می‌تواند یک فرآیند استرس‌زا باشد. وقتی که بسته‌های لباس آسیب دیده یا گم می‌شوند، شما باید مسئولیت کامل آن را بر عهده بگیرید. بنابراین هر گونه کم کاری از شرکت‌های ارسال هم می‌تواند برای شما گران تمام شود. با رعایت نکات زیر بعضی از مشکلات را به حداقل برسانید.

لباس‌ها را تا کنید

تا کردن لباس‌های شما نقش مهمی در رضایت مشتری و اطمینان از اینکه کالاهای شما به شکلی مناسب به دست او می‌رسد، دارد. محصولات خود را با تا کردن لباس‌ها بسته‌بندی کنید تا به راحتی داخل جعبه مقوایی یا پاکت پستی قرار بگیرند. یکی از راه‌های کاهش چین و چروک های لباس هنگام بسته‌بندی و ارسال استفاده از کاغذ پوستی یا کرافت است که به عنوان مانعی بین کالا و داخل جعبه در هنگام حمل و نقل عمل می‌کند. کاغذ در بسته‌بندی لباس باعث کاهش اصطکاک روی پارچه می‌شود و از چین خوردگی در حین حمل‌و‌نقل جلوگیری می‌کند. هیچ کدام از مشتریان شما دوست ندارند یک لباس پر از چروک و با ظاهر نامناسب دریافت کنند. رضایت مشتریان شما از خدماتی که دریافت کرده‌اند، احتمال خریدهای بعدی را بیشتر می‌کند.

بسته‌بندی لباس

ساک دستی‌،  جعبه و یا پاکت

لباس ها در اندازه و شکل‌های متفاوتی هستند. در حالی که یک لباس زمستانی ریز بافت می‌تواند به راحتی در یک ساک دستی یا پاکت جا شود، برای جا دادن یک لباس لباس زمستانی با حجم بیشتر در همین بسته‌بندی دچار مشکل خواهید شد. با این که یک سام دستی یا پاکت پستی برای بسته‌بندی و ارسال وسایل کوچک‌تر مناسب است، لباس‌های بزرگتر باید در یک جعبه مقوایی بسته‌بندی شوند. برای بسته‌بندی با جعبه پیشنهاد می‌کنیم از پلاستیک حبابدار و یا کاغذ برای محافظت نهایی استفاده کنید تا محصولتان بدون هیچ مشکلی به دست مشتری برسد. یک محصول با بسته‌بندی خوب باعث می‌شود که نام برند شما بیشتر به چشم بیاید.

استفاده از چسب

به کار بردن چسب برای بسته‌بندی و ارسال لباس بسیار مهم است. استفاده از چسب برای محکم کردن بسته‌بندی و آسیب ندیدن آن می‌تواند تضمین سالم رسیدن لباس به دست مشتری باشد. همچنین وقتی لباس را با کاغذ بسته‌بندی می‌کنید تا داخل جعبه مقوایی قرار دهید، بهتر است آن‌ها را با چسب محکم کنید تا لباس چروک نشود.

فروش آنلاین لباس

بسته‌بندی و ارسال پستی به همراه بیمه

ممکن است محموله‌های لباس شما در طول حمل و نقل گم شوند. اگرچه این اتفاق رایج نیست، بازپرداخت وجه به مشتریان برای کسب‌وکار شما گران تمام می‌شود. برای کاهش هزینه ارسال مجدد محموله‌های لباس خود، از بیمه پستی استفاده کنید. این بهترین راه برای اطمینان از این است که می‌توانید در صورت گم شدن، دزدیده شدن و … درخواست غرامت کنید. بسته‌های گمشده دردسر بزرگی هم برای مشتری و هم برای کسب‌وکارهای فروش آنلاین لباس هستند. قبل از تجربه چنین اتفاقی برای پیشگیری از آن اقدام کنید.

هزینه‌های حمل و نقل را ثابت کنید

اگر مرتباً اقلام لباس را از طریق پست می‌فرستید، در مورد قیمت حمل و نقل با مشتریان خود صحبت کنید. تا جایی که برایتان ممکن است هزینه‌های ارسال را کاهش دهید تا مشتری برای خرید آنلاین مشتاق‌تر شود. هنگام بسته‌بندی و ارسال لباس به حداقلی شدن قیمت‌ها توجه کنید تا مشتریان بیشتری برای خود نگه دارید. به این ترتیب مشتریانتان روزبه‌روز افزایش می‌یابد و کسب‌وکار شما رونق بیشتری پیدا می‌کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *