بلاگ

پیشنهاد پیواژ برای بسته‌بندی و ارسال کیف

پیشنهاد پیواژ برای بسته‌بندی و ارسال کیف

آنلاین شاپ ها به قدری تنوع یافته‌اند که امروزه همه چیز از خوراکی گرفته تا پوشاک، کیف و اکسسوری همگی را به صورت آنلاین می فروشند. هر کدام از این محصولا در ابعاد و طراحی‌های مختلفی تولید و ارسال می‌شوند. به همین فروشنده‌ها باید در بسته‌بندی هر کدام از آن‌ها به ویژگی کالاها توجه کنند. در این نوشته قصد داریم تا بهترین گزینه‌های ممکن را برای بسته‌بندی و ارسال کیف بررسی می کنیم. برای خرید اینترنتی جعبه برای مناسب‌ترین وسیله بسته‌بندی با توجه به ابعاد، وزن، شکل ظاهری همراه ما باشید.

بسته‌بندی و ارسال انواع کیف

کیف ها وسیله‌ای هستند که شکل و فرم مشخص و ثابتی ندارند. بنابراین در بسته‌بندی هر نوع از کیف‌ می توان از لوازم بسته‌بندی متناسب آن استفاده شود. از جمله مهم‌ترین مواردی که در بسته‌بندی و ارسال انواع کیف مورد توجه باید باشند، می‌توان به وزن کیف، ابعاد و جنس آن توجه کرد. علاوه بر جنس کیف، نیازهای خاص هر کیف مثل جلوگیری از ضربه یا فشار مواردی هستند که باید در انتخاب بسته‌بندی مناسب به آن ها دقت کنیم. این محصولات پیشنهاد پیواژ برای آنلاین شاپ های کیف به منظور داشتن یک بسته‌بندی بی‌عیب و نقص است. خرید اینترنتی جعبه و پاکت های پستی برای بسته‌بندی در دسترس ترین روش برای خرید لوازم بسته‌بندی است.

آنلاین شاپ کیف

پاکت های پستی مناسب کیف های کوچک

انواع پاکت پستی نوعی بسته‌بندی بسیار پرکاربرد برای ارسال انواع پوشاک و محصولات کم حجم است. این نوع پاکت ها یکی از محصولاتی است که حتما یک بار تجربه استفاده از آن ها را داشتید. این محصولات با سایزهای استاندارد و در مدل‌های مختلف تولید می‌شوند و یکی از محصولات استاندارد بسته‌بندی‌ هستند. پاکت‌های پستی با داشتن امکان نوشتن آدرس فرستنده و گیرنده، نیازی به لیبل‌های پستی برای نوشتن آدرس گیرنده و فرستنده ندارند. پاکت های پستی دارای سه نوع حبابدار ، متالایز و نایلون مشکی هستند.

همین ویژگی سبب شده تا کاربران بسیاری برای بسته‌بندی و ارسال محصولاتی مانند انواع کیف و لباس که حجیم هستند مورد استفاده قرار گیرد. انواع این پاکت ها دو وظیفه بسیار مهم و کلیدی را در بسته‌بندی‌ها به عهده می‌گیرند. اول از همه اینکه به دلیل بافت دو لایه احتمال ورود هر گونه رطوبت، گرد و غبار به درون آن وجود نخواهد داشت.

یکی از پرفروش ترین کیف‌ها که جز پر طرفدارترین گزینه‌های دنیای مد نیز هستند، کیف‌های کوچک یا کمجا هستند. استفاده از پاکت پستی برای بسته‌بندی و ارسال این نوع از کیف‌ها بسیار مناسب خواهد بود. همچنین انواع کیف پول‌‌ را نیز به دلیل شکل ظاهری باریک و کوچک می‌توان به کمک پاکت های پستی بسته‌بندی و ارسال کرد.

جعبه های کیبوردی یک بسته‌بندی همه کاره

نوع دیگری از بسته‌بندی از بهترین گزینه‌ها برای ارسال انواع کیف در آنلاین شاپ هاست، جعبه کیبوردی است. منظور از جعبه کیبوردی، جعبه مقوایی است که بدنه آن معمولا از مقوا سه لایه تشکیل شده است. دو لایه بیرونی که سطوح کار را پوشش می‌دهند صاف بوده و لایه میانی حالتی موج‌دار دارد. این لایه موجی در حقیقت وظیفه اصلی را در محافظت از محتویات درون جعبه در برابر ضربه و آسیب را دارد.

خرید اینترنتی جعبه

این جعبه نه تنها در ارسال پستی کیف و پوشاک بلکه در بسته‌بندی برای اسباب‌کشی، انبار کردن وغیره نیز کاربرد دارند. به همین دلیل می‌توان آن را پرفروش‌ترین جعبه بسته‌بندی در بازار دانست. بنابراین اگر قصد بسته‌بندی و ارسال کیف به صورت تکی را دارید خرید جعبه های کبیوردی پاسخگوی نیاز شما خواهد بود. در صورت نیاز به ارسال انبوه و یا استفاده به عنوان کارتن اصلی برای انبارداری و جابه جایی می‌توانید از ابعاد بزرگ کارتن پستی که دارای لایه‌های بیشتر استفاده نمائید.

خرید اینترنتی جعبه کیبوردی در ۴۳ سایز مختلف

خرید جعبه کیبوردی در پیواژ در ۲ رنگ امکان پذیر است.  دو رنگ کرافت و سفید جعبه کیبوردی در سایت پیواژ قابل سفارشند. سایزبندی این جعبه‌ها بسیار گسترده‌ است و شما امکان سفارش ۴۳ سایز مختلف را در سایت پیواژ دارید. علاوه بر این امکان تولید ابعاد اختصاصی هم برای شما وجود دارد. جعبه کیبوردی از ابعاد ۸ در ۸ در ارتفاع ۶ سانتیمتر تا ابعاد ۳۶ در ۳۶ در ارتفاع ۸ سانتیمتر به صورت آماده در فروشگاه لوازم بسته‌بندی پیواژ قابل سفارش هستند.

خرید اینترنتی جعبه برای صاحبان کسب و کارهای آنلاین بهترین و سریع ترین انتخاب است. کارتن کیبوردی، کارتن و پاکت پستی برای فروشگاه‌های آنلاین آرایشی و بهداشتی، دکوری، ظروف، شمع، وسایل الکترونیک، پوشاک، زیورآلات و کیف و کفش مناسب است. ( خرید جعبه خوب و باکیفیت آچار فرانسه بسته‌بندی و ارسال حساب می‌شه ! ) بسته‌بندی خوب برای کسب‌وکار اینترنتیون خیالتون رو از سلامت و زیبایی محصول وقتی به دست مشتری می‌رسه، راحت می‌کنه 🙂

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *